تبیان، دستیار زندگی

دنیای رنگارنگ اسباب بازی در تهران

عاشق اسباب بازی هستید؟ به دنبال جدیدترین و هیجان انگیزترین بازی‌ها برای فرزندانتان می‌گردید؟ پس آماده سفری به دنیای رنگارنگ و پر شور و نشاط نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب بازی و بازی های فکری کودک و نوجوان در تهران باشید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اسباب بازی ،  فرزندان ، نمایشگاه ، نمایشگاه صنعت اسباب بازی ، بازی های فکری کودک و نوجوان ،

-عاشق اسباب بازی هستید؟ به دنبال جدیدترین و هیجان انگیزترین بازی‌ها برای فرزندانتان می‌گردید؟

پس آماده سفری به دنیای رنگارنگ و پر شور و نشاط نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب بازی و بازی های فکری کودک و نوجوان در تهران باشید.

این نمایشگاه که از 22 تا 25 خرداد ماه 1403 در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود، فرصتی بی نظیر برای دیدن و خرید انواع اسباب بازی، بازی فکری، لوازم التحریر و ... از برندهای مطرح داخلی و خارجی است.

-چرا باید به این نمایشگاه بروید؟

*تنوع بی نظیر: در این نمایشگاه می‌توانید طیف گسترده‌ای از اسباب‌بازی‌ها را برای تمام سنین و سلیقه‌ها پیدا کنید. از عروسک و ماشین‌های کنترلی گرفته تا بازی‌های فکری و آموزشی، همه چیز در اینجا منتظر شماست.

*فرصتی برای کشف: در این نمایشگاه می توانید با اسباب بازی ها و بازی های جدیدی آشنا شوید که شاید تا به حال ندیده باشید. این فرصتی عالی برای کشف علایق فرزندانتان و انتخاب بهترین ها برای آنهاست.

*سرگرمی برای تمام خانواده: نمایشگاه اسباب‌بازی فقط برای کودکان نیست! در این نمایشگاه غرفه‌های مختلفی برای سرگرمی تمام اعضای خانواده وجود دارد، از جمله مسابقات، بازی ها و برنامه‌های زنده.