تبیان، دستیار زندگی

دستگاه لیزر تیتانیوم انقلابی در حوزه لیزر موهای زائد

از زمانی که دستگاه لیزر تیتانیوم عرضه شد تاکنون افراد زیادی موفق شده‌اند با طی کردن جلسات درمان، تمام یا بخش زیادی از موهای زائد خود را از بین‌ ببرند. این دستگاه قدرتمند که برای طیف‌های پوست مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد درزمینه لیزر موهای زائد انقلاب ایجاد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دستگاه لیزر تیتانیوم

از زمانی که دستگاه لیزر تیتانیوم عرضه شد تاکنون افراد زیادی موفق شده‌اند با طی کردن جلسات درمان، تمام یا بخش زیادی از موهای زائد خود را از بین‌ ببرند. این دستگاه قدرتمند که برای طیف‌های پوست مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد درزمینه لیزر موهای زائد انقلاب ایجاد کرد.
به‌طور کلی باید گفت اشعه لیزر به حذف موهای زائد تا حد زیادی کمک می‌کند. اینکه دستگاه مورد استفاده از چه مشخصات فنی برخوردار باشد روی نتایج نهایی تاثیر می‌گذارد. دستگاه تیتانیوم از محبوب‌ترین‌ها در این زمینه به‌شمار می‌آید. البته پیش از انتخاب آن، بهتر است با مشخصات محصول و تاثیراتی که به‌همراه دارد اطلاع پیدا کنید. برای این منظور و اطلاع از قیمت لیزر تیتانیوم می‌توانید به مطالعه این مقاله بپردازید.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم


دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

لیزر تیتانیوم
از محبوب‌ترین دستگاه‌های موجود در بازارهای جهانی محسوب می‌شود که با ویژگی‌های خاص و عملکرد بی‌نظیر خود در ازبین‌بردن موهای زائد، به مهم‌ترین تجهیزات کلینیک‌های زیبایی تبدیل شده است.
این دستگاه لیزر در توان‌های مختلف با 3 و 4 طول موج تولید می‌شود. هرکدام از طول موج‌ها وظیفه به‌خصوصی دارند تا در نهایت، تاثیر مطلوبی به‌همراه داشته باشند و باعث کسب رضایت مراجعه‌کنندگان شوند.
از ویژگی‌هایی که باعث تمایز دستگاه تیتانیوم با سایر محصولات مشابه می‌شود باید به شلیک هم‌زمان طول‌ موج‌های مختلف، قدرت بالا در حذف موهای زائد، بهره‌مندی از سیستم خنک‌کننده قوی، مناسب طیف‌های پوستی مختلف و عدم ایجاد عوارض اشاره کرد.

مشخصات فنی دستگاه لیزر تیتانیوم

به‌طور کلی باید گفت مشخصات فنی دستگاه‌های لیزر تیتانیوم با یکدیگر متفاوت هستند. این اختلاف در توان، تعداد طول موج‌ها و شدت شلیک دیده می‌شود. در ادامه با مشخصات فنی مدل‌های محبوب یعنی دستگاه تیتانیوم پلاس 2024 و پرو بیشتر آشنا می‌شوید.

.

چه تاثیری از دستگاه لیزر تیتانیوم می‌بینیم؟

این دستگاه لیزر علاوه‌بر اینکه به حذف موهای زائد کمک می‌کند به‌تدریج باعث روشن‌شدن بخش‌های تیره بدن نیز خواهد شد. البته این ویژگی به نوع دستگاه مورد استفاده توسط کلینیک بستگی دارد.
درصورتی‌که کلینیک از جدیدترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد با بیشترین تعداد طول موج استفاده کند، حذف موها در زمان کوتاه‌ترین انجام می‌شود. ضمن اینکه دستگاه‌های جدید از رویش مجدد موها جلوگیری می‌کنند و تا حدودی روشن‌شدن پوست را به‌همراه دارند.
نکته:
شرکت نویان طب مانلی در برنامه های خود، برگزاری   دوره اپراتور لیزر موهای زائد  با همکاری انرژی اتمی را نیز دارد که برای اطلاع از آن میتوانید به کلمه مورد نظر کلیک کنید.

بررسی طول موج‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه‌های لیزر تیتانیوم به‌صورت 3 و 4 طول موجی در بازار موجود هستند که مدل 4 طول موج آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در ادامه با این موارد بیشتر آشنا می‌شوید.
طول موج الکساندرایت
این طول موج کارایی زیادی دارد و باعث می‌شود همه افراد با هر رنگ پوست و هر ضخامت مویی بتوانند تحت لیزر قرار گیرند و پس‌از مدتی شاهد کاهش حجم موهای زائد صورت یا بدن خود باشند. البته بیشترین کارایی آن برای موهای نازک و پوست‌های روشن است.
طول موج دایود
طول موج دایود دستگاه تیتانیوم، برای افراد با پوست سبزه و گندمی کاربرد دارد. همچنین برای نواحی بازو، چانه، شکم، گونه و پا معمولا از این موج استفاده می‌شود.
طول موج اندیاگ YAG 1064 دستگاه لیزر تیتانیوم
موهای ضخیم نواحی مانند زیر بغل و ناحیه تناسلی باید با یک طول موج قدرتمند حذف شوند. اندیاگ 1064 نانومتر، با نفوذ به عمیق‌ترین بخش‌های فولیکول قادر به ازبین‌بردن ضخیم‌ترین موها است.
طول موج اندیاگ 940 نانومتر
این طول موج از جدیدترین فناوری‌هایی به‌شمار می‌آید که در تولید دستگاه‌های تیتانیوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آثار آن نیز باید به حذف تمام موهای زائدی که امکان بازگشت آن‌ها وجود دارد اشاره کرد.
البته این طول موج یک ویژگی جذاب دیگر نیز به محصول اضافه کرده و آن هم روشن کردن نواحی مختلف بدن است. در واقع افرادی که مایل‌اند در کنار حذف موهای زائد، با کمک روشی خاص نواحی حساس بدن خود را روشن کنند باید تحت لیزر با دستگاه تیتانیوم 4 طول موجی قرار گیرند.
روشن شدن نواحی حساس مانند زیر بغل یا بکینی پس‌از لیزر، باعث جذب مشتری بیشتر در کلینیک‌ها خواهد شد. به همین دلیل مدل‌هایی مانند دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2024‌ با بهره‌مندی از این طول موج، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تبدیل شده است.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم


قیمت دستگاه تیتانیوم

از مهم‌ترین سوالاتی که افراد حین خرید دستگاه لیزر با آن مواجه می‌شوند قیمت محصول است. دراین‌خصوص باید گفت دستگاه‌های تیتانیوم موجود در بازار تنوع بالایی دارند و ازاین‌رو نمی‌توان انتظار نرخ یکسانی از آن‌ها داشت. اما به‌طور کلی از ویژگی‌های مهم آن، باید به قیمت پایینی که نسبت به سایر نمونه‌ها دارد اشاره کرد.
تعداد طول موج‌ و توان محصول از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت دستگاه لیزر به‌شمار می‌آیند. لازم است بگوییم مدل‌های تقلبی موجود در بازار شاید قیمت خیلی پایینی داشته باشند اما با خرید آن‌ها نمی‌توانید کیفیت و کارایی مطلوب را مشاهده کنید. پس تمرکز خود را روی خرید دستگاه اصل با قدرت بالا بگذارید تا در کوتاه‌مدت سرمایه اولیه برگردد.

نحوه خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم با بهره‌مندی از طول‌ موج‌های مختلف، برای طیف گسترده‌ای از خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. ازاین‌رو در مدت کوتاهی می‌توان هزینه پرداخت‌شده بابت محصول را به‌دست آورد. پس بهتر است خرید دستگاه را از مجموعه‌ای معتبر انجام دهید.
شرکت نویان طب مانلی با ارائه شرایط اقساطی به شما کمک می‌کند این دستگاه را با پیش‌پرداختی مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید و قسط‌های آن را در بلندمدت بپردازید. با توجه به اینکه شرکت نویان طب مانلی واردکننده مستقیم است با انتخاب آن دیگر لازم نیست دغدغه‌ای درخصوص بالا بودن قیمت یا اصل نبودن محصول داشته باشید.

جمع‌بندی

دستگاه لیزر تیتانیوم محصولی است که با قدرت بالای خود طی چند جلسه، موهای زائد را حذف می‌کند و منجر به روشن شدن نواحی مختلف می‌شود. این دستگاه در مدل‌های جدید دارای 4 طول موج است تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. برای خرید این محصول کاربردی می‌توانید به شرکت نویان طب مانلی مراجعه کنید و از خدمات فروش اقساطی آن‌ها بهره‌مند شوید.
           شماره تماس مشاورین نویان طب مانلی: 09129096358

          آدرس وبسایت نویان طب مانلی: noyantebmanely.com

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .