تبیان، دستیار زندگی
مسابقات گل كوچك از امروز به مدت سه روز در سالن فوتبال ورزشگاه شهید كشوری برگزار می‌شود.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برزیلی ها آمدند، گل کوچک آغاز شد

برزیلی ها آمدند، گل کوچک آغاز شد

مسابقات گل كوچك از امروز به مدت سه روز در سالن فوتبال ورزشگاه شهید كشوری برگزار می‌شود.

در حالی كه این مسابقات به مدت سه روز و با همكاری صندوق حمایت از قهرمانان و پیشكسوتان و شركت نوكیا برگزار می‌شود 408 تیم از شهرهای تهران، كرج، كاشان، قم، اراك، مشهد و اصفهان ثبت نام كرده‌اند.

به گفته‌ عباس كاظمیان، مسوول برگزاری و مدیر بازاریابی اسپانسر مسابقات تا روز جمعه رقابت‌ها برای مشخص شدن چهره هشت تیم برتر آغاز خواهد شد و مرحله نهایی جمعه از ساعت 9 صبح در سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و تیم قهرمان سرانجام با تیم گل كوچك برزیل برای مشخص شدن قهرمان قهرمانان دیدار نهایی را انجام خواهد داد.

تیم برزیل با تركیبی از بهترین بازیكنان گل كوچك ریودوژانیرو كه از سوی هیات فوتبال حرفه‌ای این شهر برگزیده شده پس از سفر به كشورهای برزیل، آفریقای جنوبی، مراكش، مصر و ... به ایران سفر كرده‌اند و پس از انجام بازی با تیم قهرمان ایران به عربستان و امارات سفر خواهند كرد. این تیم فردا نیز دو دیدار دوستانه با تیم منتخب رسانه‌ها انجام خواهد داد.

برزیلی ها آمدند، گل کوچک آغاز شد

در نشست مطبوعاتی وحید شمسایی سفیر مسابقات در سخنانی گفت: خوشبختانه تا هم اكنون مراحل ثبت نام از تیم‌ها به خوبی انجام شده و متاسفانه شرمنده مردم شدیم كه نتوانستیم به دلیل قانونی بیش از 256 تیم را ثبت كنیم. امیدوارم كه در مسابقات سال آینده از تیم‌های بیشتری ثبت نام شود و بتوانیم بازی‌های خوبی را به نظاره بنشینیم.

"فابیو" مدیر تیم برزیل هم با تشكر از رسانه‌ها برای حضور در این نشست گفت: مطمئنم كه تجربه و خاطرات به یادماندنی را از ایران به برزیل خواهیم برد. می‌دانیم كه فوتبال سالنی در ایران طرفداران بسیاری دارد و تیم ایران نیز تیم بسیار قدرتمندی است و اثبات كننده‌ی ادعای من حضور بهترین گلزن جهان در تیم ایران است. اطمینان دارم كه بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت اما به اینجا نیامده‌ایم كه ببازیم و با این چالش جدی كنار خواهیم آمد.

وی درباره‌ قدمت فوتبال گل كوچك در برزیل تاکید کرد: فوتبال خیابانی بزرگ‌ترین فعالیت نوجوانان و جوانان برزیلی است و هر بچه‌ای كه به دنیا می‌آید اولین هدیه‌ای كه از پدر و مادرش دریافت می‌كند پیراهن ورزشی و یك توپ فوتبال است و اكثر بازیكنان معروف و سرشناس برزیل مانند رونالدینیو فوتبالشان را از فوتبال خیابانی شروع كرده‌اند.

برزیلی ها آمدند، گل کوچک آغاز شد

وی در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران كه پرسیده بود پیش از حضورتان در ایران چه ذهنیتی از كشور ما داشتید؟ تاکید کرد: متاسفانه به دلیل خوراك بدی كه رسانه‌های خارجی به مردم می‌دهند برداشت بسیار منفی بود اما وقتی به ایران آمدیم متوجه شدیم كه این ذهنیت اشتباهی است. مردم ایران فوق‌العاده مهمان‌پذیر هستند و كشور ایران بسیار زیبا و دوست داشتنی است و سفر به كشور شما جز خاطره‌ انگیزترین سفرهای ما بود و زمانی كه به برزیل باز می‌گردیم غیر از خوبی نمی‌توانیم چیزی درباره ایران بگوییم.