تبیان، دستیار زندگی
بم دیدار منتخب استقلال و پرسپولیس و تیم ملی امید 12 دیماه برگزار می شود بازیكنان تیم های استقلال و پرسپولیس در قالب یك تیم روز جمعه به مصاف تیم ملی امید ایران خواهند رفت . براساس توافق مسوولان دوباشگاه استقلال وپرسپولیس قرارا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای كمك به هموطنان زلزله زده شهرستان بم

دیدار منتخب استقلال و پرسپولیس و تیم ملی امید 12 دیماه برگزار می شود

بازیكنان تیم های استقلال و پرسپولیس در قالب یك تیم روز جمعه به مصاف تیم ملی امید ایران خواهند رفت .

براساس توافق مسوولان دوباشگاه استقلال وپرسپولیس قراراست این دوتیم درقالب یك تیم منتخب به مصاف تیم ملی فوتبال امید كشورمان بروند.

این دیداركه عواید حاصل ازآن به حادثه دیدگان زلزله بم تعلق خواهد گرفت، روزجمعه 12 دیماه سالجاری درورزشگاه آزادی تهران برگزارخواهد شد.

امیر قلعه نویی:

برای كمك به هموطنان زلزله زده روز جمعه به میدان می رویم

قبل از هرچیز حادثه تاسف انگیز زلزله بم و كشته شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان را به ملت بزرگوار ایران و بازماندگان این عزیزان تسلیت می گویمك

امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان مطلب فوق افزود: بازیكنان وكادرفنی باشگاه استقلال با تمام توان برای كمك به مردم داغداربم آماده اند وازمردم عزیز وهواداران باشگاه استقلال نیزتقاضا می كنم دراین امر خداپسندانه شركت نمایند.

وی افزود: ما دراولین گام روزجمعه این هفته دردیداری دوستانه درقالب تیم منتخب استقلال وپرسپولیس به دیدار تیم ملی امید خواهیم رفت تا عواید این مسابقه به زلزله زدگان بم اختصاص یابد. ضمن اینكه به دنبال ایجاد پایگاههایی برای دریافت كمكهای مردمی هستیم تا ازاین طریق نیز بتوانیم كمكهای مردم عزیز وهمچنین بازیكنان وكادرفنی باشگاه را ساماندهی وبه مناطق زلزله زده ارسال نماییم.

استقبال بگوویچ از انجام  بازی خیرخواهانه

وینكو بگوویچ سرمربی كروات تیم پیروزی تهران از سانحه دلخراش زلزله شهرستان بم اظهار تاسف كرد.

بگوویچ كه با توصیه مسئولان باشگاه پیروزی قصد ندارد در مورد نتایج تیمش مصاحبه كند،پیرامون زلزله شهرستان بم گفت: این مصیبت و فاجعه بزرگ برای من دردناك بود از شنیدن این خبر حقیقتا متاثر شدم . از طرف خودم و تیم پیروزی این مصیبت را به همه مردم ایران تسلیت می گویم.

سرمربی پیروزی در ادامه گفت: می دانم كه شاید عده ای از كشته شدگان و بازماندگان،هواداران ما بودند كه این مساله مصیبت را برای ما دردناك می كند. می خواهم به همه بازماندگان این فاجعه و خصوصا طرفداران پیروزی تسلیت بگویم.

بگوویچ در پایان اظهار داشت: ما آمده ایم كه در بازی دوستانه و خیر خواهانه روز جمعه كه عواید حاصل از آن به زلزله زدگان اختصاص پیدا می كند حاضر شویم.