تبیان، دستیار زندگی

در فصل تابستان به کدام شهرها سفر کنیم؟

روزهای گرم و پر هیجان تابستانی پیش روی شماست و این یک موقعیت خوب برای کسب تجربه سفرهای جدید است. در این روزها که معمولا فرزندان خانواده فارغ از درس و دغدغه‌های این چنینی هستند بهترین موقعیت برای سفر به شهر‌های ایران عزیزمان است. اگر چه این فصل بسیار پر انرژی و خوش آب و هواست اما باید مقصد سفر خود را به درستی انتخاب کنید تا یک خاطره به یاد ماندنی بسازید. از آنجایی که ایران یک کشور چهار فصل است و استان‌های متنوع با شرایط آب و هوایی گوناگون دارد به شما این امکان را‌ می‌دهد که یک مقصد سفر ایده‌آل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 در فصل تابستان به کدام شهرها سفر کنیم؟
روزهای گرم و پر هیجان تابستانی پیش روی شماست و این یک موقعیت خوب برای کسب تجربه سفرهای جدید است. در این روزها که معمولا فرزندان خانواده فارغ از درس و دغدغه‌های این چنینی هستند بهترین موقعیت برای سفر به شهر‌های ایران عزیزمان است. اگر چه این فصل بسیار پر انرژی و خوش آب و هواست اما باید مقصد سفر خود را به درستی انتخاب کنید تا یک خاطره به یاد ماندنی بسازید. از آنجایی که ایران یک کشور چهار فصل است و استان‌های متنوع با شرایط آب و هوایی گوناگون دارد به شما این امکان را‌ می‌دهد که یک مقصد سفر ایده‌آل را انتخاب کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بهترین مقاصد گردشگری تابستانی را به شما عزیزان معرفی کنیم.
اسنپ تریپ

فیروز کوه، یک مقصد جذاب و در دسترس

شاید عجیب باشد که مقصد گردشگری تابستانه شما یکی از شهرهای تهران باشد اما لازم است بگوییم که فیروزکوه یکی از جذاب‌‌ترین و خوش آب و هوا‌‌ترین شهرهای ایران است.این شهر به واسطه پاییز و زمستان‌های پر بارشی که طی‌ می‌کند تابستان‌ها از آب و هوای بسیار دل انگیزی برخوردار است. ازجمله جاذبه‌های گردشگری که در این شهر وجود دارد‌ می‌توان به چشمه آب معدنی آن، تنگه واشی و... اشاره کرد که مورد علاقه بسیاری از مسافران است. فیروز کوه‌ می‌تواند یک مقصد بسیار عالی برای مسافرت ساکنین تهران باشد که‌ می‌توانند طی چند ساعت خود را به انجا برسانند و در مدت زمان کوتاهی نیز به شهر خود بازگردند.

ماسوله، زیباترین شهر شمالی

شهرهای شمالی به واسطه آب و هوای خنکی که دارند همیشه یکی از پرتردد‌‌ترین مقاصد سفرهای تابستانی هستند. در این میان ماسوله به واسطه داشتن طبیعت بکر و بسیار چشم نواز همیشه مورد علاقه مسافران از سراسر ایران بوده است. این شهر دارای معماری منحصر به فرد و خاصی است که توجه گردشگران را جلب‌ می‌کند. برخی از روزهای تابستانی‌ می‌توانید شاهد هوای مه آلود در ماسوله باشید که زیبایی آن را دو چندان‌ می‌کند. برای ثبت لحظات به یاد ماندنی در یک تابستان گرم و دل انگیز سفر به این شهر را توصیه‌ می‌کنیم.
اسنپ

آلاشت مازندران، جذابترین شهر شمال در تابستان

یکی از اولین مناطق گردشگری که برای سفرهای تابستانی به ذهن افراد می‌رسد مازندران است. این استان دارای مناطق دیدنی بسیاری است که از بهترین آنها‌ می‌توان به آلاشت مازندران اشاره کرد، شهری پر از آبشارهای زیبا و خیره کننده که هوا را بسیار مطلوب کرده‌اند. آبشار نارم‌ یکی از زیباترین آبشار‌های آلاشت است که بازدید از آن‌ می‌تواند یک خاطره بسیار زیبا را برای شما رقم بزند. برای بازدید از این شهر‌ می‌توانید در هتل رامسر اقامت داشته باشید و یکی از روزهای سفر خود را به بازدید از آلاشت اختصاص دهید. در این روستا‌ می‌توانید از صنایع دستی ساکنان آن خریداری کنید و سوغاتی‌های بسیار زیبای را نزدیکان خود تهیه کنید. علاوه بر این غذاهای سنتی و محلی آلاشت را نیز در این روستا‌ می‌توانید سرو کنید که یک تجربه جذاب است.

کندوان تبریز، شهری با آب و هوای دل انگیز

یکی از مقاصد گردشگری سفرهای تابستانی آذربایجان شرقی و به خصوص شهر تبریز است. یکی از روستاهای چشم نواز این شهر کندوان است. کندوان یکی از ۳ روستای صخره‌ای جهان شناخته شده و معماری منازل موجود در این روستا نیز بسیار خاص و منحصر به فرد است. خانه‌های این روستا همگی از گچ و آهک و خشت درست شده‌اند، از ویژگی‌های خاص معماری آنها‌ می‌توان به ضخامت ۲ متری دیواره اشاره کرد، چنین ساختمانی باعث شده در فصل‌های سرد یا گرم سال آب و هوای داخل خانه‌ها متعادل و مناسب باشد. این جاذبه گردشگری دارای آثار تاریخی و طبیعی بسیار زیبایی است که توجه هر مسافری را به سمت خود‌ می‌کشاند. برای بازدید از این روستای زیبا بهتر است در هتل تبریز اقامت کنید و یک روز از سفر خود را برای گردشگری در این روستا اختصاص دهید.
اسنپ

سرعین، خوش آب و هوا‌‌ترین شهر ایران

یکی از معروف‌‌ترین شهرهای ایران که جاذبه‌های آن حتی توریست‌ها را از دیگر کشورها به سمت خودش‌ می‌کشاند شهر سرعین است. این شهر که در استان اردبیل واقع شده است دارای چشمه‌های آب گرم بسیار معروفی است که افراد به منظور درمان یا استراحت از آن بازدید‌ می‌کنند. علاوه بر این چشمه‌ها سرعین دارای بناهای تاریخی و طبیعتی بکر و چشم نواز است که بازدید از آن‌ می‌تواند یک خاطره بسیار دل انگیز برای شما بسازد. در این شهر مراکز خرید و تفریحی زیادی وجود دارد که مسافران‌ می‌توانند یک خرید خوب را تجربه کنند. از آنجایی که این شهر به مرز ترکیه نیز نزدیک است به راحتی‌ می‌توانید در آن اجناس برند و با کیفیت را بیابید.
اسنپ

تجربه بهترین سفرهای تابستانی با اسنپ تریپ

سفرهای تابستانی یکی از بهترین سفرهای مورد علاقه ایرانیان است که به واسطه تعطیلات این سه ماه و آب و هوای عالی آن بسیاری از افراد مقاصد مختلفی را برای سفر انتخاب‌ می‌کنند. از آن جایی که روزهای گرمی را پیش رو دارید توصیه‌ می‌کنیم با آگاهی کامل مقصد سفر خود را انتخاب کنید. علاوه بر این پیش از سفر بهتر است محل اقامت خود را انتخاب کنید تا با آسودگی خاطر سفر خود را آغاز کنید. هتل‌های همچون هتل رامسر، هتل تبریز، هتل کاشان و... از جمله هتل‌های هستند که به علت تعداد بالای مسافران اغلب اوقات ظرفیت این هتل‌ها پرمی شوند، به همین دلیل توصیه‌ می‌کنیم پیش از سفر از طریق سایت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت‌ می‌کنند مانند سایت اسنپ تریپ اقدام به رزرو هتل کنید. وب‌سایت اسنپ تریپ با سابقه چندین ساله در خدمات انواع سفرهای داخلی و خارجی توانسته است حداکثر رضایت افراد را جلب کند.