تبیان، دستیار زندگی
هفته‌ نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال از فردا(چهارشنبه) در شرایطی آغاز می‌شود كه .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استارت بیست و یكمین دوره لیگ والیبال

استارت بیست و یكمین دوره لیگ والیبال

هفته‌ نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال از فردا(چهارشنبه) در شرایطی آغاز می‌شود كه با برنامه‌ریزی صورت گرفته، جام بیست و یكم را كه به مسابقات اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری شده متمایز كرده است.

مسابقات لیگ برتر والیبال در سال 86 به جهت بسط و گسترش به تمامی استان‌های ایران به مراتب ارزشمند‌تر از رقابت‌های سال گذشته به مرحله‌ی اجرا در می‌آید.

حضور تیم‌های پردیس متحد از قزوین،‌ تربیت از یزد و بانك صادرات از خراسان را باید به فال نیك گرفت و به بازگشت تیم‌های پاس تهران، گل گهر سیرجان و ارومدشت ارومیه خوشبین بود.

تشكیل سازمان لیگ والیبال از سوی دیگر ضریب اطمینانی خواهد بود برای دستیابی به حقوق همه‌ی بازیكنان و تیم‌های حاضر تا در نهایت همزمان با اولین چهارشنبه‌ پس از پایان ماه مبارك رمضان شاهد برگزاری دوباره مسابقات باشیم اما در هفته‌ اول مسابقات تنها یك دیدار در پایتخت به مرحله‌ اجرا درمی‌آید و 5 دیدار دیگر در شهرهای سیرجان، ارومیه، یزد، قزوین و ماهشهر انجام خواهد شد.

در حساس‌ترین دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال تیم های پتروشیمی بندر امام و پیكان تهران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. مصطفی كارخانه كه با تیم ملی جوانان ایران تا كسب سكوی سوم جهان پیش رفت، حالا باید با تیمش كه مدعی اصلی عنوان قهرمانی است مقابل تیم پتروشیمی بندرامام صف آرایی كند. "یوستا سوتكوویچ" همیشه چهره‌ متفاوتی را مقابل سرمربی نام آشنای ایران به نمایش گذاشته و حالا هم امیدوار است در دیدار خانگی خود شایستگی‌هایشان را برابر پیكان به اثبات برساند.

طبق اعلام فدراسیون والیبال برنامه و اسامی داوران هفته اول مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاههای ایران جام "اتحاد ملی و انسجام اسلامی" به شرح زیر است:

* گل گهر سیرجان -  پگاه ارومیه، ساعت ‪16 در سیرجان

ناظر: شهباز صدری، داور اول: مسعود یزدان پناه، داور دوم: مسعود میرزایی

* اروم دشت ارومیه -  سایپا تهران، ساعت 18 در ارومیه

ناظر: اسماعیل صباغ، داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: اصغر میرزایی

* پاس تهران -  بانك صادرات ایران ساعت 15:30، سالن شهدای هفتم تیر تهران

ناظر: ابراهیم نعمتی، داور اول: نادر انصاری، داور دوم: مهرداد شوشتری

* تربیت یزد - استقلال گنبدكاووس، ساعت ‪17 ‬در یزد

ناظر: محمود كشفی، داور اول: حسین پوركاشیان، داور دوم: كیوان عابدزاده

* پردیس متحد قزوین با اتكاء تهران ، ساعت ‪17 ‬در قزوین

ناظر: سعید درخشنده، داور اول: محمدحسین شفقی، داور دوم: بهروز جعفری

* پتروشیمی بندر امام - پیكان تهران، ساعت ‪18 ‬در بندرماهشهر

ناظر: عباس جلایر، داور اول: حمید حق بین، داور دوم: امید فولادوند