تبیان، دستیار زندگی

جدیدترین مدل‌‌های کمد دیواری نئوکلاسیک 1403

به گزارش اتحادیه کابینت سازان، جدیدترین مدل‌های کمد دیواری نئوکلاسیک 1403 را با طرح و رنگ‌های متنوع، از جنس‌های ممبران، پلی اورتان و دیگر موارد می‌سازند. قیمت انواع کمد دیواری نئوکلاسیک به ازای هر متر مربع از 5 تا 19 میلیون تومان متغیر است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کابینت

به گزارش اتحادیه کابینت سازان، جدیدترین مدل‌های کمد دیواری نئوکلاسیک 1403 را با طرح و رنگ‌های متنوع، از جنس‌های ممبران،  و دیگر موارد می‌سازند. قیمت انواع کمد دیواری نئوکلاسیک به ازای هر متر مربع از 5 تا 19 میلیون تومان متغیر است.

خریداران کمد دیواری نئوکلاسیک باید بدانند که طراحی این سبک کابینت، نه به سادگی سبک مدرن است و نه پیچیدگی‌های سبک کلاسیک را دارد. در واقع اغلب کابینت‌های نئوکلاسیک دارای قاب ساده در اطراف بدنه و درب‌های کابینت هستند. برای دیدن مدل‌ها و شناخت کامل انواع کابینت نئوکلاسیک، همراه ما باشید.

انواع مدل‌ های کمد دیواری نئوکلاسیک از لحاظ متریال چیست؟

کارشناس اتحادیه کابینت سازان جدیدترین مدل های کمد دیواری نئوکلاسیک از لحاظ متریال‌ را به صورت زیر طبقه بندی کرده است:

کمد دیواری نئوکلاسیک ممبران
کمد دیواری ممبران به عنوان ارزان‌ترین کمد دیواری نئوکلاسیک، از وکیوم کردن روکش نازک pvc روی ورق ام دی اف ساخته می‌شود. این نوع کمد برای افرادی مناسب است که دوست دارند با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر فضایی لاکچری داشته باشند. البته باید توجه داشت که کیفیت ساخت کمد دیواری ممبران، تحت تاثیر مستقیم مهارت و تجربه کمد ساز است.

کمد دیواری نئوکلاسیک پلی اورتان
برای ساخت این نوع کمد دیواری روی ام دی اف خام را با روکش رنگ پلی اورتان می‌پوشانند. کمد دیواری با رنگ پلی اورتان از تنوع رنگ بالایی برخوردار است و ظاهری زیبا و یکدست دارد. استفاده از رنگ پلی اورتان باعث افزایش طول عمر کمد دیواری نئوکلاسیک می‌شود. قیمت کمد دیواری با ام دی اف خام و رنگ پلی اورتان از قیمت کمد دیواری ممبران بیشتر است.
قیمت-روز-کمد-دیواری-پلی-اورتان

کمد دیواری نئوکلاسیک پولیشی (انزو)
کمد دیواری پولیشی را از جنس ام دی اف خام با روکش رنگ پولیشی می‌سازند. طراحی رایج برای ساخت انواع کمد دیواری پولیشی، به صورت انزو است. در واقع کمد دیواری با طراحی انزو، به کمدی گفته می‌شود که در چهار طرف درب خود قاب ساده CNC شده دارد. کمد دیواری انزوی پولیشی، ظاهر براق و خاصیت ضد آب دارد و در رنگ‌های روشن ساخته می‌شود. این نوع کمد دیواری معمولا از کمد دیواری ممبران و پلی اورتان گران‌تر و از کمد دیواری روکش چوب و تمام چوب ارزان‌تر است.

کمد دیواری روکش چوب
کمد دیواری روکش چوب از چسباندن یک لایه نازک از چوب طبیعی مانند گردو، بلوط، راش و ملچ روی ام دی اف ابزارخورده ساخته می‌شود. بنابراین کمد دیواری روکش چوب در مقایسه با سایر کمد دیواری‌ها قیمت بیشتری دارد، اما نسبت به کمد دیواری تمام چوب ارزان‌تر است. کمد دیواری روکش چوب برای افرادی مناسب است که تمایلی برای پرداخت هزینه کمد تمام چوب ندارند اما حس و حال چوب طبیعی را می‌پسندند.

کمد دیواری تمام چوب
کمد دیواری تمام چوب گران‌ترین و لوکس‌ترین نوع کمد دیواری نئوکلاسیک است که تماما از چوب طبیعی درختان ساخته می‌شود. زیبایی، تنوع رنگ و مدل، طول عمر بالا و ابزارخوری مناسب، از مهم‌ترین ویژگی‌های کمد دیواری تمام چوب هستند.

پس از مرور جدیدترین مدل های کمد دیواری نئوکلاسیک از لحاظ متریال‌، نوبت به معرفی قیمت این متریال‌ها می‌رسد.

قیمت دقیق کمد دیواری نئوکلاسیک در بازار چقدر است؟

اتحادیه کابینت‌ سازان به تازگی جدیدترین قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک در سال 1403 را اعلام کرده است. بر این اساس قیمت انواع کمد دیواری نئوکلاسیک بر اساس متریال‌های مختلف با قیمت‌های زیر در بازار ارائه می‌شود.

نوع کمد دیواری نئوکلاسیک                               حداقل قیمت (به تومان)               حداکثر قیمت (به تومان)
کمد دیواری ممبران                                         5.000.000                                7.000.000
کمد دیواری با ام دی اف خام و رنگ پلی اورتان   5.300.000                               7.500.000
کمد دیواری انزو                                             6.000.000                                9.000.000
کمد دیواری روکش چوب                                 5.500.000                               10.000.000
کمد دیواری تمام چوب                                   9.000.000                                 19.000.000

کارشناس اتحادیه کابینت‌ سازان ضمن اشاره به این نکته که قیمت‌های جدول بالا به ازای هر متر مربع و با احتساب بدنه و پشتی کمد دیواری ارائه شده است و در صورت نبودن بدنه و پشتی، قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک به طور تقریبی متری 500 هزار تومان کمتر می‌شود، افزود: «اگر چه روش متری، قیمت حدودی کمد دیواری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد اما روش مناسبی برای تصمیم‌گیری نیست.»

روش صحیح قیمت‌گیری کمد دیواری نئوکلاسیک و نکاتی که باید بدانید

کارشناسان معتقد هستند بهترین روش برای تعیین قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک، استعلام قیمت نهایی از کمد ساز است. در این روش کمد ساز پس از بازدید از محل پروژه، اندازه‌گیری و آشنایی با طرح مورد نظر مشتری، قیمت تمام شده را اعلام می‌کند. بنا بر تاکید اتحادیه کابینت‌ سازان، مشتریان باید در هنگام قیمت‌گیری کمد دیواری به نکات زیر توجه کنند:

تعیین بودجه و انتخاب متریال مورد نیاز
پیش از هر اقدامی باید بودجه خودتان را برای ساخت کمد دیواری مشخص کرده و متریال مناسب را انتخاب کنید. با کمی جستجو در اینترنت می‌توانید با جدیدترین مدل‌ های کمد دیواری نئوکلاسیک و متریال مناسب آشنا شوید.

استعلام قیمت تمام شده از کمد ساز
پس از تعیین بودجه و انتخاب متریال، باید از کمد ساز بخواهید ضمن بازدید حضوری از محل پروژه و انجام اندازه‌گیری‌های لازم، قیمت تمام شده کار را بر اساس نیاز شما اعلام کند. در این مرحله می‌توانید از چند کمد ساز مختلف استعلام بگیرید تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

عقد قرارداد شفاف با کمد ساز
پس از انتخاب بهترین کمد ساز، باید با او قراردادی شفافی ببندید که در آن به مواردی مانند قیمت تمام شده، زمان تحویل کار و تعیین تکلیف تاخیرهای احتمالی در پروژه اشاره شده باشد. به منظور قیمت‌گیری بدون ضرر به مقاله زیر مراجعه کنید.

برای درک بهتر از قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک باید با عوامل موثر بر قیمت آن آشنا شوید.

تعیین قیمت دقیق کمد دیواری نئوکلاسیک به چه عواملی بستگی دارد؟

نتایج تحقیقات انجام شده توسط اتحادیه کابینت ‌سازان نشان می‌دهد قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک به عوامل زیر بستگی دارد:

نوع متریال مورد استفاده
همان طور که در جدول قیمتی بالا مشاهده می‌کنید، کمد دیواری ممبران کمترین قیمت و کمد دیواری تمام چوب بیشترین قیمت را در بین مدل ‌های مختلف کمد دیواری نئوکلاسیک دارند. در بخش بعدی با انواع متریال برای ساخت کمد دیواری نئوکلاسیک بیشتر آشنا خواهید شد.

ابعاد کمد دیواری نئوکلاسیک
ابعاد کمد دیواری نئوکلاسیک بر اساس نیاز مشتری و اندازه فضای خانه مشخص می‌شود. عمق استاندارد برای کمد دیواری 60 سانتی‌متر تعریف می‌شود اما ارتفاع و عرض آن تغییر می‌کند. هر چه ارتفاع و عرض کمد بیشتر باشد، قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک بیشتر خواهد شد. همچنین ارتفاع تاج کمد دیواری نئوکلاسیک از 3 تا 15 سانتی‌متر متغیر است که بر قیمت تمام شده آن تاثیر دارد.

طرح و رنگ کمد دیواری
میزان پیچیدگی طراحی و همچنین نوع رنگ مصرفی برای رنگ‌آمیزی کمد دیواری نئوکلاسیک (پلی اورتان، پولیشی و ...)، باعث تفاوت در قیمت این نوع کمدها می‌شود.

دستمزد کمد ساز
دستمزد کمد ساز بر اساس میزان مهارت، تجربه و تجهیزات در اختیار او، تعیین می‌شود. همچنین پارامترهای اقتصادی مانند نرخ تورم بر تعیین میزان دستمزد اثر می‌گذارند که در نهایت باعث تغییر قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک خواهند شد.

هزینه حمل و نصب کمد دیواری
هزینه حمل و نصب کمددیواری حدود 10 الی 15% قیمت نهایی را شامل می‌شود. بنابراین موقع تعیین قیمت نهایی کمد دیواری، حتما در مورد هزینه‌های حمل و نصب آن با کمدساز به توافق برسید تا در انتها هزینه اضافی به شما تحمیل نشود. هر چه فاصله کارگاه ساخت تا محل پروژه بیشتر باشد، هزینه حمل و نقل و در نتیجه قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک بیشتر می‌شود.

در ادامه در مورد یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر تعیین قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک یعنی طرح و رنگ این نوع کمد، توضیحات بیشتری ارائه شده است.

معرفی جدیدترین طرح‌های کمد دیواری نئوکلاسیک براساس نوع بازشوی درب

اتحادیه کابینت سازان، کمد دیواری‌ها‌ی نئوکلاسیک را بر اساس طراحی ظاهری و حالت درب‌ها به 3 دسته تقسیم می‌کند:

کمد دیواری با درب لولایی
در کمددیواری با بازشوی درب لولایی، درب‌ها با لولا به بدنه کمد متصل هستند و به صورت چرخشی به بیرون کشیده شده و باز می‌شوند. این نوع رایج از کمد دیواری، برای اتاق‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که فضای کافی را برای باز و بسته شدن درب کمد دارند.

کمد دیواری با درب ریلی
در طراحی کمد دیواری ریلی یا کشویی، درب‌ها به فضای زیادی برای باز و بسته شدن نیاز ندارند. بنابراین برای فضاهای کوچک مناسب هستند. درب‌های کمد دیواری ریلی به موازات دیوار پشتی روی ریل حرکت می‌کنند و به راحتی باز و بسته می‌شوند. این نوع طرح کمد دیواری یکی از مدرن‌ترین طراحی‌ها برای اتاق خواب کوچک و حتی بزرگ است.

انواع کمد دیواری با درب ریلی چیست؟
انواع کمد دیواری ریلی را می‌توان به دو دسته آینه‌دار و شیشه‌ای تقسیم کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

کمد دیواری نئوکلاسیک ریلی آینه‌دار
این کمد دیواری ترکیبی از آینه و چوب‌های مختلف است که فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. طرح‌های مختلفی برای کمد دیواری نئوکلاسیک ریلی آینه‌دار وجود دارد که علاوه بر انعکاس نور در محیط، باعث افزایش زیبایی اتاق می‌شوند. به عنوان مثال می‌توان تمام سطح درب‌های ریلی را با آینه پوشاند یا طراحی به گونه‌ای باشد که تنها بخشی از درب آینه داشته باشد. یکی دیگر از طراحی‌های مرسوم برای این نوع کمد دیواری، ساخت کمد با 3 درب است که تنها درب وسط آینه دارد.

کمد دیواری نئوکلاسیک ریلی شیشه‌ای
کمد دیواری شیشه ای

کمد دیواری نئوکلاسیک ریلی با درب شیشه‌ای که از به روزترین مدل‌ های طراحی کمد دیواری است، باعث روشن‌تر شدن فضای داخلی اتاق می‌شود. در ساخت این نوع کمد دیواری از شیشه برای درب کمد استفاده می‌کنند. با توجه به شیشه‌ای بودن درب کمد دیواری نئوکلاسیک ریلی شیشه‌ای، وسایل داخل کمد قابل مشاهده هستند. شیشه‌های مات نیز در طراحی این مدل کمد دیواری کاربرد دارند.

کمد دیواری با بازشوی ترکیبی ریلی-لولایی
در طراحی این نوع کمد دیواری از ترکیب لولا و ریل در کنار یکدیگر استفاده می‌کنند، به این صورت که درب‌های کمد دیواری با لولا باز می‌شوند، اما بالا و پایین درب‌ها، ریلی برای اتصال آن‌ها به چارچوب درب وجود دارد. در واقع درب این کمدها طراحی آکاردئونی دارد و معمولا طراحی درب‌ها به جای دولت، دارای چهار لَت هستند. به طور معمول این طراحی برای کمدهای بزرگ با عمق زیاد مناسب است و در فضاهایی مانند اتاق پرو بیشتر به چشم می‌خورند. کمد دیواری با بازشوی ترکیبی نسبت به کمد دیواری ریلی جذابیت بیشتری برای مشتریان دارد.

انواع کمددیواری با درب ریلی و لولایی را می‌توانید با رنگ‌های مختلف سفارش دهید. در ادامه رایج‌ترین رنگ‌های کمددیواری را معرفی می‌کنیم.

متداول‌ترین رنگ‌های کمد دیواری نئوکلاسیک کدام است؟

کارشناس اتحادیه کابینت سازان در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد متدوال‌ترین رنگ‌های کمد دیواری نئوکلاسیک گفت: «برای رنگ کمد دیواری نئوکلاسیک محدودیتی وجود ندارد و انتخاب آن بر اساس سلیقه مشتری، سبک طراحی و اندازه فضای مورد نظر انجام می‌شود. به عنوان مثال، رنگ‌های شاد و جذاب برای کمد دیواری اتاق خواب کودکان مناسب‌تر است. همچنین رنگ‌های خنثی برای کمد دیواری نئوکلاسیک، به هماهنگی بیشتر با فضا کمک می‌کند.»

اگر چه انتخاب رنگ کمد دیواری نئوکلاسیک سلیقه‌ای است اما اگر به درستی انجام نشود، تاثیر نامناسبی بر دکوراسیون منزل خواهد داشت. در ادامه به متدوال‌ترین رنگ‌های کمد دیواری نئوکلاسیک اشاره شده است.

کمد دیواری نئوکلاسیک سفید
رنگ سفید از محبوب‌ترین رنگ‌های کمد دیواری نئوکلاسیک به شمار می‌رود. این رنگ با رنگ‌های مختلف همخوانی دارد و باعث یکدست شدن فضا می‌شود. از آنجا که رنگ سفید ، نماد آرامش و پاکیزگی است حس مطلوبی را به ساکنان خانه منتقل می‌کند. این رنگ برای اتاق‌های کوچک و با نور کم به عنوان بهترین گزینه مطرح می‌شود و به بزرگ دیده شدن فضا کمک می‌کند.

کمد دیواری نئوکلاسیک مشکی
رنگ مشکی که از رنگ‌های لاکچری انواع کمد محسوب می‌شود، جذابیت کمد دیواری نئوکلاسیک را دوچندان می‌کند. این رنگ، محیط را تیره نشان می‌دهد و برای فضاها و اتاق‌های بزرگ مناسب است.

کمد دیواری نئوکلاسیک سفید طوسی
اکرچه رنگ سفید با بازتاب نور بر افزایش روشنایی فضای اتاق تاثیر قابل توجهی دارد و این افزایش روشنایی باعث بزرگ‌تر دیده شدن محیط می‌شود، اما برخی از افراد آن را نمی‌پسندند و یکنواختی رنگ سفید را دوست ندارند. به همین علت در کنار رنگ سفید از رنگ طوسی استفاده می‌کنند.

با اینکه رنگ طوسی نیز مانند سفید یک رنگ خنثی است، اما به زیباتر شدن فضای اتاق کمک شایانی می‌کند. به طور معمول رنگ طوسی در فضاهای نئوکلاسیک و مینیمال مورد استفاده قرار می‌گیرد و پس از ترکیب با رنگ سفید تصویر مطلوبی از دکوراسیون داخلی را به نمایش می‌گذارد.

کمد دیواری نئوکلاسیک سفید طلایی
رنگ سفید طلایی کمد دیواری نئوکلاسیک، یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین ترکیب‌های رنگی دکوراسیون اتاق به شمار می‌رود که توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب می‌کند. به طور کلی رنگ طلایی، بهترین گزینه برای افرادی است که در کنار رنگ سفید به دنبال یک رنگ گرم هستند. رنگ طلایی نه تنها خنثی بودن رنگ سفید را کاهش می‌دهد، بلکه بر جذابیت دکوراسیون اضافه می‌کند.

ترکیب رنگ سفید و طلایی، میزان نور محیط را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد، به طوری که فضای اتاق دلبازتر به نظر می‌رسد. برای نمایش بهتر دکوراسیون می‌توانید رنگ زمینه کمد دیواری نئوکلاسیک را سفید و رنگ دستگیره‌ها را طلایی انتخاب کنید

کمد دیواری نئوکلاسیک قهوه‌ای
کمد دیواری نئوکلاسیک قهوه‌ای، حس و حال طبیعی چوب را برای افراد تداعی می‌کند. به همین علت برای مشتریان جذابیت ویژه‌ای دارد. کمد دیواری نئوکلاسیک قهوه‌ای در طیف‌های مختلف رنگی تیره و روشن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر رنگ‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، برای رنگ‌آمیزی کمد دیواری نئوکلاسیک از رنگ‌هایی مانند طوسی، کرم، شیری، آبی، سبز، قرمز و نقره‌ای نیز استفاده می‌کنند. همچنین علاوه بر رنگ طلایی، از رنگ‌های نقره‌ای و مشکی نیز برای دستگیره‌های کمد استفاده می‌کنند. نکته مهم این است که رنگ دستگیره باید با رنگ کمد دیواری متناسب باشد. به عنوان مثال دستگیره نقره‌ای با کمد طوسی، دستگیره طلایی با کمد روکش چوب و دستگیره مشکی با کمد سفید همخوانی خوبی دارند.

ویژگی‌های جدیدترین مدل‌های کمد دیواری نئوکلاسیک 1403

ویژگی‌های جدیدترین مدل ‌های کمد دیواری نئوکلاسیک، طبق استانداردهای اعلام شده توسط اتحادیه کابینت سازان به شرح زیر است:

قیمت مناسب و متعادل
قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک نسبت به کمد دیواری کلاسیک کمتر است، چرا که ظرافت کمتری در آن به کار می‌رود. البته کمد دیواری نئوکلاسیک در مقایسه با کمد دیواری مدرن قیمت بیشتری دارد. بنابراین قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک بین قیمت کمد دیواری کلاسیک و مدرن قرار می‌گیرد که از این لحاظ متعادل به نظر می‌رسد.

طراحی منحصر به فرد و سفارشی
در طراحی جدیدترین مدل ‌های کمد دیواری نئوکلاسیک از هر دو سبک کلاسیک و مدرن به یک اندازه استفاده می‌شود. شما می‌توانید برش‌های مشبک و طرح‌های ساده بدون منبت‌کاری‌های سنتی را روی درب‌های جدیدترین مدل‌ های کمد نئوکلاسیک مشاهده کنید. به طور کلی، طراحی کمد دیواری نئوکلاسیک را به صورت سفارشی و بر اساس سلیقه مشتری انجام می‌دهند. با طراحی سفارشی این نوع کمد، می‌توانید انواع وسایل مانند کیف، کفش، پوشاک و کتاب را داخل آن جای دهید.

تنوع رنگ در کمد دیواری نئوکلاسیک
همان طور که در بخش متدوال‌ترین رنگ‌های کمد دیواری نئوکلاسیک اشاره شد، برای رنگ‌آمیزی جدیدترین مدل‌های این نوع کمد، می‌توانید از تمامی رنگ‌های خنثی، شاد، تیره و یا حتی ترکیب آن‌ها با یکدیگر استفاده کنید. به طور معمول رنگ‌های روشن به ویژه سفید کاربرد بیشتری در اجرای کمد دیواری نئوکلاسیک دارند که همین مساله، باعث افزایش روشنایی محیط می‌شود.

هماهنگی با انواع دکوراسیون‌ها
جدیدترین مدل ‌های کمد دیواری نئوکلاسیک، به راحتی با انواع مبلمان، رنگ‌ها، سبک‌های طراحی و دیگر المان‌های موجود در فضا هماهنگ می‌شوند. شما می‌توانید با انتخاب رنگ مناسب برای کمد دیواری نئوکلاسیک، به هماهنگی بیشتر آن با دکوراسیون مورد نظر و همچنین افزایش زیبایی و جذابیت فضا کمک کنید.

طول عمر بالا
از آنجا که جدیدترین مدل ‌های کمد دیواری نئوکلاسیک را از متریال‌هایی با استحکام و دوام بالا می‌سازند، بنابراین این کابینت‌ها در برابر ضربه و رطوبت سایر عوامل خارجی مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند.

در نهایت توجه به یکسری نکات جزئی‌تر، به شما کمک می‌کند تا بهترین کمد دیواری نئوکلاسیک را خریداری کنید.

برای انتخاب جدیدترین مدل ‌های کمد دیواری نئوکلاسیک به چه نکاتی توجه کنیم؟

کارشناس اتحادیه کابینت سازان در توصیه به علاقه‌مندان کمد دیواری نئوکلاسیک گفته است: «اگر در زمان انتخاب و اجرای جدیدترین مدل ‌های کمد دیواری نئوکلاسیک به نکات زیر توجه داشته باشید، هماهنگی بیشتری با فضا و همچنین نیازهای شما ایجاد خواهد شد.» این نکات عبارت‌اند از:

توجه به فضای موجود
طراحی کمد دیواری نئوکلاسیک باید با ابعاد اتاق مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ارتفاع کمد با توجه به ارتفاع اتاق مشخص می‌شود. به عقیده برخی از کارشناسان برای اجرای برخی از مدل‌‌های جدید کمد دیواری نئوکلاسیک، متراژ اتاق خواب باید بالاتر از 12 متر باشد تا کمد جلوه زیباتری داشته باشد.

توجه به منابع نوری
اتاقی که در آن کمد دیواری نئوکلاسیک نصب می‌شود، باید از نور طبیعی کافی برخوردار باشد. در صورتی که اتاق در تامین منابع نوری با محدودیت مواجه است، باید از کمد با آینه‌های بزرگ و نورهای تزئینی استفاده کنید.

توجه به جزئیات طراحی و سازگاری با محیط
در طراحی کمد دیواری نئوکلاسیک، جزئیاتی مثل جنس و شکل دستگیره‌ها و یا رنگ کمد دیواری یا حتی جنس آن، باید با سایر بخش‌های دکوراسیون اتاق هماهنگی داشته باشند. برای مثال، دستگیره‌های پر از منبت کاری فلزی برای سبک نئوکلاسیک انتخاب جالبی نیستند.

انتخاب متریال مناسب و باکیفیت
انتخاب متریال مقاوم و باکیفیت برای اجرای جدیدترین مدل‌‌های کمد دیواری نئوکلاسیک بسیار مهم است. برای مثال، کمد دیواری پلی اورتان یا پولیشی با رنگ‌های سفید اگر کیفیت مناسبی نداشته باشند، رنگ سفید آن‌ها به مرور زرد می‌شود.

با توجه به نکات بالا، می‌توانید بهترین کمد دیواری نئوکلاسیک را برای منزلتان سفارش دهید.

سخن پایانی
انواع کمد دیواری نئوکلاسیک دارای قاب ساده در اطراف درب‌ها هستند و طراحی مابین سبک کلاسیک و مدرن دارند. در صورتی که از متریال مناسب و باکیفیت مثل روکش چوب یا پولیشی و پلی اورتان برای ساخت کمد دیواری نئوکلاسیک استفاده کنید، برای اطلاع از حدود قیمت، باید جدول قیمت متری را ملاک قرار دهید. با این حال برای استعلام قیمت تمام شده کار به یک کمدساز با تجربه که به عقد قرارداد پایبند است، نیاز دارید.