تبیان، دستیار زندگی

 خرید جدیدترین نسل از سرورهای اچ پی

برند اچ پی همواره یکه تاز بازار بوده است و همچنان نیز در این عرصه حرف های زیادی برای گفتن در مقابل رقبا دارد. امنیت فوق العاده سرورهای اچ پی، قابلیت پشتیبانی عالی، ایمنی بالا و انعطاف پذیری و توسعه پذیری این سرورها جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشته است. شاهکار برند اچ پی قیمت گذاری فوق العاده آن است که شرایط را برای خرید سرور اچ پی با هر بودجه ای فراهم آورده. شما می توانید سرورهای اچ پی را از نسل های مختلف خریداری کنید. بنابراین اگر می خواهید بیشترین صرفه را در خرید سرور رقم بزنید ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سرور
برند اچ پی همواره یکه تاز بازار بوده است و همچنان نیز در این عرصه حرف های زیادی برای گفتن در مقابل رقبا دارد. امنیت فوق العاده سرورهای اچ پی، قابلیت پشتیبانی عالی، ایمنی بالا و انعطاف پذیری و توسعه پذیری این سرورها جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشته است. شاهکار برند اچ پی قیمت گذاری فوق العاده آن است که شرایط را برای خرید سرور اچ پی با هر بودجه ای فراهم آورده. شما می توانید سرورهای اچ پی را از نسل های مختلف خریداری کنید. بنابراین اگر می خواهید بیشترین صرفه را در خرید سرور رقم بزنید، اچ پی گزینه اول و آخر خواهد بود.

قیمت سرور G10 plus

ماجرا در مورد قیمت سرور اچ پی زمانی جالب می شود که به قیمت سرور G10 plus رجوع می کنیم. این سرورها ورژن ارتقا یافته نسل دهم از سرورهای اچ پی هستند و به واسطه بهبود یافتگی بالایی که نسبت به نسل ده دارند، از قیمت بیشتری برخوردارمی باشند. قابلیت ذخیره سازی با ظرفیت بالاتر، بهره مندی از سرعت بیشتر، پشتیبانی از داده ها با انعطاف بیشتر و تعداد فن های بیشتر جهت جلوگیری از داغ شدن همگی از ویژگی هایی هستند که در قیمت سرور G10 plus موثر واقع شده اند.

قیمت سرور G10 Plus در مقایسه با نسل دهم از این سرورها تفاوت چندانی ندارد و این در حالی است که قابلیت های چشمگیری در این ورژن از سرور اچ پی به چشم می خورد. برند اچ پی با یک سیاست هوشمندانه توانسته اثبات کند که در ارائه قابلیت های مدرن و تکنولوژیک پتانسلی بالایی دارد و این در حالی است که حفظ ثبات قیمت برای این برند کاری ندارد. این دقیقا همان چیزی است که مخاطبین امروزی از یک برند پیشتاز توقع دارند.

عوامل موثر بر قیمت سرور اچ پی

یک قاعده کلی در مورد قیمت سرورهای اچ پی وجود دارد و آن هم این است که با ارتقای نسل ها، قیمت سرورها به مراتب بیشتر می شود. ارتقای نسل ها در سرورهای اچ پی منجر به پشتیبانی قوی تر، سرعت بیشتر، انعطاف پذیری بالاتر، چیپست قوی تر، افزایش تعداد اسلات های ماژول حافظه و قدرت بیشتر پردازش می شود. دقت داشته باشید که هر کدام از سرورهای اچ پی مناسب کسب و کار خاصی هستند. ظرفیت و ابعاد کسب و کار شما تعیین کننده این خواهد بود که باید چه میزان هزینه ای برای خرید رک مونت و خرید سرور پرداخت کنید.
سرور

قیمت سرور G9

به جرات می توان گفت که نسل نهم از سرورهای اچ پی دارای بیشترین محبوبیت در بین سرورهای بازار هستند. این سرورها حتی از سروهای نسل هفت و هشت و نسل ده و یازده نیز محبوبیت بیشتری دارند. دلیل این موضوع را می توان در قابلیت های عالی و قیمت اقتصادی سرور G9 جستجو کرد. قیمت سرور G9 در مقایسه با نسل های بالاتر این سرورها مقرون به صرفه تر است. هر چند که مدل های مختلفی توسط نسل 9 پوشش دهی می شود که هر کدام مشخصه های فنی خاص خود را دارند. به عنوان مثال می توان پارامترهای مهمی مانند تعداد یونیت رک، نوع سوکت، تعداد پردازنده، مدل پردازنده و مشخصات رم و رام وحافظه اشاره کرد. اگر قصد استعلام قیمت سرور G9 را دارید و می خواهید جدیدترین نرخ را استعلام کنید، کافیست با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید تا قیمت روز سرور G9 خدمت شما اعلام گردد.
سرور

استعلام قیمت سرور HP

از آنجایی که برند اچ پی محبوب ترین برند دربین برندهای تولید کننده سرور در بازار است، عده زیادی از مخاطبان روزانه مایل به استعلام قیمت سرور HP هستند. اما نکته مهمی در این باره وجود دارد و آن هم این است که قیمت سرورهای اچ پی با توجه به نوسانات بازار و نوسانات اقتصادی دستخوش تغییر می شود. به عنوان مثال نوسان در نرخ ارز، نوسان در نرخ تقاضا، اوضاع تجاری، روابط بین کشورها و سیاست گذاری های برند همگی از مواردی هستند که روی ثبات قیمت تاثیر می گذارند. بنابراین بهتر است قبل از خرید سرورهای اچ پی برای استعلام قیمت سرور HP با مجموعه های فروش معتبر تماس داشته باشید. مشاورین حاضر در مجموعه ما جدیدترین قیمت روز را به شما اعلام خواهند کرد.