تبیان، دستیار زندگی
در این عکسها که 3 روز بعد از اصابت موشک گرفته شده است حفره ای در نزدیکی محل فرود هلیکوپتر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تصویر جدید از ناوچه منهدم شده اسرائیل

ناوچه منهدم شده اسرائیل

یک روزنامه چاپ رژیم صهیونیستی برای اولین بار عکس های مربوط به ناوچه پیشرفته اسرائیل که در جنگ 33 روزه منهدم شد را منتشر کرد.

به گزارش فردا روزنامه النهار لبنان نوشت، یدیعوت آهارونوت چاپ رژیم صهیونیستی، عکسهایی منتشر نشده از جنگ لبنان و اسراییل، علی الخصوص ناوچه پیشرفته اسرائیل که در روز سوم جنگ توسط نیروهای حزب الله از کار افتاد را منتشر کرد.

بنا بر این گزارش، رژیم صهیو نیستی بنا بر سیاست سانسور شدید خبری پیروزی های حزب الله، روزنامه ها را از انتشار عکس های این حمله که به هلاکت 4 سرباز اسراییلی انجامید منع کرده بود.

در این عکسها که 3 روز بعد از اصابت موشک گرفته شده است، حفره ای در نزدیکی محل فرود هلیکوپتر، و همچنین آثار آتش گرفتگی قابل مشاهده است. بسیاری از قسمتها از جمله کابین راهبری آن سوخته است. این حفره عمیق تا قسمت تحتانی که محل استقرار سربازان است نفوذ کرده و خسارات بسیار زیادی به جا گذشته و موجب کشته شدن 4 نفر شده است.

رهبران نیروی دریایی اسرائیل، لحظه اطلاع از اصابت موشک به این ناو پیشرفته را سخت ترین لحظه عمرشان توصیف کرده اند! به خصوص که آنها نتوانستند تا مدتی پی به سبب اصابت موشک که چندین بار تکرار شد ببرند.

فرمانده نیروی دریایی اسرائیل،"دیوید بن باعشات"در مصاحبه با این روزنامه گفته است:"تا آن لحظه، تصور دیگری درباره حزب الله داشتم که بسیار با تصوری که الان دارم تفاوت داشت. حتی به خیال ما هم نمی رسید که حزب الله چنین موشکهایی داشته باشد"!