تبیان، دستیار زندگی
بی رئال مادرید در مصاحبه با روزنامه آ.اس به ملت ایران تسلیت گفت روزنامه آ.اس چاپ مادرید در اخبار كوتاه خود با اشاره به مصاحبه كارلوس كوئیروز سؤال و جواب انتهایی او را به عنوان خبری جداگانه منعكس ساخت و نوشت: كارلوس كوئیروز بد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كوئیروز: به ملت ایران تسلیت می گویم

.كارلوس كوئیروز، مربی رئال مادرید در مصاحبه با روزنامه آ.اس به ملت ایران تسلیت گفت

روزنامه آ.اس چاپ مادرید در اخبار كوتاه خود با اشاره به مصاحبه كارلوس كوئیروز سؤال و جواب انتهایی او را به عنوان خبری جداگانه منعكس ساخت و نوشت: كارلوس كوئیروز بدترین خاطره سال 2003 خود را زلزله مخوف بم می داند.

كوئیروز گفت: تصاویری را كه از تلویزیون مشاهده كردم، به شدت مرا متاثر ساخت. امیدوارم مشكلات پیش آمده برای مردم ایران به زودی مرتفع گردد. من این حادثه را به همه مردم ایران تسلیت می گویم.

بعد از بازگشت از بم

عابدزاده روز جمعه به میدان می رود

احمدرضا عابدزاده سنگربان پر افتخار فوتبال ایران روز جمعه در دیدار خیربه تیم های پیروزی و استقلال و تیم ملی المپیك به میدان خواهد رفت.

احمد رضا عابدزاده ساعت 12:45 دقیقه بعدازظهر یكشنبه به همراه چند كامیون اجناس لازم و ضروری كه جهت كمك به زلزله زدگان تهیه شده بود و همچنین در حالی كه اتومبیل شخصی خود رااز لوازم مورد نیاز آسیب دیدگان زلزله پر كرده بود ، تهران را به مقصد شهر بم ترك كرد.

پیش ازاین عابدزاده برای حضور در بازی روز سه شنبه منتخب ستارگان لیگ و بازیكنان خارجی حاضر در لیگ دعوت شده بود اما به دلیل حضور در شهرستان بم سنگربان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار حضور نخواهد داشت.

منوچهر صالحی مدیر عامل اسبق باشگاه سایپا تهران كه هم اكنون در فدراسیون فوتبال فعالیت می كند در تماسی با عابد زاده از او خواست تا در بازی تیم های منتخب پیروزی و استقلال در برابر تیم ملی المپیك كه روز جمعه انجام می شود حضور پیدا كند.

عابدزاده با پذیرفتن این دعوت قول داده است كه حتما برای انجام این بازی به تهران باز می گردد و دقایق كوتاهی در تركیب تیم منتخب پیروزی و استقلال به میدان می رود.

مهدی مهدوی كیا: اگر پدر باشید درد آنها را می فهمید

علی كریمی : می خواهم دل خود را آرام كنم

دو لژیونر ایرانی حاضر در تیم های هامبورگ آلمان و الاهلی امارات برای حضور در بازی خیریه منتخب پیروزی و استقلال در برابر تیم ملی المپیك اعلام آمادگی كردند.

مهدوی كیا كه بعد از دیدن صحنه هایی از زلزله بم در شرایط روحی مناسبی قرار نداشت،گفت: به هر طریقی كه بتوانم دوست دارم به هموطنانم كمك كنم كه برای انجام یك بازی خیر یه اقدام كنند اما خوشبختانه پیش از آن ، در این زمینه تصمیمات لازم را اتخاذ كردند.

از بازی تیم های منتخب قرمز و آبی با تیم ملی المپیك خیلی خوشحال شدم و دوست دارم خودم در این بازی حاضر باشم خوشبختانه از من هم برای حضور در این مسابه دعوت شده كه با كمال میل این دعوت را می پذیرم و حتما در این بازی به میدان می روم.

وی در ادامه گفت: همه وظیفه داریم كه در این امر شركت كنیم. این تصاویر واقعا دردناك است ما ورزشكاران باید بیشتر احساس مسئولیت كنیم چون انتظار بیشتری از ما است. شاید با این بازی تشریفاتی به نوعی خودمان را آرام كنیم. از مربیان و مدیران و اهالی فوتبال می خواهم كه روز جمعه در ورزشگاه حاضر شوند.

من فكر می كنم آنهایی كه پدر هستند می توانند درد این مصیبت را درك كنند و خودشان را جای مصیبت زدگان بگذارند ، خیلی سخت است.

علی كریمی مهاجم تیم الاهلی نیز برای حضور در بازی روز جمعه اظهار آمادگی كرد.

كریمی گفت: روز پنج شنبه تیم ما در حذفی یك بازی حساسی دارد اما من دوست دارم كه برای بازی روز جمعه حتما به تهران بیایم و در این دیدار بازی كنم.

كریمی اظهار داشت: اگر تماسی بگیرند و از من دعوت كنند حتما می آیم. می خواهم سهم كوچكی در این قدم خیر داشت باشم . برای من انجام كمك های نقدی و ... كافی نیست. برای آنكه خودم را راضی كنم و دلم آرام گیرد باید در چنین حركتی حضور داشته باشم بازی كردن می تواند سهم ما را در این قدم خیر باشد.

كریمی در پایان گفت: همین مردم مشوق ما بودند و عامل پیشرفت ما و حالا باید سعی كنیم تا گوشه ای از دینمان را ادا كرده باشیم . هر همیشه شرمنده آنها هستیم.

می خواهم به آنها بگویم كه از عمق وجودم متاثر هستم و با آنها همدردی می كنم.