تبیان، دستیار زندگی
در ساعات پایانی از بیست و سومین روز نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دکتر محمود احمدی نژاد،رئیس جمهوری اسلامی ایران از پانزدهمین نمایشگاه قرآن بازدید کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش روز بیست وسوم غرفه تبیان

گزارش روز بیست و سوم غرفه تبیان

در ساعات پایانی از بیست و سومین روز نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دکتر محمود احمدی نژاد،رئیس جمهوری اسلامی ایران از پانزدهمین نمایشگاه قرآن بازدید کرد.

گزارش روز بیست و سوم غرفه تبیان

به گزارش تبیان دکتر احمدی نژاد به همراه محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فاصله سه روز مانده به پایان پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از آن بازدید به عمل آوردند. حضور ریاست جمهوری در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با استقبال بازدید کنندگان همراه بود و توجه آنها را به خود جلب کرد. البته از آنجا که حضور ریاست جمهوری در ساعات پایانی نمایشگاه قرآن بود نتوانستند که در غرفه ها از جمله عرفه تبیان حضور پیدا کنند و تنها به بازدید از نمایشگاه پرداختند.

گزارش روز بیست و سوم غرفه تبیان  گزارش روز بیست و سوم غرفه تبیان

از دیگر بازدید کنندگان از نمایشگاه قرآن کریم آقای مخبر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بودند که در غرفه تبیان نیز حاضر شدند و به بازدید از غرفه پرداختند. مهندس مجردی عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز در رابطه با عملکرد تبیان به آقای مخبر توضیحاتی را ارائه کرد و وی را با نحوه فعالیت موسسه و سایت تبیان آشنا کرد.

گزارش روز بیست و سوم غرفه تبیان

با توجه به اینکه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قران کریم روز های پایانی خود را پشت سر می گذارد اما همچنان با استقبال خوب علاقه مندان قران همراه است و تعداد زیادی از آنها را در برای بازدید از نمایشگاه قران به مصلی تهران می آیند.

گزارش روز بیست و سوم غرفه تبیان

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قران کریم تا روز دوشنبه 26 ماه مبارک رمضان به فعالیت خود ادامه خواهد داد. بنا براین برای علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه قرآن کریم زمان زیادی باقی نمانده است.

روابط عمومی موسسه تبیان