تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی تیمش در داربی گفت: هیچ ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی: همیشه از تساوی ناراضی ام

قطبی: همیشه از تساوی ناراضی ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی تیمش در داربی گفت: هیچ وقت از تساوی راضی نبود‌ه‌ام.

افشین قطبی در جمع خبرنگاران اظهاركرد: از نتیجه‌ی این بازی رضایت ندارم. من تنها از پیروزی خوشحال می‌شوم. بسیار امیدوار بودم بتوانیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: به هر حال همیشه دیدارهای داربی حساسیت‌های ویژه‌ای دارد. هرچند استقلال در این فصل نتایج خوبی كسب نكرده اما، در این دیدار آنها عملكرد بهتری نسبت به سایر بازی‌هایشان داشتند.

قطبی تصریح كرد: در نیمه‌ی اول سعی كردیم تا جریان بازی را بدست گرفته و بازی را كنترل كنیم اما، حساسیت بسیار بالای بازی بر روی بازیكنان نیز تاثیر منفی گذاشته بود. در نیمه‌ی اول شاهد بازی چندان زیبایی نبودیم اما، در نیمه‌ی دوم سعی كردیم تا از تمام توان خود استفاده كرده و موقعیت‌هایی را نیز بر روی دروازه حریف بدست آوردیم. پرسپولیس در نیمه‌ی دوم بازی بهتری را نسبت به نیمه‌ی نخست به نمایش گذاشت.

وی درباره‌ی صحنه‌ی گل اول پرسپولیس گفت: من كارشناس داوری نیستم و نمی‌توانم درباره‌ی آن اظهارنظر كنم. نمی‌دانم كه گل نیكبخت صحیح بود یا نه.

سرمربی پرسپولیس تاكید كرد: در نیمه‌ی دوم و پس از آنكه از حریف عقب بودیم، موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه استقلال به وجود آوردیم. اگر كمی هوشیارتر بودیم، می‌توانستیم پس از گل تساوی گل دوم را نیز به ثمر برسانیم اما، فكر می‌كنم حساسیت‌ها موجب شد تا دو تیم پس از تساوی بازی بسیار محتاطانه به توپ ضربه بزنند.

وی درباره‌ی تعویض عباس آقایی به خبرنگاران گفت: در آن لحظات فكر كردم كه حضور یك مهاجم بلند قامت مانند «فاطمی» می‌تواند برای ما راه‌گشا باشد. به همین دلیل فاطمی را به جای آقایی به زمین فرستادم. سعی داشتیم تا با ارسال توپ‌های بلند دروازه‌ی حریف را باز كنیم كه سرانجام از همین راه بازی را به تساوی كشاندیم.