تبیان، دستیار زندگی
علی رغبتی گفت: AFC خواستار معرفی ورزشگاه موردنظر جهت برگزاری دیدارها مقدماتی ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورزشگاه آزادی میزبان مقدماتی جام جهانی

ورزشگاه آزادی میزبان مقدماتی جام جهانی

علی رغبتی گفت: AFC خواستار معرفی ورزشگاه موردنظر جهت برگزاری دیدارها مقدماتی جام جهانی بود كه کمیته انتقالی ورزشگاه آزادی را برای این موضوع انتخاب کرد.

عضو كمیته‌ انتقالی فدراسیون فوتبال درباره نتایج جلسه روز یكشنبه كمیته انتقالی گفت: در این جلسه درباره دو موضوع اصلی بحث و تبادل نظر شد. مساله نخست بحث برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال بود كه در پایان این جلسه اطلاعیه‌ای در این باره صادر و به فدراسیون فوتبال تحویل داده شد. اعضا درباره جزییات دقیق برگزاری انتخابات از جمله وظایف اعضای مجمع، نامزدها، تاریخ ثبت نام‌ و اعتبار فرم‌ها صحبت كرده و این موضوعات را دوباره بررسی كردند.

وی تصریح كرد: اما مسأله دوم بحث و تبادل نظر در مورد مسابقات مقدماتی جام جهانی بود كه به دلیل نامه ارسالی از سوی AFC در دستور كمیته انتقالی قرار گرفت. مسوولان كنفدراسیون فوتبال آسیا در این نامه تاریخ‌هایی را مشخص كرده و خواسته‌هایی را از ما بیان كرده بودند. یكی از این خواسته‌ها معرفی ورزشگاه مورد نظر برای برگزاری دیدارهای مقدماتی جام جهانی بود كه ورزشگاه آزادی را انتخاب كردیم.

عضو كمیته انتقالی درباره بررسی وضعیت تیم ملی خاطرنشان کرد: پیش از این تصور می‌كردیم كه با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ اولیه فدراسیون جدید در خصوص تیم ملی تصمیم‌گیری خواهد شد. به همین دلیل اقدامی را در این زمینه انجام ندادیم اما با تعویق زمان انتخابات و در پیش بودن مسابقات مقدماتی جام جهانی تصمیم داریم تا روز چهارشنبه درخصوص وضعیت تیم ملی و آینده آن تبادل نظر كنیم.

وی افزود: طبق اعلام AFC مسابقات مقدماتی جام جهانی از اوایل بهمن ماه شروع می‌شود و به دلیل برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در آذرماه فدراسیون جدید زمان بسیار اندكی برای تصمیم‌گیری در این مورد دارد. از این رو در جلسه چهارشنبه درباره تمام مسایل و جوانب تیم ملی صحبت می‌كنیم و برنامه‌های آتی آن را مشخص خواهیم كرد. مسابقات مقدماتی جام جهانی از بزرگترین اهداف فوتبال ایران است كه باید برنامه‌ریزی دقیقی برای آن داشته باشیم.

وی یادآور شد: تاكنون هیچ تصمیم و حتی پیش تصمیمی در مورد تیم ملی و كادر فنی آن صورت نگرفته و این مساله را باید به صورتی كامل ودقیق بررسی كنیم.