تبیان، دستیار زندگی
با حضور مدرس آلمانی؛ اردوی تیم ملی كاراته بانوان آغاز می شد اردوی تیم ملی كاراته بانوان با حضور مدرس آلمانی در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد. در این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی كاراته بانوان 17 نفر از برترین های كش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از ورزش بانوان

با حضور مدرس آلمانی؛

اردوی تیم ملی كاراته بانوان آغاز می شد

اردوی تیم ملی كاراته بانوان با حضور مدرس آلمانی در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

در این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی كاراته بانوان 17 نفر از برترین های كشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان به مدت یك هفته زیرنظر سیلویا اشنابر مدرس آلمانی تمرینات تكنیكی و بدنسازی خود را انجام می دهند.

گفتنی است : اشنابر علاوه بر نظارت برتمرینات ملی پوشان، چند دوره آموزشی را در زمینه‌های داوری و مربیگری برای برترین‌های كشور برگزار خواهد كرد.

/اخبار ورزشهای معلولین بانوان/

اردوی تیم ملی تیراندازی آغاز می شود

اردوی تیم ملی دوومیدانی لغو شد

اردوی تداركاتی تیم ملی تیراندازی معلولین بانوان اعزامی به بازیهای 2004 پارالمپیك آتن از 20 دی ماه جاری در تهران آغاز می شود.

نیره عاكف، مرزآبادی و مهناز برمكی شركت كنندگان در این اردو هستند كه به مدت یك هفته زیر نظر جواد كوهپایه زاده و فاطمه میرسعیدی تمرینات خود را در دوبخش بدنسازی و تكنیكی انجام می دهند.

همچنین به علت شرایط نامساعد جوی اردوی متمركز تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین بانوان كه در تهران در حال پیگیری بود، لغو شد و فاطمه منتظری ، زهرا تقی بیگلو و اعظم خدایاری دارندگان سهمیه پارالمپیك 2004 آتن تا پایان فصل زمستان تمرینات بدنسازی خود را در دو استان قزوین و تهران به طور غیر متمركز ادامه خواهند داد.