تبیان، دستیار زندگی

معرفی بهترین هتل های مشهد

اگر می‌خواهید با بهترین هتل مشهد بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بسیاری از گردشگران به شوق زیارت حرم امام رضا (ع) و فضای معنوی آن به مشهد سفر می‌کنند. از این رو مشهد به پایتخت معنوی ایران شهرت یافته است. اگر چه بارگاه ملوکتی امام هشتم شیعیان و گنبدهای طلایی اش نگین درخشان مشهد محسوب می‌شود، اما این شهر دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی متعددی است که بازدید از آن‌ها می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. برای اقامت گردشگران در هتل های مشهد در نقاط مختلف شهر تاسیس شده است که برخی از آن‌ها از امکانات و شرایط مطلوب‌تری برخوردار هستند و می‌توانید با رزرو آن‌ها سفری راحت و لذت‌بخش به مشهد تجربه کنید. اگر می‌خواهید با بهترین هتل مشهد بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
هتل

هتل هما 2

هتل هما 2 از لوکس‌‌ترین هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد است. این هتل مجلل دارای 207 اتاق با دکوراسیونی زیبا و امکانات رفاهی کامل است. هتل هما 2 از امکانات رفاهی مناسبی نیز برخوردار است که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به لابی، کافی‌شاپ، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای‌فای رایگان، زمین ورزشی، استخر، جکوزی، صندوق امانات، زمین تنیس، سالن بدنسازی و پذیرش 24 ساعته اشاره نمود. این مجموعه با توجه به موقعیت مکانی که دارد دارای دسترسی عالی به مراکز مهم شهر مشهد، فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن است. هتل هما 2 تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز 18 دقیقه با ماشین فاصله دارد.
آدرس: مشهد، بلوار خیام، بعد از چهارراه شرکت گاز، روبروی هلال احمر

هتل سی نور

از دیگر هتل‌های 5 ستاره و محبوب مشهد‌ می‌توان به هتل سی نور مشهد اشاره کرد که در مجاورت حرم مطهر امام هشتم (ع) قرار گرفته است. از این رو دارای چشم اندازی فوق العاده به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است. هتل سی نور رستوران‌های لوکس و با ویو عالی در طبقات 16 و 17 خود دارد که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به رستوران سنتی، روف گاردن، کافی‌شاپ و روم سرویس اشاره نمود. این هتل لوکس از امکانات و خدمات رفاهی دیگری نیز مانند مجموعه آبی، سالن پینگ پنگ، بیلیارد، بدن سازی، فوتبال دستی، سینما 5 بعدی، سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر، پذیرش 24 ساعته، سالن آمفی تئاتر، مرکز تجاری، سالن کنفرانس چند منظوره و فست‌فود برخوردار است.

آدرس: مشهد، انتهای بازار رضا، نبش دانش شرقی، هتل سی نور مشهد
هتل

هتل الماس 2 مشهد

این هتل چهار ستاره نیز از بهترین هتل‌های مشهد است که با 163 واحد اقامتی در سال 1392 مورد بهره برداری قرار گرفت. معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی این هتل برگرفته از معماری اصیل ایرانی است و از امکانات و تجهیزات رفاهی و آسایشی مناسبی برخوردار است. تمامی واحدهای اقامتی این هتل دارای امکانات متنوعی مانند اینترنت، سیستم تهویه‌مطبوع، میز آرایش، صندوق امانات، یخچال، مینی‌بار و حمام هستند. هتل الماس 2 مشهد دارای چندین کافی‌شاپ و رستوران است که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به رستوران الماس (با منوی غذاهای ایرانی و خارجی)، رستوران چشم‌انداز با ویو بی‌نظیر به گنبد طلا، کافی‌شاپ الیزه و کافه الماس با ارائه انواع دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم اشاره نمود. لازم به ذکر است که این هتل مجهز به سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، بازارچه خرید و پارکینگ اختصاص است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 20

هتل پدیده شاندیز

یکی از معروف‌‌ترین و جدیدترین هتل‌های پنج ستاره مشهد هتل پدیده شاندیز است. این هتل نوساز دارای ساختمانی 39 طبقه با 225 متر ارتفاع است. نمای اصلی این هتل مشهد به شکل عدد 8 است که نماد امام رضا (ع) در ایران است. لازم به ذکر است که این هتل مطابق با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده است و بهترین خدمات ممکن را به مهمانان خود ارائه‌ می‌دهد. این مجموعه متشکل از آپارتمان‌های چند منظوره، آپارتمان‌های مسکونی، شهربازی سرپوشیده، پارک آبی، سه تالار مجلل جهت برگزاری مراسمات، مرکز خرید، باغ گل و نمایشگاه دائمی گل است. از دیگر امکانات رفاهی هتل شاندیز‌ می‌توان به چندین رستوران، استخر، سونا، جکوزی، بیزینس سنار، سالم ورزش و بدنسازی، تالار پذیرایی و پارکینگ اشاره نمود.

آدرس: مشهد، شاندیز
هتل

هتل پارسیس

اگر به‌دنبال بهترین هتل مشهد برای اقامت هستید، یکی دیگر از هتل‌های بی‌نظیر و پرطرفدار مشهد هتل پارسیس است. این هتل پنج ستاره در جوار حرم مطهر امام رضا و در سال 1395 مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل پارسیس دارای ساختمانی 17 طبقه با 112 واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه سه نفره دو تخته، آپارتمان یک خوابه چهار نفره و اتاق کانکت شش نفره است. از دیگر امکانات رفاهی هتل نیز‌ می‌توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان، دسترسی عالی به حرم مطهر، چشم‌انداز عالی و گسترده به حرم، رستوران، کافی‌شاپ، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، اتاق عکاسی، چای خانه سنتی، سونا و جکوزی و تاکسی سرویس اشاره نمود. با اقامت در این مجموعه‌ می‌توانید سفری خاطره‌انگیر و راحت به مشهد داشته باشید.

آدرس: مشهد، بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین، ساختمان دوم سمت راست

رزرو بهترین هتل مشهد با اسنپ تریپ

در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های مشهد پرداختیم تا گردشگران و مسافران عزیز بتوانند با رزرو مناسب‌‌ترین محل اقامت در مشهد سفری لذت بخش و آسوده خاطر داشته باشند. برای رزرو هتل های نزدیک حرم دلیل تقاضای بالایی که در تمامی ایام سال دارند بهتر است که مدتی پیش از سفر اقدام کنید. برای این منظور کافیست به سایت اسنپ‌تریپ مراجعه نمایید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه ارائه خدمات حوزه گردشگری فعالیت دارد و‌ می‌توانید با مراجعه به آن بهترین و ارزان‌‌ترین هتل را در مشهد رزرو کنید. در اسنپ تریپ کافیست زمان و تاریخ سفر خود و مدت زمان اقامتتان را با استفاده از فیلترهای موجود مشخص کنید تا لیستی از بهترین هتل‌های موجود به شما نمایش داده شود و بتوانید با مقایسه امکانات و خدمات هتل، موقعیت مکانی، قیمت و... مناسب‌‌ترین گزینه را رزرو کنید. این وب‌سایت در بسیاری از مواقع تخفیفات ویژه‌ای را برای قیمت اتاق‌های هتل‌ها ارائه‌ می‌دهد، از این رو پیشنهاد‌ می‌کنیم که همیشه آن را دنبال کنید تا بتوانید با استفاده از تخفیف‌ها و امکانات ویژه اسنپ تریپ کم هزینه‌‌ترین سفرها را تجربه کنید.

مطالب پیشنهادی:
بهتین هتل های مشهد | ۱۶ هتل معروف مشهد برای اقامت
معرفی بهترین هتل‌های مشهد