تبیان، دستیار زندگی
به نقل از سایت خبری سیما فیلم، با پایان یافتن سریال‌های مناسبتی ویژه ماه مبارك رمضان، سریال‌های جدیدی كه در سیما فیلم و شبكه های مختلف سیما تولید شده است به مرحله پخش می‌رسند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از «شهریار» و «یك مشت پرعقاب» تا «ساعت شنی»؛

مجموعه های تلویزیون

6 مجموعه جدید تلویزیونی به روی‌ آنتن می‌رود

«شهریار» به كارگردانی كمال تبریزی و «یك مشت پرعقاب» به كارگردانی اصغر هاشمی از تولیدات سیما فیلم هستند كه به همراه 4 مجموعه جدید دیگر به زودی از شبكه‌های مختلف سیما پخش خواهند شد.

به نقل از سایت خبری سیما فیلم، با پایان یافتن سریال‌های مناسبتی ویژه ماه مبارك رمضان، سریال‌های جدیدی كه در سیما فیلم و شبكه های مختلف سیما تولید شده است به مرحله پخش می‌رسند.

بنا بر این گزارش، تاكنون پخش دو سریال «حلقه سبز» به كارگردانی ابراهیم حاتمی‌كیا و «بی صدا فریاد كن» از آخرین ساخته های مهدی فخیم زاده از شبكه های سه و دو سیما قطعی شده است.

از سوی دیگر هشت قسمت از مجموعه تلویزیونی «بی صدا فریاد كن» نیز آماده پخش شده و همزمان مهدی صادقی در استودیو پارس فیلم صداگذاری شش قسمت باقیمانده را انجام می‌دهد.

«بی صدا فریاد كن» در ژانر پلیسی تولید شده است و داستان آن در باره تولیدكنندگان و مصرف كنندگان قرص های اكستازی است.

محمدصادقی، سارا خوئینی ها، فریبا كوثری، لیلا برخورداری، كامران تفتی، انوشیروان فاطمی و فرهاد قائمیان بازیگرانی هستند كه در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه های تلویزیون

«حلقه سبز» عنوان مجموعه دیگری است كه به زودی از شبكه سه سیما به روی آنتن می رود. ابراهیم حاتمی كیا در این سریال یك موضوع پزشكی را دستمایه كارش قرار داده است. در این سریال بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، سیما تیرانداز، محمد حاتمی و حمیرا ریاضی بازی كرده اند.

سیما فیلم نیز با دو مجموعه جدید به تلویزیون می آید.

«شهریار» روایت زندگی شاعر منظومه «حیدربابا» كه از تولد تا مرگ این شاعر را كمال تبریزی به مقابل دوربین برده است.

سیروس گرجستانی، اردشیر رستمی(در نقش جوانی و كهنسالی شهریار)، بهروز بقایی در (نقش نیما یوشیج)، سعید نیكپور (در نقش ملك الشعرای بهار)، رحیم نوروزی (در نقش میرزاده عشقی) بازیگرانی هستند كه مقابل دوربین كمال تبریزی ایفای نقش كرده اند.

این سریال قرار است پس از رونمایی با حضور چهره های فرهنگی، ادبی و مسؤولان صدا و سیما از آنتن یكی از شبكه های سیما پخش شود.

«یك مشت پرعقاب» ساخته اصغر هاشمی، این مجموعه اكنون در مرحله بازبینی قرار دارد و به احتمال زیاد از شبكه سه سیما پخش خواهد شد. «یك مشت پرعقاب» داستانی ملودرام دارد؛ رضا كیانیان، حامد بهداد، خزر معصومی و پرویز پورحسینی جزو بازیگران این سریال هستند.گفتنی است هر دو سریالی كه از تولیدات سیما فیلم است، در ردة سریال های الف ویژه صداو سیما قرار دارند.

شبكه اول سیما روزهای شنبه ساعت 21 سریال «حلقه گمشده» را پخش می‌كند. این سریال جایگزین مجموعه «ناری گل» است.

مجموعه های تلویزیون

«حلقه گمشده» به كارگردانی محمدحسن حاج ده آبادی و از تولیدات سیمای یزد است. این سریال داستان خانواده فخر فخاران را به زبان طنز به تصویر كشیده است. «حلقه گمشده» در سی قسمت 45 دقیقه ای تهیه شده است. روح الله مفیدی، اسماعیل سلطانیان، محمدرضا بحری، ناصر سروی، فرزاد هاتفیان و طاهر طائفی بازیگران این سریال هستند.

و اما مجموعه «ساعت شنی» به كارگردانی بهرام بهرامیان و با موضوع اجتماعی پس از طی مراحل فنی آماده پخش است.

این سریال احیای تعاون به عنوان یك نیاز اجتماعی را به تصویر كشیده است. داریوش ارجمند، رویا نونهالی، بیژن امكانیان، نسرین مقانلو، پوریا پورسرخ، آزیتا حاجیان، شهره لرستانی و برزو ارجمند بازیگران «ساعت شنی» هستند.

منبع : خبرگزاری فارس