تبیان، دستیار زندگی
تیم بسکتبال مهرام تهران دوشنبه شب در دیداری نزدیک و فشرده با برتری برابر صباباتری فاتح فینال ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهرام فاتح فینال زودهنگام لیگ بسکتبال

مهرام فاتح فینال زودهنگام لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال مهرام تهران دوشنبه شب در دیداری نزدیک و فشرده با برتری برابر صباباتری فاتح فینال زودهنگام رقابت های لیگ برتر بسکتبال نام گرفت.

در آخرین دیدار و مهمترین مسابقه هفته سوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال که دوشنبه شب در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی برگزار شد، تیم بسکتبال مهرام موفق شد با نتیجه نزدیک 74 بر 71 برابر رقیب سرسخت خود صباباتری به برتری دست یابد  تا بالاتر از به صدرجدول رده بندی این مسابقات صعود کند.

در این دیدار که از آن به فینال زودرس مسابقات تعبیر شده بود، صباباطری قهرمان لیگ برتر بسکتبال در سال 85 موفق شد در دو کوآرتر ابتدایی مسابقه به ترتیب با نتایج 20 بر 16 و 22 بر 17 برابر مهرام به پیروزی دست یافته تا نیمه اول این دیدار مهم را با نتیجه 42 بر 33 به پایان برساند.

در نیمه دوم این رقابت اما تیم بسکتبال مهرام که اولین امتیاز این مسابقه را بدست آورده بود، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد در دو کوآرتر سوم و چهارم با نتایج 24 بر15 و 17 بر 14 صباباتری را مغلوب کند تا نیمه دوم را با نتیجه 41 بر 29 به نفع خود خاتمه داده و در مجموع با نتیجه 74 بر71 برابر حریف قدرتمند خود به پیروزی دست یابد.

مهرام فاتح فینال زودهنگام لیگ بسکتبال

عصر روز دوشنبه همچنین 6 دیدار همزمان هفته سوم لیگ برتر بسکتبال در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در مسابقات برگزار شده تیم های بسکتبال ذوب آهن اصفهان و کاوه تهران سومین پیروزی خود را کسب کردند.

همچنین تیم های بسکتبال گل گهر سیرجان، هیئت بسکتبال شهرکرد و شهرداری گرگان با شکست برابر رقیبان خود، سومین شکست شان را در این مسابقات تجربه کردند.

نتایج دیدارهای برگزار شده عصرامروز به شرح زیر است:

* دانشگاه آزاد تهران 50 - پتروشیمی بندرامام 63، سالن بسکتبال آزادی تهران

* پردیس متحد قزوین 99 - آرارات تهران 97، سالن بسکتبال قزوین

* گل گهر سیرجان 74 - کاوه تهران 86، سالن امام علی سیرجان

* هیئت بسکتبال شهرکرد 66 - ذوب آهن اصفهان 82، سالن تختی شهرکرد

* بیم مازندران 80 - شهرداری گرگان 70، سالن بسکتبال بابل