تبیان، دستیار زندگی

سیر سیاه دکتر بیز

با خرید مستقیم از دکتر بیز، می توانید مطمئن باشید که محصولی معتبر و با کیفیت دریافت می کنید و هنگامی که از وب سایت های دیگر خرید می کنید، همیشه خطر دریافت محصولات تقلبی یا نا مرغوبی وجود دارد که ممکن است مزایای مشابهی نداشته باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اگر شما هم اولین بار است که نام سیر سیاه را می‌ شنوید، باید بدانید که سیر سیاه یکی از جذاب ترین و پر فایده ترین خوراکی های موجود در جهان است که می‌ تواند با تاثیرات فراوان و قابل توجهی که بر روی بدن می ‌گذارد، در افزایش سطح سلامتی افراد نقش مهمی را ایفا کند. در ایران برای اولین بار شرکت بیز، سیر سیاه دکتر بیز را با استاندارد های بین المللی و بالاترین سطح کیفی تولید و عرضه کرده است.

در ادامه بیشتر با سیر سیاه دکتر بیز آشنا شده و در رابطه با خواص آن، طریقه ی مصرف و نحوه ی خرید این محصول ارزشمند اطلاعاتی را کسب خواهیم کرد.
سیر سیاه

سیر سیاه چیست؟

سیر سیاه بر اثر تخمیر سیر سفید به دست می آید. اما به لحاظ خواص و مولفه های موثر به مراتب بالاتر از سیر سفید قرار میگیرد و اثربخشی بیشتر و کاملتری روی بدن دارد. و بر اساس علوم تغذیه هم بسیار مغذی تر از سیر سفید است.

برای تهیه ی سیر سیاه باید سیر سفید با کیفیت را به مدت ۳الی۴ ماه در رطوبت و درجه حرارت مشخصی در داخل دستگاه‌ های مخصوصی قرار داد در نتیجه ی این اتفاق سیر سفید تخمیر میشود و رنگ آن تیره شده و تندی آن از بین میرود. سیر سیاه به نسبت سیر سفید قدرت جذب بالاتری در بدن دارد و بر خلاف سیر سفید که بسیاری از مولفه ها و آنتی اکسیدان های آن توانایی جذب شدن در بدن را ندارند، صد در صد مولفه ها و آنتی اکسیدان های آن جذب بدن می ‌شود.

سیر سیاه به هیچ وجه تندی سیر سفید را نداشته و بر اثر تخمیر شدن سیر، طعم ملس تر و ملایم تری به نسبت سیر سفید پیدا می‌ کند که همین موضوع باعث شده تا به عنوان یک دسر سرو شود و با آن خوراکی های جذاب تری را به وجود آورد. همچنین سیر سیاه به هیچ وجه باعث بو گرفتن دهان نمی ‌شود؛ از این رو میتوان آن را به راحتی و در هر ساعتی از شبانه روز مصرف کرد. فرآیند تخمیر همچنین بافتی نرم و ژله‌مانند و رنگ تیره متمایز ایجاد می ‌کند که علاوه بر طعم جذاب، از نظر بصری نیز جذاب است.

فواید سیر سیاه

یکی از فواید سیر سیاه که بسیار قابل توجه است محتوای آنتی اکسیدانی آن است که تقریباً دو برابر سیر معمولی است. این باعث می شود که آن را به یک عامل قدرتمند در مبارزه با استرس اکسیداتیو و محافظت از بدن در برابر رادیکال های آزاد تبدیل کند. علاوه بر این، سیر سیاه دکتر بیز دارای سطوح بالاتری از اس-آلیل سیستئین است، ترکیبی که به دلیل نقش بالقوه آن در بهبود سلامت قلب و عروق از طریق کاهش سطح کلسترول و حمایت از عملکرد کلی قلب شناخته شده است.

یکی دیگر از جنبه های جالب سیر و سیر سیاه، خواص ضد میکروبی آنهاست. در حالی که سیر معمولی مدت‌ هاست به ‌عنوان یک آنتی ‌بیوتیک طبیعی استفاده می ‌شود، سیر سیاه با افزایش غلظت برخی از ترکیبات که دارای قابلیت‌ های ضد باکتریایی و ضد ویروسی قوی ‌تری هستند، قدمی فراتر گذاشته است. سیر سیاه دکتر بیز به طور خاص فعالیت بیشتری را در برابر باکتری‌ های مضر نشان می ‌دهد و آن را به یک مکمل ارزشمند برای رژیم غذایی برای حمایت از سیستم ایمنی تبدیل می‌ کند.

وقتی صحبت از مشخصات طعم به میان می آید، سیر خام سنتی می تواند در غذاها کاملاً تند باشد، در حالی که سیر سیاه طعم ظریف تر و ملس تری را ارائه می دهد. تعهد دکتر بیز به کیفیت تضمین می کند که هر حبه سیر سیاه به با کیفیت ترین و مغذی ترین شکل ممکن فرآوری شده است و با ذائقه ی عموم مردم سازگار است.

تاثیر سیر سیاه بر سلامتی

سیر سیاه برای سلامتی بسیار مفید است و میتواند به مراتب بهتر از سیر سفید عمل بکند، بر خی از مهمترین تاثیر سیر سیاه بر سلامتی را در ادامه بررسی می ‌کنیم.

فواید سلامت قلب: نشان داده شده است که سیر با کاهش فشار خون و سطح کلسترول، اثرات مثبتی بر سلامت قلب و عروق دارد. سیر سیاه، با محتوای آنتی اکسیدانی تقویت شده خود، ممکن است مزایای بیشتری برای محافظت از قلب ارائه دهد. گنجاندن هر دو شکل سیر در رژیم غذایی می تواند از یک قلب سالم حمایت کند و خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.

اثرات ضد التهابی: سیر و سیر سیاه حاوی ترکیباتی هستند که خواص ضدالتهابی از خود نشان می دهند و به کاهش التهاب در بدن و کاهش علائم بیماری های مختلف التهابی کمک می کنند. مصرف منظم این مواد قدرتمند ممکن است به مدیریت شرایطی مانند آرتریت، کولیت یا درد مزمن کمک کند و در عین حال سلامت کلی را ارتقا دهد.

تقویت سیستم ایمنی: سیر سیاه با تاثیر چشمگیری که بر روی تقویت سیستم ایمنی بدن دارد می‌ تواند برای کنترل و درمان بیماری های ویروسی بسیار موثر عمل کرده و به عنوان یک مکمل غذایی ارزشمند و تقویت کننده ی سیستم ایمنی بدن مورد استفاده قرا  بگیرد.

خواص سیر سیاه

علاوه بر مجموعه چشمگیر فواید سلامتی، سیر معمولی و سیر سیاه قرن ها به دلیل خواص ضد میکروبی خود در طب سنتی مورد استفاده قرار گرفته اند. از درمان سرماخوردگی معمولی گرفته تا مبارزه با عفونت‌ها، این ترکیبات قدرتمند به‌ عنوان داروهای طبیعی با خواص درمانی قابل توجهی که همچنان در شیوه ‌های سلامتی امروزی مرتبط هستند، آزمون زمان را پس داده ‌اند.

از مهمترین خواص سیر سیاه می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:
   . تقویت سیستم ایمنی بدن
   . کاهش مقاومت طبیعی بدن به انسولین
   . بهبود فرآیند اسپرم سازی و تقویت قوای جنسی
   . بهبود چربی سوزی و لاغری
   . جلوگیری از ایجاد تومورهای سرطانی
   . موثر برای بهبود عملکرد قلب و عروق خونی
   . مناسب برای کاهش کلسترول و فشار خون
   . مناسب برای بیماری ها و مشکلات کبدی از جمله کبد چرب
   . کمک به کاهش التهابات مفصلی و درونی بدن
   . موثر برای کاهش عفونت های داخلی بدن
   . کمک به سمزدایی بدن
و …

سیر سیاه در آشپزی

یکی از تفاوت های کلیدی بین سیر سیاه و سیر خام وجود آلیسین است که به سیر خام بوی تند و طعم قوی می دهد. بر اثر فرآیند تخمیر، آلیسین موجود در سیر سفید به ترکیبات مختلفی تجزیه می شود که مهمترین آن اس الیل سیستین می باشد که مسئول طعم شیرین و خوش طعم سیر سیاه و خواص شکفت انگیز آن هست.

دکتر بیز سیر سیاه را در بسته بندی هایی قرار می دهد که طعم و بوی آن را حفظ نماید. همچنین در فرآیند تولید این محصول، به حفظ ارزش غذایی در کنار حفظ طعم و بوی آن به یک اندازه اهمیت داده شده است.

در کاربردهای آشپزی، سیر سیاه را می توان در غذاهای مختلفی مانند سس پاستا، سس سالاد یا حتی دسر هایی مانند بستنی استفاده کرد. سیر سیاه با محبوبیت روزافزون خود در بین سرآشپزها و علاقه مندان به غذا، همچنان به یافتن راه های جدیدی برای لذت بخشیدن به کام و الهام بخشیدن به خلاقیت در آشپزخانه می پردازد.

سیر سیاه دکتر بیز

همانطور که گفتیم سیر سیاه دکتر بیز اولین فرآورده ی سیر سیاه تولید شده در ایران است که کاملا منطبق بر استاندارد های بین المللیِ این محصول و با کیفیتی صادراتی تولید و عرضه می‌ شود. همانطور که مشخص است تولید کننده ی این محصول شرکت بیز است که در کشورمان ایران، برندی پیشرو در تولید محصولات سلامت محور و ارگانیک به حساب می آید.

سیر سیاه دکتر بیز تنها نمونه ی سیر سیاه تولید شده در ایران است که براساس دستورالعملهای اصلی تولید و فرآورده ی این محصول که خاستگاهی ژاپنی دارد تولید میشود و هیچگونه تفاوتی به لحاظ کیفیت و خواص با نمونه های مشابه خارجی خود ندارد.
سیر سیاه

خرید سیر سیاه دکتر بیز مستقیم و به قیمت کارخانه

اگر از طرفداران طعم و فواید بی نظیر سیر سیاه برای سلامتی هستید، باید در نظر داشته باشید که خرید سیر سیاه دکتر بیز مستقیم و به قیمت کارخانه مطمئن ترین راه برای خرید سیر سیاه می باشد. با حذف واسطه‌ ها و خرده ‌فروشان، نه تنها از تازه ‌ترین سیر سیاه لذت می ‌برید، بلکه به قیمت تولیدکننده نیز به آن دسترسی خواهید داشت. این ارتباط مستقیم و بی واسطه با منبع، تضمین می کند که شما یک محصول ممتاز دریافت می کنید که تمام خواص و کیفیت طبیعی خود را حفظ می کند. و به دست شما می رسد.

تصور کنید یک شیشه سیر سیاه دکتر بیز را باز می کنید و می دانید که مستقیماً از کارخانه به آشپزخانه شما آمده است و در انبار های مختلف دست به دست نشده است در نتیجه مطمئن خواهید بود که با محصولات مانده و قیمت های عجیب غریب روبه رو نخواهید شد.
سیر سیاه

خرید سیر سیاه دکتر بیز

قیمت سیر سیاه دکتر بیز

وقتی نوبت به خرید محصولاتی مانند سیر سیاه دکتر بیز می رسد، تفاوت قیمت بین محصول اصلی و محصولات موجود در سایر وب سایت ها بسیار قابل توجه است. اگرچه ممکن است صرفه جویی چند هزار تومانی با انتخاب یک جایگزین ارزان تر وسوسه انگیز به نظر برسد اما دلایل متعددی وجود دارد که چرا خرید مستقیم از شرکت بیز انتخاب بهتری است.

یکی از عوامل کلیدی که باید در نظر گرفت کنترل کیفیت است. با خرید مستقیم از دکتر بیز، می توانید مطمئن باشید که محصولی معتبر و با کیفیت دریافت می کنید و هنگامی که از وب سایت های دیگر خرید می کنید، همیشه خطر دریافت محصولات تقلبی یا نا مرغوبی وجود دارد که ممکن است مزایای مشابهی نداشته باشند.

علاوه بر این، با حمایت از شرکت اصلی، شما نیز در ادامه تلاش‌ های تحقیق و توسعه آنها مشارکت می ‌کنید. این بدان معنی است که شما نه تنها روی سلامت و رفاه خود سرمایه گذاری می کنید، بلکه به ایجاد نوآوری در صنعت نیز کمک می کنید. بنابراین دفعه بعد که به خرید سیر سیاه دکتر بیز فکر می کنید، به یاد داشته باشید که گاهی اوقات پرداخت کمی بیشتر برای کیفیت و اصالت می تواند رضایت و آرامش شما را تضمین کند.