تبیان، دستیار زندگی
‌ ویژه‌ای به فروش خواهند رسید در پی ارایه‌ی پیشنهادات متعدد مبنی بر خرید مدال‌های هادی ساعی، قهرمان ارزنده تیم ملی تكواندو كشور از عرصه‌ی مسابقات جهانی و آسیایی و صرف مبالغ مادی جمع‌آوری شده جهت كمك به زلزله‌زدگان بم، ساعی ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هادی ساعی

:

مدال‌هایم طی برنامه‌ ویژه‌ای به فروش خواهند رسید


در پی ارایه‌ی پیشنهادات متعدد مبنی بر خرید مدال‌های هادی ساعی، قهرمان ارزنده تیم ملی تكواندو كشور از عرصه‌ی مسابقات جهانی و آسیایی و صرف مبالغ مادی جمع‌آوری شده جهت كمك به زلزله‌زدگان بم، ساعی از لطف و مساعدت مردم نسبت به كمك به زلزله‌زدگان بم تشكر كرد.

دارنده‌ی مدال طلای مسابقات جام جهانی تكواندو ژاپن ، اظهار داشت: این طرح با استقبال قابل قبولی از سوی مردم روبرو شد كه از جمله می‌توان به پیشنهاد 50 میلیون تومانی و تقدیم مدال‌ها به موزه‌ی امام رضا (ع)، تاسیس شیرخوارگاهی در شهر بم با خرید یكی از مدال‌ها و یا احداث یك آپارتمان در شهر بم پس از خرید كم‌ترین و كمرنگ‌ترین مدال اشاره كرد كه در نهایت تصور می‌كنم كمك قابل توجهی جمع‌آوری شود.

ساعی ادامه داد: البته شبكه‌ی دوم سیما در برنامه‌ی ویژه‌ای كه حداكثر ظرف چند روز آینده پخش خواهد شد، تمامی افراد علاقمند به خرید

مدال‌ها را دعوت خواهد كرد و مراسم فروش مدال‌ها و تقدیر از افراد علاقمندانجاممی‌شود.

وی با اشاره به اینكه قلبا به تشخیص خویش درصدد انجام این طرح برآمده است، گفت: پس از اینكه با هدف كمك به زلزله‌زدگان بم، تصمیم به فروش مدال‌های خود گرفته، با پولادگر ، رییس فدراسیون تكواندو نیز مشورت كردم كه وی نیز استقبال كرد. اینك نیز اصلا به فكر بازگرداندن مجدد مدال‌ها به خودم نمی‌باشم زیرا مساله مهم افتخارات كسب شده و خاطرات بسیار خوب به جا مانده است كه برای كشور عزیزم به دست آمد.

ساعی در پایان یادآور شد: روز جمعه 19 دی ماه، با آمادگی كامل در مسابقات انتخابی نماینده‌ی ایران برای كسب دیگر سهمیه‌ی المپیك آتن شركت خواهم كرد.