تبیان، دستیار زندگی
اه 1382 «حسن كچل» و «هری پاتر» ، خاگینه درست می كنند! سریال تلویزیونی خاگینه در گروه خانواده شبكه اول سیما ساخته می شود. به گزارش ایسنا، این سریال كه در قالب بیست قسمت، به كارگردانی داریوش ربیعی ساخته می شود، داستان زندگی دخ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 17دیماه 1382

«حسن كچل» و «هری پاتر» ، خاگینه درست می كنند!

سریال تلویزیونی خاگینه در گروه خانواده شبكه اول سیما ساخته می شود.

به گزارش ایسنا، این سریال كه در قالب بیست قسمت، به كارگردانی داریوش ربیعی ساخته می شود، داستان زندگی دختر و پسری به نام حسن كچل و مهپاره را به تصویر می كشد كه قصد ازدواج دارند. پسر دیپلمه و دختر دانشجوی رشته مردم شناسی است. اما از آنجا كه خانواده ی پسر ثروتمند هستند راضی به ازدواج با دختری از خانواده فقیر نمی شوند. آنها به همین خاطر پسر را از ارث محروم می كنند و تنها خانه ای قدیمی از مادر پسر كه به جا مانده از دوره قاجار است به آنها می رسد. این زوج جوان در این خانه با ماجراهایی رو به رو می شوند و هر بار شخصیتی افسانه ای مانند حسن كچل، ماه پیشونی، سفید برفی، هری پاتر وارد زندگی آنها می شود.

به گزارش ایسنا، مجموع تلویزیونی خاگینه به تهیه كنندگی علی اكبر رضایی، بازیگرانی چون آتش نوذری و سودابه میركریمی را به خدمت گرفته است.

سایر عوامل این سریال عبارتند از:

تصویر بردار: مجید قربان فر، مدیر تولید: علیرضا بختیان، طراح صحنه و لباس: حسن عباسی، طراح گریم: مجید ملكان، صدابردار: حسنی باباخانی، دستیار كارگردان و برنامه ریز: سجادی حسینی.