تبیان، دستیار زندگی

 پس‌انداز کردن رو یاد بگیریم!

چند راهکار ساده برای نگهداری پول بهتان پیشنهاد می‌کنیم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : طاهره چک
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 پس‌انداز کردن ، نگهداری پول ،

 پس‌انداز کردن ، نگهداری پول ،
الکی شلوغش نکنید و آه و فغان راه نیندازید که دارد دیر می‌شود و همه چیز گران است و چیزی نمی‌ماند که بگذاریم کنار برای پس‌انداز. خیلی از هزینه‌هایی که می‌کنیم عموما اضافی است و با یک حساب و کتاب ساده در همان لحظه که پدر پول را به جیبمان می‌ریزد می‌توانیم بخشی از آن را کنار بگذاریم.


 پس‌انداز کردن ، نگهداری پول ،
حالا چند راهکار ساده برای نگهداری پول بهتان پیشنهاد می‌کنیم:

۱.از این برنامه‌های سواد مالی روی گوشی‌تان نصب کنید و به قوانین و طراحی خرج و مخارجش پایبند باشید. پیشنهاد ما World of Money وZogo اند که برای همه سنی مناسبند و سرگرم کننده هم هستند.

۲. همان روز اول که پول به کارتتان واریز شد برای رقم به رقمش نقشه نچینید. اول از آن درصدی را کم و به کارت دیگری که هیچ جوره به آن دسترسی ندارید انتقال دهید. برای عدم دسترسی به کارت می‌توانید آن را به خانواده بسپارید و یا رمز دومش را فعال نکنید.

 پس‌انداز کردن ، نگهداری پول ،
۳. بعد برای ما بقی پولی که در حساب قابل دسترس‌تان مانده، ریز به ریز برنامه‌ریزی و آن را با بودجه‌بندی جدا کنید. حتی پول تاکسی اینترنتی‌های احتمالی‌تان را هم محاسبه کنید تا وسط راه پیاده ‌تان نکند.

 پس‌انداز کردن ، نگهداری پول ،
۴. برای پس انداز خود هدف گذاری بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت داشته باشید تا دلتان خوش شود این همه وسواس به خرج دادن قرار است به محقق شدن آرزوهایتان منتهی شود.

 پس‌انداز کردن ، نگهداری پول ،
۵. پولی را هم که پس‌انداز کردید، اولویت‌بندی کنید که اگر سر و کله خرج جدی تری پیدا شد، دنبال قرض گرفتن نباشید.