تبیان، دستیار زندگی
علی دایی گفت: مسابقات دانشجویان جهان از سطح فنی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی: خیلی ها می خواهند در فوتبال نباشم

دایی: خیلی ها می خواهند در فوتبال نباشم

علی دایی گفت: مسابقات دانشجویان جهان از سطح فنی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود ولی متاسفانه عده ای تلاش کردند تا این مسابقات را کم اهمیت جلوه دهند .

وی ادامه داد: تیم اعزامی فوتبال درمسابقات بین دانشگاههای جهان، با ترکیبی از دانشجویان کشور به مصاف تیم های دانشگاهی دیگر کشورها رفت با این حال عنوان می شود که ما بازیکنان ملی و لیگ برتری خود را به این مسابقات اعزام کرده بودیم. ضمن اینکه باید بگویم تیم های مقابل ما هم بازیکنان باشگاهی داشتند که درحد و اندازه های بهتر از بازیکنان باشگاهی ما بودند.

مدیرفنی تیم دانشگاه آزاد تاکید کرد: من درتیم دانشگاه تصمیم گیرنده هستم و مشخص می کنم که ازهرتیم چند بازیکن درتیم دانشجویان حضورداشته باشد. قرارنیست کسی درکارمن دخالت کند. مگر زمانی که مربی تیم ملی بازیکن انتخاب می کند ازمن نظر خواهی می کند. بهتراست برخی افراد به جای دخالت درکاردیگران در دایره اختیارات خود اظهارنظر کنند. متاسفانه یک گزارشگرفوتبال به جای آن که کارخود را انجام دهد دنبال این است که برای فدراسیون فوتبال برنامه تعیین کند. بهتراست در آینده فدراسیون فوتبال برای برنامه ریزی از ایشان استفاده کند که دکترای برنامه ریزی دارد.

وی با تاکید بر اینکه درفوتبال ایران اصل را رها کرده ایم و به حواشی می پردازیم افزود: هفته گذشته این همه جنجال شد که چرا یک بازی سایپا بخاطر اعزام تیم دانشجویان به اتریش لغو شده است. اما این هفته که این تیم قهرمان شده بود یک کلمه درخصوص موفقیت تیم دانشگاه آزاد نگفتند. آنها به خاطر این از تیم دانشگاه انتقاد می کنند که یک پای این تیم علی دایی است. چون می خواهند علی دایی درفوتبال نباشد . اگر خودشان همراه تیم دراتریش بودند سطح مسابقات بین دانشگاهی را به اندازه جام جهانی بالا می بردند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درخصوص بازگشت خود به دنیای فوتبال افزود: اینکه من تیم دانشگاه آزاد را در مسابقات بین دانشگاهی جهان همراهی کردم بازگشت به فوتبال نبود. قرارنیست برای بازی تمرینی هم از کسی اجاره بگیرم . در این مسابقات احساس کردم تیم دانشگاه که در آن درس می خوانم به وجود من نیاز دارد و می توانم به این تیم کمک کنم به همین خاطر تصمیم گرفتم برای این تیم بازی کنم.

وی در ادامه ضمن تاکید برآمادگی تیم فوتبال سایپا برای ادامه مسابقات لیگ برتر افزود: 5 نفر از بازیکنان همراه من دراتریش بودند و سایر نفرات تیم تمرینات منظمی را زیرنظر دیگر مربیان دنبال می کردند به همین جهت در حال حاضر تیم درآمادگی خوبی بسر می برد و قطعا در بازی های آینده روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.

دایی با انتقاد از افرادی که تعویق بازی سایپا را باعث بی نظمی در لیگ برترعنوان کرده بودند گفت: در تمام دنیا بازی های لیگ به تعویق می افتد. مگر به غیر از سایپا بازی تیم دیگری به تعویق نیفتاده است. قطعا ما هم بازی خود را انجام خواهیم داد و برنامه لیگ دنبال خواهد شد.

دایی: خیلی ها می خواهند در فوتبال نباشم

وی تیم فوتبال شیرین فراز را از تیم های خوب لیگ برترخواند و افزود : این تیم در زمین خود بازیهای خوبی را به نمایش می گذارد و با نیروی جوانی و انگیزه بازیکنانش قطعا به دنبال جبران شکست هفته آینده خواهد بود. اما من مطمئنم سایپا در این دیدار بازی خوبی را مقابل این تیم به نمایش خواهد گذاشت و نتیجه قابل قبولی کسب خواهد کرد .

مدیرفنی تیم دانشگاه آزاد از اظهار نظر پیرامون بازی استقلال و پرسپولیس خودداری کرد و افزود : در حال حاضرنتیجه دربی برای من مهم نیست.  مربی سایپا هستم و طبیعتا نتایج این تیم برایم مهم است و این تیم را بیش ازهمه دوست دارم.

وی ادامه داد: شرایط جدول را نگاه نمی کنم . اطمینان دارم که تیم ما به رده های بالای جدول صعود می کند و برای ما موفقیت تیم خود دست به دعا بر نمی داریم که تیم های دیگر شکست بخورند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درخصوص داوری مسابقات لیگ برترتصریح کرد: داوری ما ضعف دارد . باید فکری کنیم تا این ضعف برطرف شود . متاسفانه داوری ما همسطح لیگ پیشرفت نداشته و گاهی اوقات داوری ها باعث می شود تیم ها به حق خود نرسند . شایسته است که کمیته داوران با نقش نظارتی خود این مشکلات را به حداقل برساند. اما متاسفانه گاهی اوقات کورکورانه از تصمیمات داوران دفاع شده است و کارشناسان داوری به جای پرداختن به نقاط ضعف داوران به تلاش برای رفع آنها مواردی را عنوان کردند که 90 درصد همسو با تصمیمات داوران بوده است.

دایی در پایان درخصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: تا روز انتخابات شرایط را بررسی می کنم و به فردی رای می دهم که بتواند به فوتبال کشورکمک کند. من یک رای از 74 رای مجمع را دارم که نمی تواند تاثیر ویژه ای درانتخابات داشته باشد اما امیدوارم مجمع بهترین گزینه را برای مدیریت فدراسیون فوتبال برگزیند.