تبیان، دستیار زندگی

«آخرین تولد»؛ اولین امید

«آخرین تولد» به صورت آنلاین، اکران شده و روایت دورانی است که طالبان به قدرت بازگشته و کابل پر از هراس و نگرانی برای مردمی است که با آمریکا در ارتباط بودند ، محمد شخصیت داستان «آخرین تولد» سعی دارد زندگی طبیعی را در دوران طالبان حفظ کند اما مسیر ساده‌ای را در پیش ندارد. در همین حین البته به صورت موازی روایتی عاشقانه فیلم را جلو می‌برد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سینمای ایران ، فیلم آخرین تولد ، کارگردان نوید محمودی  ، اکران فیلم ،
 
سینمای ایران  ، فیلم آخرین تولد ، کارگردان نوید محمودی  ، اکران فیلم  ،
«آخرین تولد» به صورت آنلاین، اکران شده و  روایت دورانی است که طالبان به قدرت بازگشته و کابل پر از هراس و نگرانی برای مردمی است که با آمریکا در ارتباط بودند ، محمد شخصیت داستان «آخرین تولد» سعی دارد زندگی طبیعی را در دوران طالبان حفظ کند اما مسیر ساده‌ای را در پیش ندارد. در همین حین البته به صورت موازی روایتی عاشقانه فیلم را جلو می‌برد.

سینمای ایران ، فیلم آخرین تولد ، کارگردان نوید محمودی  ، اکران فیلم ،
نوید محمودی کارگردان فیلم «آخرین تولد» پیش از این فیلم‌های «رفتن»، «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» را کارگردانی کرده بود و تهیه‌کنندگی فیلم‌های «چند متر مکعب عشق»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و سریال «پوست شیر» را در کارنامه خود دارد.

سینمای ایران ، فیلم آخرین تولد ، کارگردان نوید محمودی  ، اکران فیلم ،
آخرین تولد مصداق واقعی یک فیلم آپارتمانی است که تمام آن در یک واحد ساخنمانی فیلمبرداری شده و بازیگرها به خانه در رفت‌وآمد هستند. الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، رضا بهبودی، سوگل خلیق و آرمین رحیمیان بازیگران «آخرین تولد» هستند.