تبیان، دستیار زندگی

 10 شوینده معروف از برند های ایرانی برای پوست های معمولی

پوست یکی از مهم‌ترین اعضا برای زیبا و باطراوت نشان دادن‌تان محسوب می‌شود. استفاده از شوینده صورت می‌تواند در این امر به شما کمک شایانی کند. قطعا تجربه کرده‌اید که بعد از بیرون رفتن و بازگشت به خانه، تا چه اندازه پوست‌تان سنگین و کدر شده است! علت این اتفاق، مربوط به آلودگی‌هایی می‌شود که روی پوست هستند. در کنار آن استفاده زیاد از لوازم آرایش هم می‌تواند این صافی و شفافیت را ازپوست‌تان بگیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شوینده صورت
پوست یکی از مهم‌ترین اعضا برای زیبا و باطراوت نشان دادن‌تان محسوب می‌شود. استفاده از شوینده صورت می‌تواند در این امر به شما کمک شایانی کند. قطعا تجربه کرده‌اید که بعد از بیرون رفتن و بازگشت به خانه، تا چه اندازه پوست‌تان سنگین و کدر شده است! علت این اتفاق، مربوط به آلودگی‌هایی می‌شود که روی پوست هستند. در کنار آن استفاده زیاد از لوازم آرایش هم می‌تواند این صافی و شفافیت را ازپوست‌تان بگیرد.

زدودن آلودگی از روی پوست با مواد باکیفیت و مناسب که همزمان هم قادر باشند ویتامین و چربی لازم برای پوست را به شما برساند، یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای مقابله با این مشکل است. در ادامه به معرفی این محصولات شگفت‌انگیز می‌پردازیم.

معرفی 10 برند ایرانی باکیفیت که شوینده صورت تولید می‌‌کنند!

در سال‌های اخیر شاهد رشد روزبه‌روز برندهای ایرانی در تولید مواد آرایشی و بهداشتی بوده‌اید و قابل درک است که استفاده از این محصولات هم به‌راحتی در دسترس هستند و هم از قیمت مناسب‌تری دارند. این مزایت‌ها کافی‌است تا شما برای خرید شوینده صورت، برندهای ایرانی را در اولویت انتخاب خود قرار دهید. محصولاتی که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم، شامل محصولات زیر هستند:

 . ژل شست‌وشوی صورت کامان
 . شوینده هیدرودرم
 . شوینده پوست درمالاین
 . ژل شستشوی صورت آردن
 . فوم و شوینده شست‌شوی صورت سی گل
 . فوم شست‌وشو صورت آکنه لاین مای مناسب پوست نرمال تا چرب
 . ژل شست‌وشوی صورت نئودرم مدل Gentle Purifier مخصوص پوست چرب و مختلط
 . ژل و شوینده صورت گلاب دیپ سنس
 . فوم شست‌وشو پوست نرمال تا خشک ژوت
 . ژل شست‌وشوی صورت گارنیه حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید

معرفی ژل شستشوی صورت کامان
اگر از آن دسته از افرادی هستید که مراقبت از پوست را در استفاده از ژل‌های شست‌وشو می‌بیند، این محصول می‌تواند نیازتان را برطرف کند. برند کامان درراستای تولید شوینده صورت، برای انواع پوست‌ها، محصولاتی در نظر گرفته است.

این برند که از مطرح‌ترین شرکت‌های تولید محصولات مراقبتی از پوست در ایران است، برای ساخت کالاهای خود از مواد پایه و اولیه سوئیسی استفاده می‌کند. معمولا این پاک‌کننده‌ها برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند.

معرفی شوینده صورت هیدرودرم
امکان ندارد که نام این برند را در بین محصولات بهداشتی نشنیده باشید. هیدرودرم یکی از شرکت‌های به‌نام در ساخت کالاهای بهداشتی است که برای انواع پوست‌ها، شوینده تولید می‌کند. این محصولات را می‌توانید برای استفاده روزانه و ازبین‌بردن آلودگی و چربی اضافه از روی پوست استفاده کنید.

از شوینده‌های صورت غیرصابونی این برند هم علاوه‌بر ازبین‌بردن آلودگی‌ها، برای شفافیت پوست می‌توانید بهره ببرید. این محصولات هیچ‌گونه مواد مضر مانند پارابن و SLES در ساختار خود ندارند.

بررسی شوینده پوست درمالاین
اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه به داشتن پوستی نرم، لطیف و درخشان دارند، استفاده از این محصول به‌صورت روزانه توصیه می‌شود. این برند ایرانی که یکی از بهترین نام‌ها در تولید شوینده صورت محسوب می‌شود، برای ازبین‌بردن آلودگی و آرایش روی پوست، انتخاب ایده‌آلی است. با استفاده از این کالا خواهید توانست به‌راحتی تمام آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه را از روی پوست خود پاک کرده و همراه با PH مناسبی که دارد، رطوبت را در پوست حفظ کنید.

بررسی ژل شست‌وشوی صورت آردن
این شوینده صورت به‌راحتی می‌تواند تمام آلودگی و گردوغبار را از روی پوست‌تان پاک کرده و هم‌زمان رطوبت آن را حفظ کند. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از این محصول، آبرسانی به پوست است که سبب درخشان شدن صورت می‌شود.

استفاده روزانه از این محصول علاوه‌بر ازبین‌بردن آلودگی روی پوست باعث شادابی، طراوت و نرمی صورت می‌شود و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. فراموش نکنید که در این محصول، از مواد صابونی در ساخت آن استفاده نشده، بنابراین، هیچ‌گونه خشکی و حساسیتی در پوست ایجاد نمی‌کند.

معرفی فوم شست‌وشوی صورت سی گل
اگر به ‌دنبال یک شوینده مناسب برای رفع تمام چربی‌های اضافه و آلودگی از روی پوست هستید و هم‌زمان هم علاقه به روشن‌ شدن و لایه‌برداری ملایم پوست دارید، این محصول انتخابی عالی محسوب می‌شود. ویتامینC موجود در این شوینده باعث خاصیت لایه‌برداری در آن شده و از ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند. برای استفاده درست و رسیدن به نتایج بهتر، از این محصول به‌صورت روزانه استفاده کنید.

بررسی فوم شستشو صورت آکنه لاین مای مناسب پوست نرمال تا چرب
با استفاده از این محصول می‌توانید تا حد زیادی چربی‌های مضر پوست را کاهش دهید. تاثیر آن در دراز مدت به بهبود پوست‌های چرب و مختلط کمک کرده و از انسداد منافذ پوست جلوگیری می‌کند. منافذ باز پوستی باعث جمع شدن آلودگی در پوست شده و فرم بسیار بدی به آن می‌دهد و با تجمع آلاینده‌ها و ناخالصی‌ها، پوست مستعد به ایجاد جوش و آکنه شده و طراوت و زیبایی خود را از دست می‌دهد. استفاده از این محصول سبب پاکسازی عمیق پوست می‌شود.

بررسی ژل شستشوی صورت نئودرم مدل Gentle Purifier مخصوص پوست چرب و مختلط
ژل شستشو
هدف از ساخت محصولات این برند سلامت پوست و مو است. این شوینده بافتی بسیار سبک و ژلی دارد. از این شوینده صورت می‌توانید با اطمینان استفاده کنید، چراکه موجب ایجاد هیچ نوع حساسیت، تورم، قرمزی و خشکی نمی‌شود. این محصول پوست را پاک‌سازی می‌کند و در پی آن باعث شفایت و درخشندگی آن هم می‌شود.

معرفی ژل شستشوی صورت گلاب دیپ سنس
مزایاس استفاده از ژل شست‌وشوی صورت گلاب دیپ سنس، در موارد زیر خلاصه می‌شود:

 . جوان‌کننده و طراوت‌بخش
 . پاکسازی موثر بدون ایجاد حس خشکی
 . فرمولاسیون ملایم و آرامش‌بخش
 . رطوبت‌رسانی طبیعی
 . التیام‌بخش و تسکین‌دهنده

بررسی فوم شستشو پوست نرمال تا خشک ژوت
روغن‌های گیاهی و ترکیبات مغذی که در این شوینده وجود دارد، باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست می‌شود. تاثیر اکسیژن‌رسانی به بافت‌های عمیق پوست، باث می‌شود تا شادابی و نشاط به پوست شما بازگردد.

بررسی ژل شستشوی صورت گارنیه حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید
ژل شسشتشو
این ژل شست‌وشو دارای خواص آبرسانی فراوانی است. علاوه‌بر ازبین‌بردن باکتری‌های روی پوست، سبب می‌شود تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید. با استفاده از این شوینده، می‌توانید از ایجاد چین‌وچروک جلوگیری کرده و از تولید چربی اضافه در پوست پیشگیری کنید.

جمع‌بندی

این روزها برای بالا بردن سلامتی در پوست، نیاز به مراقبت و استفاده از محصولات متنوعی دارید تا از پوست دربرابر آلودگی‌ها و باکتری‌های مضر جلوگیری کنند. شوینده صورت یکی از این محصولات است که باید به‌صورت روزانه مورد استفاده قرار بگیرد. این کالاها حاوی مواد مغذی و ویتامین هستند که شادابی را به پوست‌تان بازمی‌گردانند. شما می‌توانید برای خرید انواع شوینده‌های صورت که تولید برندهای معتبر ایرانی هستند، به وب‌سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید.