تبیان، دستیار زندگی
داور 40 ساله اسپانیایی همراه دو هموطن خود پالامار و آلونسو، برای قضاوت در یكی ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همه چیز در مورد داور اسپانیایی داربی

همه چیز در مورد داور اسپانیایی داربی

داور 40 ساله اسپانیایی همراه دو هموطن خود پالامار و آلونسو، برای قضاوت در یكی از حساس‌ترین دربی‌های آسیا به ایران می‌آیند.

داربی شماره 63 تهران در حالی شاهد قضاوت حساس این داور باتجربه است كه باتوجه به وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس، هیچیك از دو تیم حالت خنثی یا بی‌تفاوت به جدول نداشته و هر دو طرف سوای حساسیت‌های خاص این بازی، برای كسب هر 3 امتیاز وارد میدان خواهند شد.

رائول ادواردو ایتورالده گونسالس در 20/2/1967 میلادی در شهر بیلبائو از ایالت باسك، ناحیه ویسكایا، جایی كه مردانش برای مبارزه با اسپانیا محكوم هستند، به دنیا آمد. او این راه را انتخاب نكرده و سال‌ها است كه در دستگاه ورزشی دولت اسپانیا مشغول به تحصیل و قضاوت است.

وی در سال 1995 پس از فارغ التحصیل شدن در كالج داوری باسك، برای اولین بار بازی اسپانیول و سالامانكا را قضاوت كرد. او در آن دیدار 5 كارت زرد داد؛ اما این شاید آخرین باری بود كه زیاد از كارت استفاده می كرد چرا كه میانگین خروج كارت زرد از جیب او در لالیگا 6/1 در هر بازی است.

جنجالی ترین قضاوت گونسالس باز می گردد به سال 2004؛ زمانیكه دو گل مسلم بارسلونا را نادیده گرفت و در پیروزی 3 بر صفر راسینگ سانتاندر نقش بسیار پررنگی داشت.

فدراسیون فوتبال اسپانیا در وب سایت رسمی این فدراسیون، به این داور نمره 5/7 از 10 را اختصاص داده است.

رائول ادواردو ایتورالده گونسالس در فصل گذشته 16 دیدار را قضاوت كرد و در 12 مسابقه به عنوان كمك داور ایفای نقش كرد.

وی در وبلاگ شخصی خود به عنوان شعر داوری نوشته است:" تذكر اول به علاوه تذكر دوم می‌شود كارت زرد."

مطالب مرتبط :

داربی 63 یك‌شنبه برگزار می شود