تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی تیم‌اش در داربی شصت و سوم گفت: به ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجازی: چیزی از پرسپولیس ندیدم!

حجازی: چیزی از پرسپولیس ندیدم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی تیم‌اش در داربی شصت و سوم گفت: به هیچ عنوان از نتیجه‌ی این بازی راضی نیستم.

ناصر حجازی پس از پایان این بازی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: ما برای شكست پرسپولیس قدم به این دیدار گذاشته بودیم. در طول بازی نیز موقعیت‌های زیادی را بدست آوردیم كه نتوانستیم از آنها استفاده كنیم. اگر بازیكنان كمی از خود گذشتگی داشتند، می‌توانستیم برنده‌ی این بازی باشیم. به هر حال بازیكنان ما تلاش خود را برای كسب سه امتیاز بازی انجام دادند و از تلاش آنها رضایت دارم.

حجازی درخصوص نحوه‌ی بازی پرسپولیس گفت: برنامه‌ی خاصی از پرسپولیس ندیدم. آنها كمتر اقدام به ارسال پاس‌های عمقی می‌كردند و بیشتر تمایل به استفاده از توپ‌های ارسالی از جناحین داشتند.

وی با اشاره به اینكه این بازی بهترین بازی استقلال نبود، افزود: متاسفانه ما كمی بدشانس بودیم. بهترین بازی استقلال مقابل صبا باتری بود. در این دیدار می‌توانستیم پیروز شویم. اما، با بدشانسی دو امتیاز ارزشمند را از دست دادیم.

حجازی درخصوص نحوه‌ی قضاوت این بازی به خبرنگاران گفت: داور در نیمه‌ی اول سعی داشت تا با دادن اخطار به بازیكنان بازی را آرام كند. در هر حال داور به رنگ‌ها و اسم‌ها بی‌توجه بود و در كل عملكرد او قابل قبول بود.

سرمربی استقلال درباره‌ی عقب كشیدن استقلال پس از گل این تیم گفت: تیمی كه در دقیقه‌ی 75 گل می‌زند ناخودآگاه برای حفظ برتری به لاك دفاعی می‌رود و پس از آن به ضد حملات روی می‌آورد. همان طور كه مجیدی و جباری تا دقیقه‌ی 93 هم روی ضد حملات صاحب موقعیت شدند.

حجازی در پاسخ به این سوال كه استقلال در كدام نیمه بهتر بازی كرد، گفت: ما در نیمه‌ی دوم در پانزده دقیقه‌ی ابتدایی هم پای پرسپولیس می‌دویدیم و بازی تقریبا تعادل داشت. زیرا هر دو تیم از یكدیگر وحشت داشتند.

وی درخصوص درگیری با یكی از خبرنگاران در پایان بازی گفت: یكی از خبرنگاران مداوم به من می‌گفت كه شما با موبایل حرف می‌زدید. اما، باید بگویم كه من هیچ موبایلی همراه خود نداشتم، شاید كس دیگری با موبایل صحبت می‌كرد.

وی درباره‌ی اخراج مرفاوی گفت: من از این اخراج هیچ گونه اطلاعی ندارم و می‌توانید از خود ایشان سوال بپرسید.

وی تعویض لطفی را محافظه‌كارانه ندانست و تصریح كرد: وقتی پرسپولیس چهار مهاجم سرزن داخل زمین برای ارسال توپ‌های بلند دارد ما مجبور هستیم تا بازیكنان كوتاه قد را از بازی بیرون بیاوریم.

وی درخصوص بازی جباری گفت: جباری در این دیدار امیدواركننده ظاهر شد و اگر وی می‌توانست 90 دقیقه بازی كند و بدود عصای دست من می‌شد.

حجازی تاكید كرد: از عملكرد خودم در این بازی راضی نیستم. زیرا بازی برده را تبدیل به تساوی كردیم. مطمئنا پرسپولیسی‌ها از ما راضی‌تر هستند. چون بازی باخته را به تساوی كشاندند و به صدرنشینی خود در جدول تداوم بخشیدند.

سرمربی استقلال به شوخی در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران مبنی بر جایگاه استقلال گفت: جای نگرانی ندارد، زیرا حداكثر به جایگاه چهاردهم می‌رویم!

حجازی تاكید كرد: از هفته‌ی آینده ورق به نفع استقلال برمی‌گردد، زیرا بازی استقلال با تیم‌های پایین جدول آغاز می‌شود و این می‌تواند نقطه‌ی عطفی برای ما باشد.

وی با اشاره به اینكه تساوی در این دیدار شرایط روحی بازیكنان را تغییر نداد، گفت: ناراحتی بازیكنان ما كاملا طبیعی است. زیرا تیمی كه تا دقیقه‌ی 85 جلو باشد و به یكباره نتیجه عوض شود، دچار افت روحی می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا گاهی مرفاوی و گاهی شما در كنار زمین حاضر می‌شدید، تصریح كرد: مسلما هر كجا كه لازم باشد، هر دوی ما راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهیم اما، از بازی‌های بعد خود من كنار زمین حاضر می‌شوم.

وی درخصوص استرس بعضی از بازیكنان گفت: بازی در ورزشگاه آزادی در مقابل یكصد هزار نفر كار آسانی نیست. بسیاری از بازیكنان ما تجربه‌ی بازی مقابل این تیم را نداشتند و دچار استرس و اضطراب بودند اما، مطمئنا بازیكنان ما در نیم فصل دوم بهتر ظاهر می‌شوند.

وی درخصوص حمایت‌های مدیرعامل و هیات مدیره افزود: از اینكه آنها حمایت لازم را از من انجام می‌دهند خوشحالم و از این به بعد با اطمینان كار خود را ادامه می‌دهم.

وی در پایان گفت: هدف ما شركت در جام باشگاه‌های آسیاست و برای حضور در این جام، جام حذفی را نیز در پیش داریم كه مسلما می‌توانیم قهرمان این جام شویم.