تبیان، دستیار زندگی

دسترسی آسان به بهترین مراکز درمانی با یک کلیک

امروزه اینترنت در همه جوانب زندگی روزمره مورد استفاده قرار گرفته است. در همین راستا اخذ نوبت و یا نوبت دهی آنلاین یکی از راه‌های افزایش سرعت و راحتی افراد بخصوص بیماران یکی از خدماتی محسوب می‌شود توسط بسیاری از پلتفرم‌های نوبت‌دهی آنلاین ارائه می‌شود تا سرعت تصمیم‌گیری و رزرو نوبت را به شکل قابل توجهی افزایش دهد و کارها را برای افراد آسان کند. در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در زمینه نوبت دهی آنلاین با شما صحبت کنیم. تا پایان همراه ما باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 امروزه اینترنت در همه جوانب زندگی روزمره مورد استفاده قرار گرفته است. در همین راستا اخذ نوبت و یا نوبت دهی آنلاین یکی از راه‌های افزایش سرعت و راحتی افراد بخصوص بیماران یکی از خدماتی محسوب می‌شود توسط بسیاری از پلتفرم‌های نوبت‌دهی آنلاین ارائه می‌شود تا سرعت تصمیم‌گیری و رزرو نوبت را به شکل قابل توجهی افزایش دهد و کارها را برای افراد آسان کند. در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در زمینه نوبت دهی آنلاین با شما صحبت کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

مزایای نوبت‌گیری آنلاین از مراکز درمانی

دکترتو

همانطور که می‌دانید با توجه به افزایش جمعیت تعداد مراکز درمانی نیر افزایش چشمگیری داشته است. اما متأسفانه نوبت‌گیری در مرکز درمانی به دلیل تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان بسیار سخت خواهد بود. این امر خصوصاً برای بیماران و افرادی که از شهر‌های دور به بهترین مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، دشوار‌تر است. بهترین مسیر برای اخذ نوبت در چنین مراکزی، نوبت‌گیری از طریق اینترنت است.

نوبت دهی آنلاین امروزه طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد سعی می‌کنند برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های خود از این طریق اقدام به اخذ نوبت کنند. همچنین تمامی افراد می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته در هر زمان از شبانه روز با مراجعه به سایت‌های مختلف اقدام به این کار کنند. علاوه بر این، نوبت دهی آنلاین برای صاحبان مرکز درمانی و پزشکان نیز مزیت‌های زیادی به همراه دارد. از جمله این مزیت‌های می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بالا رفتن تعداد مراجعان مراکز درمانی
بسیاری از افراد علاوه بر اینکه وقت کافی برای برقراری تماس تلفنی با مطب یا مراکز درمانی ندارند، نمی‌توانند در مورد مشکلات یا بیماری خود به صورت تلفنی صحبت کنند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین نوبت و وقت خود را رزرو کنند. از طرفی برخی افراد به دلیل مشغله زیاد تمایل دارند که وقت ویزیت خود را خودشان برنامه‌ریزی کنند. بنابراین چنین افرادی بیشتر به نوبت‌گیری اینترنتی یا آنلاین جذب شده و تمایل دارند به صورت غیر حضوری این کار را انجام دهند.

کاهش میزان وقت آزاد پزشکان
نوبت دهی آنلاین برای پزشکان این مزیت را به دنبال دارد که منجر به کاهش وقت آزاد و خالی آن‌ها خواهد شد. زمانی که فردی به سایت‌های مختلف نوبت دهی آنلاین مانند دکترتو مراجعه می‌کند، به محض دیدن یک ساعت و وقت خالی از صفحه دکتر خود آن را برای خود رزرو خواهد کرد. بنابراین تایم خالی پزشکان با سرعت بیشتری پر خواهد شد.

دریافت و مدیریت بهتر اطلاعات بیماران
معمولاً در مواقع مراجعه حضوری، منشی پزشک باید اقدام به دریافت اطلاعات از بیمار کند. اغلب افراد تمایل زیادی به ارائه این اطلاعات نداشته و با از ارائه آن‌ها خجالت می‌کشند. اما در نوبت دهی آنلاین بیمار می‌تواند بهتر و راحت‌تر در مورد مشکل خود صحبت کند و اطلاعاتی از قبیل شرایط بیماری، سابقه خانوادگی و غیره را در اختیار پزشک خود قرار دهد.

کاستن از مراحل اداری پذیرش حضوری بیماران
پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی معمولاً مشغله زیادی داشته و همه روزه با تعداد بالایی از بیماران سروکار دارند. نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی می‌تواند از حجم کار پرسنل بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و یا کلینیک‌ها کاسته تا آن‌ها نیز بتوانند به بیماران حضوری رسیدگی بیشتری کنند. مهمترین مزیت و فایده نوبت دهی آنلاین جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار و شلوغی مرکز درمانی است.

مدیریت حجم کاری
یکی دیگر از مزایای سیستم نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی برای پزشکان، مدیریت حجم کاری است. مدیریت حجم کاری بدان معنا است که پزشک می‌تواند تعداد بیماران و یا ساعت حضور خود در مرکز درمانی را مشخص کند و به اندازه مدت زمان خود اقدام به پذیرش بیمار خواهد کرد.

 

همانطور که گفتیم امروزه به دلیل استقبال زیاد عموم مردم از نوبت‌گیری آنلاین، سایت‌های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. دکترتو از جمله بهترین و کاملترین سایت‌ها برای معرفی بهترین مراکز درمانی، مجرب‌ترین پزشکان و نوبت دهی آنلاین این مراکز است. با مراجعه به این سایت در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به راحتی لیست بهترین مراکز درمانی را با توجه به نیاز خود پیدا کنید. با انتخاب بهترین مراکز درمانی با پزشکان متخصص حاضر در آن مجموعه آشنا شده و به صورت آنلاین نوبت‌گیری کنید.

مراجعه به سایت دکترتو نیاز به نرم‌افزار یا پلتفرم خاصی ندارد. برای این کار تنها نیاز به اینترنت و گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر ساده خواهید داشت. همچنین برای نوبت‌گیری آنلاین از طریق دکترتو مهارت و آموزش خاصی هم نیاز نخواهد بود. تمامی افراد به راحتی می‌توانند از مزایا و خدمات دکترتو به راحتی بهره‌مند شده و با یک کلیک ساده در کمترین زمان ممکن بدون هیچ هزینه‌ای نوبت خود را رزرو کنند.

 

نوبت‌گیری آنلاین از طریق دکترتو کاری بسیار ساده است و نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد. کافی است از طریق اینترنت گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود آدرس سایت دکترتو را جستجو کرده و به راحتی وارد این سایت شوید. در ابتدا با صفحه‌ای روبرو می‌شوید که گزینه‌های مختلفی شامل لیست بهترین مراکز درمانی، مشاوره پزشکی، نوبت دهی مطب و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با انتخاب هر کدام از این خدمات، پنجره جدیدی برایتان باز خواهد شد. در این مرحله می‌توانید شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. جالب است بدانید در این مرحله با انتخاب تنها نام شهر خود می‌توانید تمامی پزشکان معتبر و مراکز درمانی شهر مورد نظر را ببینید. با توجه به نیاز خود می‌توانید بیمارستان، درمانگاه یا کلینیک متناسب را انتخاب کنید.

دکترتو علاوه بر ارائه خدمات نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی، اطلاعات جامع و کاملی در مورد انواع بیماری‌ها، راه‌های افزایش سلامت و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها را در قالب مقالات مختلف در اختیار مراجعین خود قرار می‌دهد.

نتیجه‌گیری

نوبت دهی آنلاین شیوه جدید برای اخذ نوبت در مراکز درمانی مختلف در شهر‌های متفاوت است. به طوری که هر فردی به راحتی می‌تواند با مراجعه به سایت دکترتو، با چند کلیک ساده، بدون هیچ هزینه و صرف وقت زیاد اقدام به رزرو نوبت خود در بهترین مراکز درمانی کند. رزرو آنلاین نوبت علاوه بر بیماران، مزیت‌های زیادی برای پزشکان نیز به همراه داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به مدیریت حجم کاری، کاهش تایم‌های کنسلی و غیره اشاره کرد.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .