تبیان، دستیار زندگی
عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال گفت: با اینکه مربیان داخلی بخشی ازگزینه های .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ترکیبی ازمربیان داخلی و خارجی در تیم ملی فوتبال

ترکیبی ازمربیان داخلی و خارجی در تیم ملی فوتبال

عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال گفت: با اینکه مربیان داخلی بخشی ازگزینه های مورد نظربرای انتخاب سرمربی آینده تیم ملی را تشکیل می دهند اما رویکردکلی کمیته انتقالی استفاده از ترکیب مربی داخلی و خارجی برای بازیهای مقدماتی جام جهانی است.

دکترمهدی خبیری افزود: تیم ملی برای حضور در بازیهای مقدماتی جام جهانی زمان کوتاهی در اختیار دارد و از همین رو نیاز است تا هر چه زودتر با انتخاب کادر فنی تیم ملی ، کار آماده سازی تیم را اغاز کنیم.

خبیری اضافه کرد: از همین رو انتخاب سرمربی جدید تیم ملی در جلسات اخیر کمیته انتقالی به طور جدی دردستور کار اعضا قرار گرفته و تمامی پنج عضو کمیته انتقالی به طور فعال، پیگیر این موضوع هستند تا بتوانیم بهترین انتخاب را در این زمینه انجام دهیم.

عضوکمیته انتقالی فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه تلاش داریم تا با انتخاب گزینه مناسب زمینه موفقیت تیم ملی را در بازیهای مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی فراهم کنیم تاکید کرد:  تمام هدف ما این است تا سرمربی ای را برای تیم ملی انتخاب کنیم که حتی فدراسیون بعدی نیز وی را تایید کنند و حداقل تا چند سال آینده در فوتبال ملی ایران ماندگار باشد از همین رو ظرف هفته گذشته با دقت نظر و حساسیت گزینه های مختلفی را مد نظر قرار داده ایم و امیدواریم بتوانیم تا بهترین گزینه را که با شرایط فدراسیون فوتبال ایران از نظر مالی، مدت قرار داد همخوانی داشته باشد.

ترکیبی ازمربیان داخلی و خارجی در تیم ملی فوتبال

وی پیرامون اینکه سرمربی آینده تیم ملی ایرانی یا خارجی خواهد بود ، گفت: با وجود اینکه بخشی از گزینه های تیم ملی را مربیان داخلی تشکیل می دهند اما رویکرد کلی اعضای کمیته انتقالی بر روی مربی خارجی است و تلاش خواهیم کرد تا ترکیبی از مربی خارجی وایرانی در تیم ملی به کار بگیریم.

خبیری اظهار داشت: کمیته انتقالی شاخص های خاصی را برای انتخاب سرمربی آینده تیم ملی مد نظر دارد که با رعایت آنها می توانیم به انتخاب مناسبی برای تیم ملی دست یابیم  و فوتبال ایران بتواند در بازیهای مقدماتی جام جهانی با ارائه فوتبالی قابل قبول و در شان فوتبال ایران برای چهارمین بار به جام جهانی صعود کنیم.

وی ادامه داد: ثبت نام از از کاندیداهای فدراسیون فوتبال از امروز آغاز شده است و تا روز هشتم آبانماه ادامه خواهد داشت. امیدوارم کاندیداهای حضور در این انتخابات به موقع نسبت به دریافت ، تکمیل و تحویل فرم های مربوط به فدراسیون فوتبال اقدام کنند.

عضو کمیته انتقال فدراسیون فوتبال در بخش پایانی سخنان خود پیرامون انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فرمهای ثبت نام کاندیداها برای پیشنهاد نامزدها بین اعضای مجمع  توزیع شده  و امیدواریم در این مرحله فرم ها به موقع در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گیرد تا در مرحله بعد  ثبت نام کاندیداها در زمان مقرر انجام شود.