تبیان، دستیار زندگی
علی دایی، حامد كاویانپور، نیكبخت، میناوند، استیلی، كاظمیان، ستاره های سینما و تلویزیون هم همینطور، ایرج نوذری، شهرام حقیقت دوست، پژمان بازغی، رضا ایرانمنش و خیلی های دیگر. در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی آزادی ستاره های فوتبال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جذاب اما بدون تماشاگر


همه هستند، علی دایی، حامد كاویانپور، نیكبخت، میناوند، استیلی، كاظمیان، ستاره های سینما و تلویزیون هم همینطور، ایرج نوذری، شهرام حقیقت دوست، پژمان بازغی، رضا ایرانمنش و خیلی های دیگر. در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی آزادی ستاره های فوتبال و سینما دور هم جمع شدند تا بعد از لغو بازی روز جمعه، كمك های دیگری برای زلزله زدگان بم از جانب اهالی ورزش و سینما باشند. خیلی ها فكر نمی كردند كه بازی دو تیم آن قدر جدی باشد. فوتبالی ها بازی را خیلی آرام و با احتیاط شروع كردند اما در آن طرف میدان، هنرمندان شروعی توفانی داشتند، بازی آنقدر سریع بود كه اندك تماشاگرانی كه در سالن حاضر بودند یك لحظه آرام نگرفتند و مدام بازیكنان دو تیم را تشویق كردند. همه چیز روال یك بازی رسمی را داشت طرح لباسها، همان طرح هایی بود كه قرار بود روز جمعه مورد استفاده قرار بگیرد. محمد فنایی، داور بین المللی فوتبال هم داور وسط بود و از كوچكترین خطایی نمی گذشت . تیم ها تركیب ثابت نداشتند، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم اكثر بازیكنان وارد زمین شده وبرای دقایقی هم كه بود پا به توپ می شدند و مورد تشویق تماشاگران قرار می گرفتند.

نیمه اول با گلهای استیلی و همدانی در مقابل تك گل محمد سلوكی به نفع منتخب ستارگان به پایان رسید. هنرمندان كه كاملاً مشخص بود بازی را خیلی جدی گرفته اند راهی رختكن شدند و پانزده دقیقه تمام به صحبت های محمود خوراكچی( سرمربی تیم) گوش دادند. در این میان فوتبالیست ها در زمین ماندند و تا شروع نیمه دوم با حركات ورزشی شان تماشاگران حاضر در سالن را به وجد آوردند.

مهرداد میناوند كه با پسر سه ساله اش تمرین می كرد! سوژه اول تمام عكاس ها بود. در نیمه دوم هم بازی خیلی سریع آغاز شد. حمله های پر تعداد فوتبالیست ها را هنرمندان بی جواب نمی گذاشتند و با ضد حمله های خطرناكشان هادی طباطبایی را وادار به واكنش می كردند. در این نیمه هم بازی پایاپای دو تیم با حساب چهار بر چهار به پایان رسید، علی دایی( 3 گل) و حامد كاویانپور(1گل) برای تیم منتخب فوتبال و سعید زارعی(2 گل)، پرهام بازغی و سعید عبدالله نژاد گلزنان تیم هنرمندان بودند. بعد از پایان بازی بازیكنان دو تیم در دایره میانی سالن جمع شدند و عكس یادگاری گرفتند.

واكنش تماشاگران بعد از پایان بازی دیروز هم در نوع خود جالب بود. آنها با دیدن هر كدام از هنرپیشه های سینما و تلویزیون، تكیه كلام های مخصوص آنها را با صدای بلند و به صورت شعار می گفتند كه در این میان سهم ایرج نوذری، جواد رضویان و شهرام حقیقت دوست بیش از بقیه بود.

داخل رختكن دو تیم بعد از پایان بازی دیدنی بود. تمام بازیكنان در یك اتاق جمع شده بودند و مدام با هم شوخی می كردند.دوربین های شبكه های تلویزیونی هم هجوم آورده بودند و بازیكنان مجبور بودند مدام از پشت یك دوربین به سراغ دوربین دیگر بروند و سؤالهای تكراری گزارشگران را جواب بدهند. كریم باقری و جواد كاظمیان به همراه وینكوبگوویچ و افشین پیروانی جزو نخستین نفراتی بودند كه سالن را ترك كردند و بعد ازآن فوتبالیست ها و هنرمندان یكی یكی از رختكن بیرون می آمدند و بعد از تشویق حاضران سالن را ترك می كردند. دیروز صندلی های سالن سرپوشیده آزادی جمعیت زیادی به خود ندید. 400 یا شاید هم 500 نفر، اما مهم تر از همه این بود كه با برگزاری این بازی استارت احداث یك شیرخوارگاه در بم زده شد.