تبیان، دستیار زندگی
تسلیت می گویم علی دایی كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان مصیبت وارده را به مردم حادثه دیده شهرستان بم تسلیت گفت. علی دایی با اشاره به مصیبت وارده به مردم شهرستان بم تاكید كرد: هر كاری از دست جامعه ورزش انجام می گیرد، باید صورت پ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی دایی: به تمام هموطنان حادثه دیده تسلیت می گویم

علی دایی كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان مصیبت وارده را به مردم حادثه دیده شهرستان بم تسلیت گفت.

علی دایی با اشاره به مصیبت وارده به مردم شهرستان بم تاكید كرد: هر كاری از دست جامعه ورزش انجام می گیرد، باید صورت پذیرد. ما هم در این مساله كمك خواهیم كرد.وی افزود: این مصیبت وارده را خدمت مردم داغدیده و عزیز تسلیت می گویم.

علی سامره : فقط گریه می كنم

علی سامره مهاجم كرمانی استقلال درخصوص زلزله گفت: "هنوزباورم نمی شود كه این قدر شدت داشته واین همه هموطن جان خود را ازدست داده اند، متاسفانه كاری جزهمدردی یا كمك نمی توان كرد، حتما حكمتی درآن بوده است . تنها موردی كه باید به آن اشاره كرد این است كه این مسئله باید زنگ خطری برای ما باشد، كه بیشتر از گذشته به خدا توجه كنیم و بیشتر به خودمان بیاییم. این گوشه ای از قدرت خداست كه می تواند كل ایران را هم بلرزاند."

پس لرزهای این زمین لرزه، شهررفسنجان را هم تكان داد ، سامره كه پدر و مادرش ساكن این شهرهستند دراین خصوص گفت: "مادرم مشغول خواندن نماز بوده كه این اتفاق می افتد كه بلافاصله دچارسرگیجه می شود وبه زمین می افتد . امروزصبح كه صحبت می كردم حالش خوب است."

سامره درحالیكه بغض گلویش را گرفته ، می گوید: "12-10 سال پیش هم دركرمان بودم كه زلزله آمد ، خیلی وحشتناك است. من بم را ازنزدیك دیدم اما الان باورم نمی شود. هروقت كه ازتلویزیون این صحنه ها را می بینم فقط گریه می كنم."

سامره درمورد بازی با برق گفت: "بد فوتبال بازی كردیم و فقط سه امتیاز گرفتیم . باید برای بازی بعد نقاط ضعف را جبران كنیم وگرنه به مشكل می خوریم."

نیكبخت واحدی : همه باید دست به دست هم بدهیم

."به تمام خانواده های داغدار و داغدیده زلزله بم تسلیت می گویم"

علیرضا نیكبخت واحدی افزود: "واقعا حادثه دلخراشی بد كه باعث شد تعداد زیادی ازهموطنانمان ، عزیزان خود را ازدست بدهند . خودم را جای پدران و مادرانی می گذارم كه دراین زلزله فرزندانشان را ازدست داده اند و درعزا و ماتم به سرمی برند. یك عمر تلاش كنی و زحمت بكشی، درغم و شادی یار و یاور فرزندانت باشی . آن وقت یك اتفاق ناگوارباعث پرپرشدن عزیزانت باشد . خیلی دردناك است."

نیكبخت كه به شدت تحت تاثیر این اتفاقات قرارداشت، درادامه می گوید: "خوشبختانه ما مردمان فهیمی داریم كه درهمه حال یار و یاور همدیگرهستند. به طوریكه تلویزیون بارها ازمردم خواستارشده كه با توجه به صف های طولانی كه برای اهدا كردن خون به وجود آمده ازمراجعه به مراكز انتقال خون خودداری كنند."

او درمورد نقش ورزشكاران هم درراستای كمك به مردم زلزله زده بم یادآورشد كه: "جامعه ورزشی كشور می تواند تاثیر به سزایی در كمك به این مردم عزیزداشته باشد. شما نگاه كنید كه خیلی ازبچه ها وجوانان ما، بازیكنانی را به عنوان الگوی ورزشی خود انتخاب كرده اند كه به تبعیت ازالگو و ورزشكار محبوب خود به یاری مردم زلزله زده خواهند شتافت. درهمین جا ازهمه مردم ایران می خواهم كه همه دست به دست هم بدهیم و به یاری خانواده های عزادار این حادثه بشتابیم."

دكتر محمد دادكان خواستار وحدت رویه در كمك رسانی باشگاه‌های فوتبال به آسیب‌دیدگان شد

دكتر محمد دادكان رییس فدراسیون فوتبال طی ارسال پیامی ضمن ابراز تاثر از زلزله شهر بم، خواستار وحدت رویه در كمك رسانی باشگاه‌های فوتبال كشور به زلزله‌زدگان شهر بم شد.

به گزارش ایسنا، در پیام رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «مدیران عامل باشگاههای فرهنگی و ورزشی كشور همانطوری كه مطلع هستید بار دیگر قهر طبیعت فاجعه‌ای عظیم را در كشور ما رقم زد و زلزله اخیر شهر بم همه ما را در سوگی عظیم فرو برد، فاجعه‌ای كه همه ما را متأثر و متألم نمود. علی‌ایحال برای حضور در این عزم ملی و كمك به هموطنان آسیب دیده از آنجایی كه اغلب مدیران عامل باشگاهها نحوه حضور خود را برای كمك‌رسانی و اهدای هدایای متعددی از فدراسیون درخواست می‌كنند، بدینوسیله اعلام می‌گردد، كلیه باشگاهها به لحاظ ایجاد وحدت رویه كمكهای نقدی و غیرنقدی خودرا كتبا اعلام دارند تا مراتب به صورت یكجا همراه با سایر اقشار خانواده فوتبال به سازمان تربیت بدنی اعلام شود تا بتوان با اقدام مؤثر و منظم و سازمان یافته كمكهای اهدائی را به موقع به مبادی ذیربط رساند، تا ما هم بدینوسیله و با این اقدام ملی و میهنی و خداپسندانه خود، در این فاجعه ملی شریك شده و نقش انسانی و اسلامی خود را ایفاء نماییم.

دیدارهای خیریه فوتبال در سراسر كشور برگزار می شود

هفته شانزدهم لیگ برتر تعطیل شد

فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای برنامه های خود را برای كمك به حادثه دیدگان واقعه شهرستان بم اعلام كرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت تعداد بیشماری از هموطنان عزیزمان در فاجعه دلخراش زلزله شهرستان بم، به آگاهی عموم هموطنان ورزش دوست كشور میرساند در راستای كمك به هموطنان مصیبت دیده، تیم های منتخب فوتبال كشور مسابقاتی را در تاریخ 12/10/82 در سراسر كشور به شرح ذیل برگزار خواهند نمود. عواید حاصل از این دیدارها به امر انساندوستانه كمك به هموطنان زلزله زده شهرستان بم اختصاص خواهد یافت.

امید است ورزشدوستان عزیز با حضور چشمگیر خود در استادیوم های ورزشی، فدراسیون فوتبال را در برگزاری این مسابقات یاری فرمایند. جمعه مورخ 12/10/82 ساعت 30/14 فولاد سپاهان-ذوب آهن ورزشگاه نقش جهان در شهر اصفهان

فجر سپاسی شیراز-برق شیراز ورزشگاه حافظیه در شهر شیراز

پگاه گیلان – ملوان بندرانزلی ورزشگاه شهید عضدی در شهر رشت

تراكتورسازی-ماشین سازی ورزشگاه تختی در شهر تبریز

فولاد خوزستان-استقلال اهواز ورزشگاه تختی در شهر اهواز

پاس-منتخب پیكان و سایپا ورزشگاه شهید دستگردی در شهر تهران

ابومسلم-پیام پیكان ورزشگاه تختی در شهر مشهد

شموشك نوشهر- نساجی مازندارن ورزشگاه شهدای نوشهر در شهر نوشهر

جمعه مورخ 12/10/82 ساعت 30/16 منتخب پیروزی و استقلال تهران – تیم ملی المپیك ورزشگاه آزادی در شهر تهران

داخلی ها با خارجی ها بازی می كنند

تیم ستارگان ایران و ستارگان خارجی لیگ برتر روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به نفع زلزله زدگان بم به میدان می‌روند.

به گزارش ایسنا، به همت سازمان تربیت بدنی، اداره‌ی كل تربیت بدنی استان تهران، كمیته‌ی ملی المپیك، فدراسیون فوتبال و صدا و سیما، روز سه شنبه ساعت 16 دو تیم ستارگان ایران و ستارگان خارجی شاغل در لیگ برای جمع‌آوری كمك به نفع زلزله‌زدگان بم به میدان می‌روند.

حضور علاقمندان و فوتبال دوستان خیر جهت خرید بلیط‌ برای كمك به همنوعان مصیبت زده شهرستان بم بار دیگر خالق حماسه‌ای باشكوه خواهد بود.