تبیان، دستیار زندگی
خشایار الوند گفت:برای نگارش متن كار جدید مهران مدیری،جلسات اولیه نویسندگان برگزار شده تا قصه اصلی كار مشخص شود، ضمن اینكه تا ظرف هفته آینده به چارچوب دقیقی برای كار می‌رسیم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«مدیری» باز هم طنز آپارتمانی می‌سازد

مهران مدیری

«مریخی‌ها» منتفی شد، «مدیری» باز هم طنز آپارتمانی می‌سازد

با منتفی شدن پروژه مریخی «مهران مدیری» به دلیل هزینه‌های بالا، گروه نویسندگان این كارگردان نگارش كار تازه‌ وی را آغاز كرده‌اند.

خشایار الوند گفت:برای نگارش متن كار جدید مهران مدیری،جلسات اولیه نویسندگان برگزار شده تا قصه اصلی كار مشخص شود، ضمن اینكه تا ظرف هفته آینده به چارچوب دقیقی برای كار می‌رسیم.

وی ادامه داد: شخصیت‌ها تا حدودی مشخص هستند ولی با آغاز نگارش اصلی كار، طراحی شخصیت‌ها را هم شروع می‌كنیم.

عضو گروه نویسندگان پروژه جدید مهران مدیری درباره مضمون آن گفت: برخلاف كاری مثل برره این بار ،فضایی معاصر و رئال را به تصویر می‌كشیم و بیشتر روی شخصیت‌ها متمركز هستیم تا فضایی متفاوت از نوع برره یا مریخی‌ها.

الوند درباره سرنوشت پروژه مریخی‌ها گفت: فعلا این كار را كنار گذاشتیم چون كار عظیم و پر هزینه‌ای است و با امكانات موجود ساخت آن عملی نیست.اما مریخی‌ها دارای قصه بسیار جالب و خاصی است كه امیدوارم در آینده ساخته شود.

بر اساس این گزارش، مجموعه تازه مدیری كه باز هم به صورت سی‌دی عرضه خواهد شد،هنوز عنوان مشخصی ندارد و پیمان قاسم‌خانی به عنوان سرپرست نویسندگان،خشایار الوند،مهران قاسم‌خانی و امیرمهدی ژوله نیز در سمت نویسندگان در این پروژه حضور دارند.

این مجموعه را برادران آقاگلیان تهیه می‌كنند.

مدیری كه به عنوان بازیگر در پروژه‌های سینمایی دایره زنگی(پریسا بخت‌آور) و همیشه پای یك زن در میان است(كمال تبریزی) به ایفای نقش پرداخته،در عرصه كارگردانی قصد داشت پس از ساخت طنز «گنج مظفر» در قالب سی‌دی،در قالب یك پروژه طنز60 قسمتی؛ 600 سال بعد را در مریخ به تصویر بكشد.

منبع : خبرگزاری فارس