تبیان، دستیار زندگی
فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای شرایط جدید کاندیداهای ثبت نام برای حضور در انتخابات این .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شرایط شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شد

شرایط شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شد

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای شرایط جدید کاندیداهای ثبت نام برای حضور در انتخابات این فدراسیون را اعلام کرد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ 18/7/86 و بر اساس مصوبه جلسه 22/7/86 کمیته انتقالی فدراسیون به آگاهی می رساند مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال در تاریخ 15/9/86  برگزار خواهد شد. لذا کلیه افراد علاقه مند که دارای شرایط مشروحه زیر باشند می توانند جهت نامزدی و ثبت نام مجدد در پست های انتخابی فدراسیون فوتبال اقدام فرمایند.

الف: پست های انتخابی که در آنها ثبت نام صورت می گیرد:

1-  رئیس فدراسیون

2-  نایب رئیس اول

3-  نایب رئیس دوم

4-  نایب رئیس بانوان (فقط بانوان مجاز به ثبت نام خواهند بود)

5-  پنج نفر عضو هیئت رئیسه (یک نفر از بین روسای هیئت ها، یک نفر از بین مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر یا دسته اول و سه نفر از افراد علاقه مند)

ب: شرایط مورد نیاز

1-  داشتن حداقل 35 سال تمام و حداکثر 65 سال تمام سن

2-  داشتن حداقل مدرک لیسانس یا معادل آن

3-  تبعه و ساکن در ایران

4- داشتن حداقل 5 سال سابقه مدیریت (برای پست ریاست حداقل 8 سال سابقه مدیریت نیاز است)

5- عدم سوء پیشینه و محرومیت اجتماعی به تایید و تشخیص مراجع قضایی و ذیصلاح

ج: نحوه ثبت نام

1- ثبت نام از ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 28/7/86 آغاز و در ساعت 17 روز سه شنبه مورخ 8/8/86 خاتمه می یابد.

2- تمامی نامزدها باید شخصا به دبیرخانه ثبت نام مستقر در فدراسیون فوتبال واقع در خیابان سئول جنوبی، کوچه 12 متری سوم، پلاک 2/2 مراجعه وبا ارائه اصل و تصویر شناسنامه، آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس 6 در 4 و کارت پایان خدمت یا عضویت در نیروهای مسلح (برای نظامیان) و تکمیل فرم مربوطه (هر پست دارای فرم مخصوص ثبت نام است) ثبت نام کنید.

نکته مهم:

کلیه داوطلبانی که در نوبت قبلی ثبت نام کرده اند و مدارک آنها کامل باشد در صورت تمایل مجدد برای ثبت نام از ارائه مدارک جدید معاف هستند. لیکن برای ثبت نام باید شخصا به فدراسیون مراجعه، فرم مربوطه را تکمیل و با ارائه آن رسید دریافت نمایند.

د: وظایف اعضا مجمع:

1- نظربه اهمیت نقش هیئت رئیسه در اداره فدراسیون و اختیار اعضاء برای معرفی نامزدهای مورد نظر خود در فرم های پیش بینی شده شخصا و یا با اعزام نماینده (با در دست داشتن معرفی نامه کتبی) جهت دریافت اوراق مربوط به فرم های پیشنهادی نامزدها و دعوتنامه از فدراسیون حداکثر تا 28/7/86 اقدام کنید.

2- با توجه به پیشینه اعضا مجمع عمومی و شناخت کافی ایشان از افرادی که می توانند به عنوان یکی از اعضا هیئت رئیسه نامزد شوند، لازم است ظرف مهلت مقرر28/7/86  لغایت 8/8/86) فرم های مربوطه را (در صورت تمایل) تکمیل و از طریق نمابر ارسال یا نسبت به تحویل اصل فرم ها در موعد مقرر به فدراسیون اقدام کنید.

3-  در صورت ارسال نمابر (حداکثر تا ساعت 17 مورخ 8/8/86) اصل فرم ها را حداکثر ظرف 48 ساعت تا ساعت 17 روز پنجشنبه مورخ 10/8/86 به فدراسیون تحویل و رسید مخصوص دریافت دارند.

4- عدم وصول اصل فرم ها در زمان مقرر یا مخدوش بودن فرم ها (لاک گرفتگی، خط خوردگی و عدم امضاء یا ممهور نبودن فرم های مربوط به اشخاص حقوقی و ...) موجب ابطال فرم ها خواهد شد.

5- پیشنهاد نامزدها فقط در صورتی که در فرم مربوطه باشد و در همان سمتی که نامزد ثبت نام کرده، ذکر شود معتبر است.

همچنین فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به اعضای مجمع عمومی نكاتی را درخصوص وظایف اعضا برای پیشنهاد كاندیداهای منتخب ریاست و هیات رییسه فدراسیون اعلام كرد.

در این نامه آمده است: با ایفاد اطلاعیه ثبت نام مجدد نامزدهای پست انتخابی فدراسیون فوتبال به استحضار می‌رساند:

1- نسبت به مراجعه مستقیم یا معرفی كتبی و اعزام نماینده برای دریافت اوراق مربوطه حداكثر تا 28 مهر اقدام كنید.

2- براساس مفاد اساسنامه فدراسیون و دستورالعمل ضمیمه آن در صورت تمایل فرم پیشنهاد نامزدها را به صورت دقیق و خوانا تكمیل و ضمن امضا به مهر آن نهاد ممهور (درخصوص اعضاء حقیقی فرم‌ها باید امضا و به اثر انگشت منقوش شود) و به صورت نمابر یا ارسال اصل فرم‌ها از طریق اعزام نماینده به فدراسیون اقدام شود.

3- در هر صورت مهلت ارسال اصل فرم‌ها یا نمابر ساعت 17 روز سه‌شنبه 8 آبان بوده و در صورت ارسال نمابر اصل فرم‌ها حداكثر تا ساعت 17 روز پنج‌شنبه 10 آبان به فدراسیون رسیده و در قبال اصل فرم‌ها حتما رسید مخصوص دریافت شود.

4- هرگونه خط خوردگی، لاك گرفتگی، عدم امضا یا مهر یا اثر انگشت، عدم ارسال در زمان مقرر یا معرفی نامزدها در پستی غیر از آن سمت كه ثبت نام كرده باشند موجب ابطال فرم‌ها خواهد شد.

5- فقط مندرجات صحیح در فرم‌ها ملاك عمل بوده و فرم‌های پیشنهادی پس از وصول محرمانه تلقی شده و عودت داده نخواهد شد.

6- مسوولیت نهایی تكمیل و ارسال فرم‌ها (در صورت تمایل) با جنابعالی خواهد بود.

7- مجمع عمومی در تاریخ 15 آذر برگزار و دعوتنامه و دستور جلسه آن در زمان مقرر ارسال خواهد شد.

مطالب مرتبط  :

اساسنامه فدراسیون فوتبال (8)