تبیان، دستیار زندگی
عیادت هنرمندان سینمای ایران از مجروحان «زلزله ی بم» گروهی از هنرمندان سینمای ایران، با حضور در یكی از بیمارستاتهای تهران از مجروحان زلزله بم عیادت كردند. به گزارش ایسنا، ستاد كمك رسانی سینمای ایران به زلزله زدگان بم اعلام كر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 9 دیماه 1382

عیادت هنرمندان سینمای ایران از مجروحان «زلزله ی بم»

گروهی از هنرمندان سینمای ایران، با حضور در یكی از بیمارستاتهای تهران از مجروحان زلزله بم عیادت كردند.

به گزارش ایسنا، ستاد كمك رسانی سینمای ایران به زلزله زدگان بم اعلام كرد: در راستای برنامه های این ستاد، مبنی بر ضرورت حضور و مشاركت سینماگران و دست اندركاران سینمای ایران در امر كمك رسانی به زلزله زدگان شهرستان بم، در ساعات پایانی روز شنبه ی هفته ی جاری گروهی از هنرمندان سینمای ایران ضمن حضور در بیمارستان حضرت رسول اكرم(ص) تهران، با مجروحان بستری شده  در این بیمارستان دیدار كرده و از آنان دلجویی به عمل آوردند.

به گزارش ایسنا، این گروه شامل نیكی كریمی، هدیه تهرانی، پارسا پیروز فر، محمدرضا شریفی نیا، بهرام دهقانی، حبیب رضایی و بهرام رادان، طی بازدید از بخش های مختلفی كه مجروحان سانحه ی بم در آنها بستری بودند ساعاتی را در كنار هموطنان آسیب دیده ی خود گذراندند.

ستاد كمك رسانی سینمای ایران مستقر در خانه ی سینما زلزله زدگان بم، همچنین در نشست روز یكشنبه خود تصمیمات دیگری را جهت مشاركت گسترده ی سینمای ایران در امر یاری و كمك رسانی زلزله زدگان بم آغاز كرد كه اخبار آن در اطلاعیه های بعدی متاقباً اعلام می شود.