تبیان، دستیار زندگی
پیشنهاد كروزیرو به ریوالدو؛ نمایندگان ریوالدو در برزیل، پرتغال و روسیه موضوع انتقال ریوالدو سوژه‌ی نخست بازار نقل و انتقالات اروپا در ماه ژانویه است. كروزیرو قهرمان برزیل آخرین باشگاهی است كه برای جذب ریوالدو پیشنهاد داده ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از جهان فوتبال

پیشنهاد كروزیرو به ریوالدو؛

نمایندگان ریوالدو در برزیل، پرتغال و روسیه

موضوع انتقال ریوالدو سوژه‌ی نخست بازار نقل و انتقالات اروپا در ماه ژانویه است.

كروزیرو قهرمان برزیل آخرین باشگاهی است كه برای جذب ریوالدو پیشنهاد داده است.

والدیر باربوسا سخنگوی باشگاه كروزیرو از مذاكره با نمایندگان ریوالدو خبر داد. باربوسا در این باره گفت: ما به ریوالدو خاطر نشان كردیم كه برای پرداخت دستمزد او محدودیت داریم و نمی‌توانیم در این زمینه با اروپا رقابت كنیم. اما آمدن او كمك زیادی به ما خواهد كرد. ریوالدو بازیكنی است كه به هر افتخاری در فوتبال رسیده است و حضور او می‌تواند برای كروزیرو بویژه در جام لیبرتادورس مفید واقع شود.

سرمربی كروزیرو، واندرلی لوگزامبورگو است. او در دهه‌ی 90 هدایت پالمیراس را بر عهده داشت. آن زمان ریوالدو عضو این باشگاه بود و پس از درخشش در پالیمراس راهی اروپا شد. پورتو و اسپارتاك مسكو نیز طی روزهای اخیر برای به خدمت گرفتن ریوالدو از خود علاقه نشان داده‌اند.

قرارداد والدراما با یك تیم كلمبیایی


كارلوس والدراما كاپیتان پیشین كلمبیا كه به مهارهای ماهرانه و موهای طلایش مشهور بود در سن 41 سالگی نیز تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد و برای تیم مگداله‌نا در كلمبیا بازی خواهد كرد.

سرمربی مگداله‌نا در این باره گفت: ما با والدراما مذاكره كردیم و او پیشنهاد مگداله‌نا را پذیرفت. فكر می‌كنم او هنوز توانایی كافی برای بازی كردن را دارد.او در سال‌های 1987 و 1993 به عنوان بهترین بازیكن آمریكای جنوبی شناخته شد.

فرگوسن راضی از مصدومان یونایتد؛

بازگشت سولشائر به تمرینات منچستر

اوله گونارسولشائر، پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود به تمرینات منچستر یونایتد بازگشت.

ذخیره‌ی طلایی یونایتد 23 سپتامبر سال گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما به نظر می‌رسد كه اكنون به شرایط آرمانی نزدیك شده و می‌تواند در دیدار 15 ژانویه برابر بیرمنگام روی نیمكت ذخیره‌ها بنشیند.

سرالكس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد در این باره گفت: «اوله» روز جمعه با تیم اصلی منچستر یونایتد تمرین كرد. البته تمرینات او چندان سخت و فشرده نبود و روی سولشائر در دیدار برابر بیرمنگام حساب می‌كنیم. بازگشت او روحیه و انگیزه یونایتد را افزایش می‌دهد. «اوله» یك حرفه‌ی بی‌نظیر است.