تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: یکی از اهداف ما پیش از شرکت در .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوستی: هدف اصلی حضور در جام جهانی است

دوستی: هدف اصلی حضور در جام جهانی است

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: یکی از اهداف ما پیش از شرکت در مسابقات مقدماتی نوجوانان آسیا، حضور در جمع 4 تیم پایانی و کسب سهمیه جام جهانی جوانان است.

علی دوستی پس از بازگشت تیم فوتبال نوجوانان کشورمان به ایران در گفتگویی ضمن بیان مطلب فوق افزود: پیش از شرکت در مرحله مقدماتی دو هدف بزرگ در برنامه هایمان قرار دارد. ابتدا حضور در جام ملت ها و کسب سهمیه جام جهانی نوجوانان و هدف دوم سرمایه گذاری برای آینده فوتبال ایران است.

وی افزود: موفقیت تیم نوجوانان مطمئناً یک سرمایه گذاری بزرگ برای تیم های جوانان و امید کشور خواهد بود و در مجموع باعث موفقیت های آینده فوتبال کشور خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان همچنین تاکید کرد: برگزاری اردوهای خارجی در رده پایه همیشه مثمر ثمر و نتیجه بخش بوده است و به موفقیت تیم ها کمک می کند. البته امیدوارم شرایطی ایجاد شود تا درآینده با تیم های رده پایه کشورهای صاحب فوتبال و مطرح بازی کنیم تا تجربه بازیکنان نوجوان برای حضور درمسابقات مهم بیشتر شود.

وی اضافه کرد: دو بازی در امارات برگزار کردیم که دربازی نخست در شرایطی که برتری محسوسی نسبت به تیم نوجوانان امارات داشتیم در نهایت با از دست دادن  فرصت های بسیار با نتیجه یک بر صفر آنها را شکست دادیم.

دوستی در این مورد ادامه داد: در بازی دوم نیز ترکیبی از تیم جوانان و نوجوانان الشباب عربستان را با 7 گل شکست دادیم که در این بازی از تمام نفرات خود استفاده کردیم.

دوستی: هدف اصلی حضور در جام جهانی است

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان  گفت: تا شروع مسابقات بازی تدارکاتی دیگری نداریم تا احتمال آسیب دیدگی بازیکنان را به حداقل برسانیم البته در این مدت با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت تیم تلاش خواهیم کرد با قدرت درمسابقات مقدماتی شرکت کرده و گام اول را برای موفقیت نهایی محکم برداریم.

دوستی درپایان گفت: ازمطبوعات و رسانه های گروهی می خواهم همانند گذشته به آینده سازان فوتبال کشور بیشتر توجه کرده و با حمایت از آنها به موفقیت این تیم برای رسیدن به اهداف بزرگ خود کمک کنند.

برنامه کامل مسابقات تیم ملی فوتبال نوجوانان به شرح زیر است:

چهارشنبه - 25 مهر:

* نپال- بحرین ساعت 14

* اردن - کویت، 18

جمعه - 27 مهر:

* نپال – اردن، 14

* بحرین- ایران، 18

یکشنبه 29 مهر:

* بحرین- اردن ، 14

* ایران- کویت، 18

سه شنبه اول آبان:

* کویت- نپال، 14

* اردن- ایران، 18

پنج شنبه 3 آبان :

* بحرین – کویت، 14

* ایران- نپال، 18

این مسابقات در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار خواهد شد.