تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل تربیت بدنی استان اردبیل گفت: با دستور معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورزشگاه علی دایی افتتاح می شود

ورزشگاه علی دایی افتتاح می شود

مدیرکل تربیت بدنی استان اردبیل گفت: با دستور معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی اردبیل در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی ظرف 45 روز آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شروین اسبقیان در خصوص سفر مهندس علی آبادی به اردبیل گفت: این سفر طبق هماهنگی بعمل آمده رییس سازمان با مهندس نیکزاد استاندار اردبیل و به منظور بازدید از روند آماده سازی ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی ، بازدید از طرح ها و شرکت در جلسه هیات های ورزشی به منظور بررسی وضعیت ورزش استان صورت گرفت.

وی با اشاره به بازدید رییس سازمان از ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی اردبیل گفت: در جریان این بازدید مهندس علی آبادی به دقت به ارزیابی فنی و تخصصی روند آماده سازی این ورزشگاه پرداخت و تذکرات لازم را به پیمانکاران و مجریان پروژه دادند. وی همچنین یک زمان بندی مشخص برای افتتاح این پروژه بزرگ تعیین کردند و قرار براین شد که در صورت شرایط مساعد آب و هوایی، این ورزشگاه ظرف 45 روز آینده افتتاح و به بهره برداری رسید.

اسبقیان با اشاره به اینکه چمن مصنوعی ورزشگاه 20 هزار نفری اردبیل درحال نصب است افزود: تا چند روز آینده نیز پیست تارتان این مجموعه نصب خواهد شد. ضمن اینکه درحال حاضر دکل های روشنایی استادیوم درحال نصب است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سالن سرپوشیده دوومیدانی اردبیل با حضور مهندس علی آبادی گفت: این سالن که از ردیف مصوبات استانی هیات دولت ظرف مدت دوسال ساخته خواهد شد، درکنار مجموعه ورزشی علی دایی واقع شده و در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع و گنجایش 1500 تماشاچی احداث می شود. رییس سازمان همچنین پس از تذکرات لازم در خصوص ساخت این سالن، از مجموعه ورزشی جانبازان اردبیل بازدید نمود.