تبیان، دستیار زندگی
علی کفاشیان به احتمال زیاد به نفع محمد علی ابادی از انتخابات ریاست فدراسیون ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کفاشیان به نفع علی آبادی کنار می کشد!

کفاشیان به نفع علی آبادی کنار می کشد!

علی کفاشیان به احتمال زیاد به نفع محمد علی ابادی از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کناره گیری می کند.

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: اگر برنامه‌ی علی‌آبادی آن طور كه در شرایط فعلی دیده‌ام جامع و كامل باشد به نفع فوتبال كنار خواهم رفت.

كفاشیان پس از نشست با علی‌آبادی گفت: برنامه‌ی علی‌آبادی برای هدایت فدراسیون فوتبال را از نزدیك ملاحظه كردم؛ این برنامه جامع و كامل بود.

وی ادامه داد: به عقیده‌ی من فوتبال در شرایط فعلی به همت همگانی و كار بسیار قوی نیاز دارد كه اگر علی آبادی با شرایط موجود در صحنه حضور داشته باشد بهتر است.

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با بیان این كه شرایط موجود نشان می‌دهد كه از همین حالا اساس‌نامه‌ی فدراسیون فوتبال به طور كامل اجرا نمی‌شود، گفت: بنابراین انطباق اساس‌نامه با تشكیلات جدید فدراسیون به فردی قوی نیازمند است كه اگر خود علی‌آبادی در میدان حضور داشته باشد و از همه‌ی توان ورزش برای فوتبال استفاده كند، بهتر است.

وی با بیان این كه در این زمینه با علی‌آبادی صحبت كرده است ادامه داد: من شرایط موجود را بررسی می‌كنم، اگر علی‌آبادی به میدان بیاید بحث كنار كشیدن از انتخابات را بررسی می‌كنم، چرا كه هنوز با توجه به شرایط حساس فوتبال هیچ چیز مشخص نیست؛ اما، در این میان بحث مهم و اصلی خود فوتبال است كه ضربه نبیند. قطعا برای به وجود نیامدن این شرایط كنار خواهم كشید.

كفاشیان در پایان گفت: بی‌تردید هر كسی سكان هدایت فوتبال را در دست بگیرد حتما به حمایت كامل سازمان تربیت بدنی نیاز دارد، این به نفع فوتبال ماست كه مد‌تها در بلاتكلیفی بسر برده است. اگر در انتخابات حضور داشته باشم برای اداره فوتبال به حمایت سازمان نیاز دارم.