تبیان، دستیار زندگی

۹ مزیت ویزیت آنلاین پزشک برای بیماران

این روزها دیگر برای دسترسی به پزشک لازم نیست از خانه خارج شوید و ساعت‌های زیادی از روز خود را در مسیر و پشت ترافیک یا در مطب و مراکز درمانی منتظر یک ویزیت ساده بمانید. تنها ابزار مورد نیاز برای مشاوره با یک پزشک، موبایل است. بعد از همه‌‌گیری کرونا و نیاز به رعایت فاصله فیزیکی، سایت های پزشکی آنلاین طرفداران بیشتری پیدا کردند. اسنپ‌دکتر یکی از این پلتفرم‌های حوزه سلامت آنلاین است که روزانه کاربران بسیاری از خدمات دکتر آنلاین آن استفاده می‌کنند. دسترسی آسان، صرفه اقتصادی، صرف زمان کمتر و دسترسی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اسنپ دکتر
 این روزها دیگر برای دسترسی به پزشک لازم نیست از خانه خارج شوید و ساعت‌های زیادی از روز خود را در مسیر و پشت ترافیک یا در مطب و مراکز درمانی منتظر یک ویزیت ساده بمانید. تنها ابزار مورد نیاز برای مشاوره با یک پزشک، موبایل است. بعد از همه‌‌گیری کرونا و نیاز به رعایت فاصله فیزیکی، سایت های پزشکی آنلاین طرفداران بیشتری پیدا کردند. اسنپ‌دکتر یکی از این پلتفرم‌های حوزه سلامت آنلاین است که روزانه کاربران بسیاری از خدمات دکتر آنلاین آن استفاده می‌کنند. دسترسی آسان، صرفه اقتصادی، صرف زمان کمتر و دسترسی به طیف گسترده‌ای از تخصص‌ها بخشی از مزایایی هستند که افراد را به استفاده از خدمات آنلاین مشاوره پزشکی و روانشناسی ترغیب می‌کنند. در ادامه این مطلب به ۹ مزیت مهم دریافت مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی از اسنپ‌دکتر می‌پردازیم.

۱. مدیریت زمان

برای مراجعه حضوری به یک متخصص‌ گاهی باید یک ماه در نوبت بمانید یا در صورت نوبت‌دهی روزانه توسط برخی مراکز درمانی، باید ساعت‌ها برای دریافت نوبت، پذیرش و انتظار برای معاینه پزشک، زمان صرف کنید. مشاوره آنلاین امکان دسترسی سریع و راحت به پزشک متخصص را بدون نیاز به انتظار طولانی مدت فراهم می‌کند. علاوه بر این‌، دیگر نیازی نیست که برای مشاوره پزشکی با متخصص و فوق تخصصی که در شهر محل سکونت شما مطب ندارد، به شهر یا استانی دیگر سفر کنید. به راحتی می‌توانید از طریق اسنپ‌دکتر با پزشک مورد نظر خود مشاوره تلفنی دریافت کنید و مدارک پزشکی خود را پیش از شروع مشاوره از طریق اسنپ دکتر برای پزشک ارسال کنید و نظر او را درباره وضعیت سلامتی خود دریافت کنید.

۲. صرفه اقتصادی

کاهش هزینه‌های پزشکی از دیگر مزایای استفاده از مشاوره آنلاین اسنپ‌دکتر است. با استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی، علاوه بر اینکه هزینه‌های جانبی از جمله هزینه رفت و آمد برای بیمار و همراهان او حذف می‌شود، تعرفه مشاوره آنلاین پزشکی نسبت به ویزیت حضوری پزشک پایین‌تر است. شما فقط با پرداخت هزینه مشاوره آنلاین پزشکی می‌توانید بدون خروج از منزل و در هر ساعتی از شبانه‌روز با پزشک متخصص در تماس باشید و درباره مشکلات سلامتی خود از او مشاوره بگیرید.

۳. دسترسی بدون محدودیت‌های جغرافیایی

دسترسی به متخصص و فوق تخصص برای افرادی که دور از شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، یک دغدغه همیشگی است که گاهی آن‌ها را به سفرهای طولانی‌مدت و دوری از خانه و خانواده ناچار می‌کند. یکی از مزیت‌های مشاوره آنلاین پزشکی از طریق اسنپ‌دکتر این است که افراد به راحتی می‌توانند از شهر محل سکونت خود به مجموعه‌ای از متخصصان دسترسی پیدا کنند، مدارک پزشکی خود را پیش از مشاوره برای پزشک ارسال کنند، نظر او را درباره شرایط پزشکی خود بپرسند و همچنین درمان خود را از راه دور پیگیری کنند. همچنین مشاوره آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که حتی در سفر نیز بتوانید، به راحتی با متخصصان ارتباط برقرار کنید.

۴. حفظ حریم شخصی بیمار

موانع فرهنگی و اجتماعی گاهی باعث می‌شود که افراد از مراجعه به پزشک و روانشناس خودداری کنند. در حالی که در مشاوره آنلاین علاوه بر اینکه حریم شخصی بیمار حفظ می‌شود، افراد می‌توانند در محیط‌هایی که در آن احساس امنیت روانی بیشتری دارند از پزشک مشاوره دریافت کنند.

۵. مشاوره فوری با تیمی از متخصصان

اسنپ‌دکتر تلاش می‌کند تا دسترسی کاربران در سراسر ایران را به تیم بزرگی از پزشکان و متخصصان کشور در تمام حوزه‌های پزشکی تسهیل کند. سرویس مشاوره آنلاین پزشکی اسنپ‌دکتر این فرصت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در کمترین زمان ممکن با چندین متخصص ارتباط برقرار کند و نظر آنها را درباره وضعیت پزشکی خود جویا شود. در حالی که مراجعه به مطب چندین پزشک بسیار زمان بر است و هزینه بسیاری برای بیمار به همراه دارد.

۶. پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار

مطب‌‌ها، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از جمله مراکز بالقوه شیوع و انتقال بیماری‌های واگیردار هستند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مشاوره پزشکی و روانشناسی آنلاین کاهش خطر انتقال بیماری‌های واگیردار است. اسنپ‌دکتر با فراهم کردن بستر مشاوره آنلاین با پزشک، بدون مراجعه به مطب‌ها و مراکز درمانی و خدمات پزشکی، از شیوع بیماری‌های واگیردار جلوگیری می‌کند. اگر از ابتلا به بیماری‌های واگیردار در مراکز درمانی و پزشکی نگرانید، مشاوره آنلاین انتخاب خوبی برای شماست.

۷. پاسخگویی سریع پزشکان

شما از طریق اسنپ‌دکتر می‌توانید به راحتی و فقط با چند کلیک، بدون انتظار در صف رزرو نوبت، در ۲۴ ساعت شبانه روز و بدون محدودیت جغرافیایی با پزشک متخصص مشاوره فوری و در لحظه دریافت کنید، سوالات خود را از پزشک بپرسید و از وضعیت سلامت خود آگاه شوید.
اسنپ دکتر
۸. ارائه خدمات بدون محدودیت زمانی

مشاوره آنلاین فرصت استفاده ۲۴ ساعته از خدمات پزشکی را برای کاربران فراهم می‌کند. از طرفی دیگر لازم نیست نگران دسترسی به پزشک و متخصص در ایام تعطیل از جمله تعطیلات نوروز باشیم؛ اسنپ‌دکتر در هر زمان که به مشاوره نیاز داشته باشیم ما را به بهترین و با تجربه‌ترین پزشکان و متخصصان وصل می‌کند.

۹. تشخیص زودهنگام بیماری و شناسایی مسیر درمان

بسیاری از افراد با مشاهده علائم بیماری یا اختلال در عملکرد عادی بدن خود، به درستی نمی‌دانند که باید به چه تخصصی مراجعه کنند. مشاوره آنلاین پزشکی از پزشک عمومی و متخصص داخلی می‌تواند افراد را در مسیر درست درمان قرار دهد. چه بسا شناخت درست علائم و تشخیص به موقع اولیه که از گسترش بیماری و تبدیل آن به یک بیماری مزمن جلوگیری می‌کند.

نحوه دریافت مشاوره آنلاین از اسنپ‌دکتر


سهولت در دسترس‌پذیری خدمات مشاوره آنلاین پزشکی، مهمترین هدفی است که اسنپ‌دکتر آن را دنبال می‌کند. علاوه بر موارد یاد شده مزایای دیگری هم وجود دارد که مشاوره آنلاین پزشکی را به گزینه‌ای محبوب و کارآمد برای بسیاری از افراد تبدیل کرده است.

برای دریافت مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی از اسنپ‌دکتر کافی است به وب‌سایت اسنپ دکتر مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از سوپراپ اسنپ، به خدمات مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی اسنپ‌دکتر دسترسی پیدا کنید.

با ورود به بخش مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی، ابتدا باید تخصص مورد نظر خود را از بین دسته‌بندی‌های موجود انتخاب کنید. بعد از آن نوبت به انتخاب پزشک مورد نظرتان می‌رسد.

گام بعدی، انتخاب جزئیاتی مثل مدت زمان مشاوره و نوع مشاوره متنی یا تلفنی است. با نهایی شدن این گزینه‌ها و پرداخت موفق هزینه مشاوره، می‌توانید با پزشک یا روانشناس مورد نظر خود ارتباط بگیرید. اسنپ‌دکتر امکان تجویز نسخه الکترونیک و همچنین آزمایش‌های تشخیصی و تصویربرداری‌های پزشکی را برای پزشکان فراهم کرده است.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .