تبیان، دستیار زندگی

تفریحات غیر آبی کیش؛ معرفی + هزینه در سال 1403

در مطلب زیر، به تفریحات غیر آبی کیش همراه با اطلاعات مهم مثل قیمت و آدرس پرداختیم که می‌توانید همراه با خانواده خود تجربه کنید. لطفا با ما باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تفریحات غیر آبی کیش



سفر با خانواده برای بیشتر مردم دلچسب‌تر است، به‌خصوص این‌که تصمیم سفر به جزیره‌ای مانند کیش را داشته باشید. آن‌چه این جزیره را از سایر مقاصد تفریحی جنوب کشور متمایز می‌کند، تفریحات خانوادگی کیش است. خوشبختانه سرگرمی‌های جزیره فقط به تفریحات آبی خلاصه نمی‌شود، به همین دلیل، در این مطلب بیشتر به تفریحات غیر آبی کیش همراه با اطلاعات مهم مثل قیمت و آدرس پرداختیم که می‌توانید همراه با خانواده خود تجربه کنید.

تله کابین کیش، با خانواده بر فراز جزیره

کیش یک جزیره مرجانی با طبیعتی بکر است. اهالی جزیره نیز دوستدار طبیعتش هستند و همین به زیبایی‌های کیش افزوده است. قطعا اگر سوار تله کابین شوید و کیش را از آن ارتفاع همراه با خانواده خود تماشا کنید، از این موضوع حیرت می‌کنید که با وجود دمای بالای هوا، رطوبت زیاد و جمعیت توریستی شناور، طبیعت این جزیره چطور بکر و سرزنده مانده است. تله کابین کیش در کنار نوار ساحلی قرار دارد و می‌توانید از یک طرف خلیج فارس زیبا را ببینید و از طرف دیگر نمای زیبای برج‌ها و طبیعت جزیره را مشاهده کنید. مزیت دیگر تله کابین، نزدیکی به بلوارهای اصلی کیش مثل بلوار دریا و جزیره است. برای مثال اگر شما در هتل هلیا کیش ساکن باشید، می‌توانید با کمی پیاده‌روی به تله کابین برسید.
هزینه: 270 تا 300 هزار تومان
آدرس: سوار شدن به تله کابین کیش به انتخاب خودتان از ایستگاه ساحلی در اسکله تفریحی یا طبقه چهارم مجموعه بزرگ میکامال امکان پذیر است.
ساعت فعالیت: از 10 تا 17

 تفریحات غیر آبی کیش

پارک دلفین کیش، سفر به دنیای آبزیان دوست‌داشتنی

این محل یکی از قدیمی‌ترین تفریحات خانوادگی کیش است. دلفین‌های این مرکز برای هنرنمایی و سرگرم‌کردن گردشگران تربیت شده‌اند. به همین دلیل، تماشای هنرنمایی دلفین‌ها و هیجانی که به کودکان منتقل می‌کند واقعا دیدنی است. 
هزینه: بین 700 تا 900 هزار تومان
آدرس: انتهای بلوار مرجان، خیابان جهان، مجموعه پارک دلفین کیش
ساعت فعالیت: از 15:30 تا 19:00

پارک سافاری کیش، هیجان در میان شن‌ها

اوج هیجان را زمانی در تفریحات خانوادگی کیش تجربه می‌کنید که سوار یک لندکروز روی تپه‌های شنی با سرعت بالا و پایین می‌روید. رانندگان حرفه‌ای این لندکروز‌ها آدرنالین شما را به اوج خود می‌رسانند. البته پارک سافاری علاوه‌بر لندکروز، تفریحات بیشتری مثل باگی، موتور چهارچرخ و … نیز ارائه می‌دهد.
هزینه: قیمت بلیط سافاری کیش در سال 1403 از 150 هزار تومان شروع می‌شود. 
بسته به سلیقه می‌توانید پکیج‌های مختلف مثل پکیج طلایی (570هزار تومان)، پکیج ماه عسل (یک میلیون و 650 هزار تومان) یا سایر پکیج‌ها را انتخاب کنید.
آدرس: بلوار امام - انتهای بلوار توسعه - مجتمع توریستی تفریحی ورزشی پارس سافاری کیش
ساعت فعالیت: از 9:00 تا 21:00

جایروکوپتر، یکی از بهترین‌ تفریحات خانوادگی کیش

یکی از تفریحات پر هیجان و محبوب کیش جایروکوپتر است. این پرنده که عملکردی مثل هلیکوپتر دارد، کاملا ایمن است و می‌توانید بخشی از تفریحات خانوادگی کیش را به این بالگرد تفریحی اختصاص دهید. مشاهده جزیره از ارتفاع بالا توام با حس پرواز، همان بخشی از سفر خاصی است که ارزش دارد کنار خانواده تجربه کنید. جایروکوپتر را می‌توان جزو تفریحات خانوادگی کیش در روز دانست، چرا که تماشای منظره از ارتفاع، فقط در روز لذت‌بخش است.
هزینه: از یک میلیون و 900هزار تومان
آدرس: بلوار میرمهنا - میدان ملل - باند پروازهای تفریحی کیش
ساعت فعالیت: از 10 تا 17

کنسرت‌های کیش، جادوی موسیقی در جمع خانوادگی

از هرچه که بگذرید، از حال خوش کنسرت‌های کیش نمی‌شود چشم‌پوشی کرد. اگر به موسیقی علاقه‌مند هستید، حتما در روزهای اقامتتان در کیش، حداقل یک شب کنسرت خواننده محبوبتان بروید. چهار سالن اصلی برای برگزاری کنسرت‌ها وجود دارد که عبارتند از: 
● تالار شهر جزیره کیش واقع در خیابان فردوسی
● سالن خلیج فارس واقع در انتهای بلوار اندیشه، بالاتر از اسکله تفریحی
● سالن کنسرت بولینگ مریم واقع در بلوار دریا
● سالن رویال هال پانوراما کیش واقع در میدان ساحل، بلوار رودکی، جنب هتل پانوراما 
هزینه در سال 1403: بسته به خواننده و جایگاه مدنظر از 400 هزار تومان تا یک میلیون تومان
ساعت فعالیت: معمولا کنسرت‌ها از ساعت 22 و 24 آغاز می‌شوند و مدت‌زمان آن‌ها 2 ساعت است. 

تونل باد کیش، حس پرواز بی‌دردسر

این تفریح خاص برای کسانی مناسب است که به هیجان و حس سقوط آزاد علاقه دارند. تونل باد که در مجموعه میکا مال کیش قرار دارد جزو تفریحات خانوادگی کیش است که می‌توانید در کنار گشت‌وگذار و خرید تجربه کنید. 
در تونل باد شما در برابر جریان هوایی خلاف جهت نیروی جاذبه قرار می‌گیرید تا حس پرواز را تجربه کنید. این تفریح گزینه‌ای مناسب برای تمام افراد خانواده است، چون به مهارت خاصی نیاز ندارد و افراد از 4 سال به بالا می‌توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند.
هزینه: یک میلیون و 760 هزار تومان
آدرس: بلوار فردوسی - میدان آبشار - مرکز خرید میکا مال
ساعت فعالیت: از 14:30 تا 20

بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ کیش، سقوط آزاد اما ایمن

باز هم هیجان، باز هم آدرنالین، این بار با یک سرگرمی جذاب به اسم بانجی جامپینگ! حس سقوط و رهایی در چند ثانیه از آن تجربه‌هایی‌ است که معمولا در زندگی عادی تجربه نمی‌کنید، پس چه بهتر که در سفرتان به کیش، این تفریح خانوادگی را چاشنی سفر خود کنید. بانجی جامپینگ کیش دو سکوی 40 و 60 متری دارد. پیشنهاد می‌شود اگر تجربه استفاده از این وسیله را ندارید، از سکوی کوتاه‌تر بپرید. لازم به توضیح است بانجی جامپینگ جزو تفریحات خانوادگی کیش در شب است که محدودیت وزن و سن دارد. افراد زیر 18 سال باید با حضور والدین پذیرش شوند. همچنین وزن مجاز برای سکوی 40 متری بین 35 تا 130 و برای سکوی 60 متری بین 60 تا 115 کیلوگرم است.
هزینه: یک میلیون 100 هزار تومان
آدرس: میدان المپیک - کنار شهر زیر زمینی کاریز - کلوب جاذبه
ساعت فعالیت: از 16 تا 22

سخن پایانی

در این مطلب به بهترین تفریحات غیر آبی کیش که برای تجربه در کنار خانواده مناسب هستند اشاره کردیم. گزینه های مختلفی در جزیره کیش برای تجربه یک تفریح هیجان انگیز، پیش روی شماست. شما می توانید با توجه به بودجه و زمانی که در این جزیره حضور دارید، برنامه تفریحات غیر آبی کیش را برای سپری کردن لحظات خوش برنامه ریزی کنید.