تبیان، دستیار زندگی

درمورد باتری شارژر دیزل ژنراتور و برد کنترلی دیزل ژنراتور چه میدانید ؟

شرکت ماه صنعت انرژی سال‌ها در زمینه ی فروش بردهای دیپسی همچون برد کنترل دیپسی DSE8660فعال است و تمامی کنترلرهایی که از ما خریداری می کنید کاملا اصلی می‌باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برد

باتری شارژر دیزل ژنراتور

شارژر باتری ژنراتور دستگاهی است که برای شارژ مجدد یا حفظ شارژ باتری ژنراتور طراحی شده است. معمولاً در ژنراتورهای آماده به کار یا ژنراتورهای قابل حمل استفاده می‌شود که در آن باتری باید دائماً شارژشود.

هدف استفاده از باتری شارژر این است که اطمینان حاصل شود که باتری ژنراتور به طور کامل شارژمی‌شود و هر زمان که نیاز بود برای استفاده آماده می‌شود. در واقع یک جریان ثابت انرژی را به باتری ارائه می دهد و شارژ از دست رفته را در طول کار ژنراتور یا هر تخلیه خود را در طول زمان دوباره پرمی‌کند. این به افزایش طول عمر باتری کمک می‌کند و تضمین‌می‌کند که ژنراتور در صورت نیاز به طور قابل اعتماد شروع به کار می‌کند.

اغلب، شارژرهای باتری ژنراتور به گونه ای طراحی می شوند که به طور خودکار ولتاژ یا جریان شارژ را بر اساس شرایط باتری تنظیم‌کنند و از شارژ بیش از حد یا شارژ کم جلوگیری کنند. آنها همچنین ممکن‌است شامل ویژگی های ایمنی مانند نظارت بر ولتاژ، حفاظت از اتصال کوتاه، و حفاظت از قطبیت معکوس برای جلوگیری از آسیب به باتری ها و سیستم ژنراتور باشند.

به طور کلی، شارژر باتری ژنراتور نقش حیاتی در حفظ قابلیت اطمینان و عملکرد ژنراتور با حفظ باتری آن در شرایط بهینه دارد.

باتری شارژر دیزل ژنراتور
توجه داشته باشید که  :

بعضا قیمت بالای باتری شارژها دلیل بر کیفیت بسیار بالای آنها نیست . باتری شارژرها بصورت تجربی و در طی کار عملکرد خود را نشان داده و میتوان تصمیم گرفت که آیا باتری شارژر مناسبی میباشد یا خیر !

در نتیجه به این شکل نیست که شما هرچقدر هزینه ی بیشتری برای خرید در نظر بگیرید ، باتری شارژر بهتری میخرید. پیشنهاد میشود برای انتخاب باتری مناسب خود حتما از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ماه صنعت انرژی در ارتباط باشید تا بسته به نیاز کار شما بهترین گزینه را در اختیارتان قراردهند و خریدی آسوده داشته باشید . چرا که نظراتشان حاصل سالها تجربه در زمینه برق و الکترونیک میباشد . 
برد

برد ژنراتور

معرفی برد کنترلی دیپسی 8620 و 8620
برد کنترلی دیپسی

DSE8660MKII
برد دیپسی DSE8660 ، یک کنترلر ساده با کاربری آسان است که قابلیت استارت اتوماتیک و سنکرون تا 32 ژنراتور را در یک سیستم تقسیم بار دارا می‌باشد و هم می تواند موتورهای الکترونیکی و هم غیر الکترونیکی را کنترل کند. این کنترلر قابلیت سنکرون کردن یک یا چند DSE8610 MKII و DSE8680 MKII با یک یا چند شبکه را دارا می‌باشد. DSE8660 MKII به طور خودکار عمل چنچ آور از برق اصلی به ژنراتور یا ژنراتور سنکرون با برق شهر را بدون قطعی و با سنکرون انجام‌می‌دهد.

شرکت ماه صنعت انرژی سال‌ها در زمینه ی فروش بردهای دیپسی همچون برد کنترل دیپسی DSE8660فعال است و تمامی کنترلرهایی که از ما خریداری می کنید کاملا اصلی می‌باشد.

بردکنترلی دیپسی 8660  در دو مدل MKI  (قدیمی) وMKII  (جدید و بروز) موجود می‌باشد و هنگام خرید حتما به این نکته دقت داشته باشید مدل MKI  از مدل جدید MKII  ارزان تر است و از تولید خارج شده است و حتما به شما توصیه میکنیم که DSE 8660 MKII  را انتخاب کنید .

برد دیپسی 8660MKII
برد کنترل دیپسی DSE8660 به هیچ وجه نمونه چینی ندارد اما اگر در اصلی بودن آن شک دارید ، بهترین راه تشخیص اصلی بودن این محصول ، این است که شما با آخرین ورژن آپدیت شده خود شرکت دیپسی به کنترلر خود وصل شوید اگر مشکلی در وصل شدن نبود کنترلر شما اصلی بوده و ساخت کشور انگلستان است.

برای نصب نرم افزار و برنامه ریزی روی این برد، خود شرکت دیپسی یک فایل نصبی (Installation file) را در اختیار شما قرار میدهد که باید آن را نصب کنید و شما برای دانلود این نرم افزار نیاز به یک نام کاربری و کلمه عبور دارید که باید از سایت دیپسی دریافت کنید . البته سایت دیپسی در داخل ایران تحریم می‌باشد و شما فقط با استفاده از فیلتر شکن به آن دسترسی خواهید داشت . برای راحتی شما شرکت ما در ماه صنعت انرژی این کار را برای شما با پرداخت هزینه اندکی انجام میدهد و برنامه را بر روی کنترلر شما نصب میکند.

به دلیل دارا بودن پورت RS485  به یک طریق میتوانید این بردها را مانیتور کرد روش کار به این صورت است که از یک مبدل RS485  و نرم افزار مانیتورینگ خود دیپسی استفاده کرد و در صورتی که بخواهیم تحت شبکه این بردها را مانیتور کنیم از طریق کابل شبکه این خواسته مقدور است که این بردها MODBUS OVER TCP دارند ولی SLMP ندارند که در صورت نیاز حتما باید ماژول DSE890  را خریداری کنید.

DSE8620MKII
برد کنترلی دیپسی 8620 ، یک کنترلر اتوماتیک با قابلیت شناسایی قطع برق شهر است که مناسب سنکرون کردن یک دیزل گازی یا ژنراتور با شبکه برق است. کنترلر به صورت اتوماتیک در صورت قطع شدن برق دیزل ژنراتور را استارت می کند و به صورت کاملا اتوماتیک انتقال برق از شبکه به دیزل را انجام می‌دهد (چنج آور) که در زمان برگشت برق شهر با برق شهر سنکرون شده و دیزل را از مدار خارج می کند که هیچ گونه چشمکی در برق تاسیسات یا ساختمان یا کارخانه خود مشاهده نخواهیدکرد.

DSE8620MKII

مشخصات و ویژگی ها :

. کنترل بسیار قابل اعتماد و ساخت کشور انگلستان
. قابلیت سنکرون دیزل ژنراتور با شبکه 
. قابلیت استفاده به جای کنترلر 8610MKII
. قابلیت‌چنچ آور و استارت دیزل ژنراتور در زمان قطعی برق
. قابلیت تقسیم بار اکتیو و راکتیو با شبکه
. دارای حفاظت های کامل جهت سنکرونایزینگ
. قابلیت اتصال و کنترل انواع دیزل ژنراتور و ژنراتور گازی

مشخصات DSE8620MKII

قابلیت سنکرون کنترلر، یک سنکرون کننده ی اتوماتیک است که دارای سنکروسکوپ داخلی است و در صورت بی برقی باس کلید ژنراتور را روی باس بی برق می بندد. این کنترل داری خروجی های مستقیم و قابل برنامه ریزی است که می تواند به راحتی به انواع گاورنر ها، ECU و AVR ها متصل شود و آنها را کنترل کند. یک کنترلر پیشرفته که می تواند رنج وسیعی از دیزل ژنراتور ها را کنترل کند .

در این کنترلر هشدار، خطا و دستور استاپ از طریق نمانیشگر داخلی نمایش داده و می تواند به صورت ریموت یا از طریق پیام کوتاه و یا پرتوکل های ارتباطی کامپیوتر ارسال کند. ماژول دارای پورت های RS232  و RS458 است و دارای ترمینال های مشخص برای اتصال ماژول های مختلف می باشد.

برد DSE8620MKII با سیستم CAN  و ECU های امروزی سازگار است. همچنین می تواند از طریق سنسور پیکاپ سرعت با دیزل ژنراتور های قدیمی متصل شود و این کنترلر دارای مقادیر زیادی ورودی و خروجی و سیستم های حفاظتی برای کنترل انواع دیزل ژنراتور ها است. که می توانید به راحتی هر دیزل ژنراتوری را به وسیله ی این کنترل با برق شهر سنکرون کنید. برد کنترلی دیپسی 8620 یک نرم افزار دارد که به وسیله ی آن می توانید به راحتی آن را پروگرام و همچنین کنترل کنید (Configuration Suite Software)

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا انجام مشاوره با کارشناسان ما، میتوانید به وبسایت ماه صنعت انرژی مراجعه نموده و از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید .