تبیان، دستیار زندگی

بهترین هتل های 4 ستاره و 5 ستاره کیش به همراه قیمت

این هتل‌ها امکانات لوکسی مانند استخر، رستوران، دکوراسیون مدرن و سرویس‌های ۲۴ ساعته دارند تا مسافران، اقامت خود را با آرامش تمام سپری کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اقامت لوکس در جوار آب‌های نیلگون خلیج فارس، اتفاقی فراموش نشدنی برای هرکسی محسوب می‌شود. در جزیره کیش، تنوع هتل‌ها به‌حدی است که می‌تواند نیاز قشر عظیمی از مسافران را برآورده کند. هتل‌های 4 ستاره و ۵ ستاره کیش انتخاب‌های مناسب و مرفهی برای اسکان درنظر گرفته می‌شوند. این هتل‌ها امکانات لوکسی مانند استخر، رستوران، دکوراسیون مدرن و سرویس‌های ۲۴ ساعته دارند تا مسافران، اقامت خود را با آرامش تمام سپری کنند.

بهترین هتل های 4 ستاره کیش

هتل‌های 4 ستاره کیش، از هتل‌های لوکس و مقرون به‌صرفه‌ای هستند که می‌توان، برای کاهش هزینه‌های سفر به کیش از آن‌ها بهره‌مند شد. این هتل‌ها امکانات، موقعیت مکانی و چشم‌انداز زیبایی دارند و لذت اقامتی آرام را برای مسافران کیش به ارمغان می‌آورند. علاوه‌بر این، برخی از این هتل‌ها دارای منظره‌ای رو به دریا و رویایی هستند که لذت اقامت در کیش را برایتان دوچندان می‌کنند. بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش عبارتند از:

نام هتل                       آدرس
هتل صدف کیش       میدان امیر کبیر
هتل آرامیس کیش    خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه دانش کیان
هتل لیلیوم کیش       میدان پردیس، بلوار رودکی
هتل فلامینگو کیش    میدان امیر کبیر، بلوار دریا
هتل ارم کیش            بلوار خیام

این هتل در سال 1381 در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع افتتاح شد. هتل صدف کیش به‌صورت 2 طبقه بنا شده و دارای 55 اتاق و 90 تخت برای پذیرایی از مهمانان است. این هتل چهار ستاره کیش دارای امکانات لوکسی نظیر رستوران با ظرفیت 100 نفر، پارکینگ، گشت رایگان جزیره، آبشار مصنوعی در محوطه و کافی شاپ است. قیمت اتاق های هتل صدف نیز در نوروز 1403 از شبی 3،300،000 تومان شروع می‌شود و شامل اتاق‌های دو تخته استاندارد دبل و توئین، سه تخته و سوئیت جونیور یک خوابه هستند. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 4 ستاره جزیره کیش است و به مرکز خرید مروارید، شهربازی هایلند، اسکله بزرگ تفریحی و پارک برفی پنگوئن فاصله‌ای بسیار نزدیکی دارد.

هتل آرامیس کیش

هتل ۴ طبقه آرامیس کیش، یکی از هتل‌های لوکس در نزدیکی ساحل است که در سال ۱۳۸۷ بنا شده است. این هتل دارای ۶۴ اتاق و ۱۶۵ تخت یکی از مراکز اقامتی نسبتاً بزرگ کیش محسوب می‌شود. هتل آرامیس کیش اتاق‌هایی در قالب دو تخته و سه تخته است که قیمت آن‌ها از شبی 4.550.000 تومان در عید سال 1403 شروع می‌شود.

این هتل دارای امکاناتی از قبیل کافی شاپ، رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، ترانسفر فرودگاهی و ماهواره است‌. اگر قصد تفریح دارید باید بگوییم که خوشبختانه هتل آرامیس به مکان‌های تفریحی کیش نظیر مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید زیتون، فلای بورد کیش و مرکز خرید پردیس ۱ کمتر از ۱ کیلومتر فاصله دارد.
بهترین هتل های 4 ستاره و 5 ستاره کیش به همراه قیمت - هتل آرامیس کیش

هتل لیلیوم کیش

این هتل مجلل در سال ۱۳۹۸ به‌صورت ۸ طبقه بنا شده و دارای ۱۵۴ اتاق و ۴۰۰ تخت برای پذیرایی از مهمانان است. منظره هتل لیلیوم کیش به سمت دریا، خیابان و محوطه هتل است که این موضوع بسته به موقعیت اتاق رزرو شده دارد. اتاق‌های هتل لیلیوم در قالب دو تخته و سه تخته هستند که برحسب چشم انداز و امکانات قیمتی متفاوت دارند‌‌.

به‌‌طور کلی قیمت اتاق‌های هتل لیلیوم کیش در نوروز 1403 از شبی 2.500.000 تومان شروع می‌شود. لازم به ذکر است در این هتل امکانات لوکسی از قبیل رستوران، سالن کنفرانس، پارکینگ، آمفی تئاتر، ترانسفر فروگاهی و کافی شاپ وجود دارد. یکی از مواردی که با دیدن هتل لیلیوم چشم‌گیر است، معماری کلاسیک و زیبایی آن است که در کنار خدمات ۲۴ ساعته لذت اقامت لوکسی را برای شما به ارمغان می‌آورد‌.

هتل فلامینگو کیش

این هتل ۵ طبقه یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره کیش محسوب می‌شود و در سال ۱۳۷۴ بنا شده است‌. هتل فلامینگو با وسعت ۲۴ هزار خود دارای محوطه باغ بسیار مفرحی است که در آن دریاچه مصنوعی با آبشارهای کوچک وجود دارد. در این دریاچه پرندگان آبزی از قبیل اردک و غاز وجود دارد که فضای بسیار زیبایی را به‌وجود آورده است. علاوه‌بر این هتل فلامینگو دارای رستوران با طرح چوبی ظرفیت ۱۸۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو، گشت بازار و کافی شاپ است.

تجربه اقامت در اتاق‌های متنوع این هتل که شامل دو تخته، سه تخته و چهار تخته در فازهای مختلف، سوئیت یک خوابه چهار نفره و سوئیت یک خوابه پنج نفره تجربه اقامتی آرامش‌بخش را برای شما به همراه دارد. قیمت اتاق‌های هتل فلامینگو با ارائه صبحانه رایگان از شبی 1.660.000 تومان در فرودین 1403 شروع می‌شود. فاصله هتل فلامینگو کیش تا مکان‌های تفریحی زیر کمتر از ۱ کیلومتر برآورد شده است:

.  بازار ونوس کیش
.  بازار مریم کیش
.  شهربازی هایلند کیش
.  پارک هنگام کیش
.  تله کابین میکامال کیش

هتل ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش با نمای حیرت‌انگیز بیرونی خود که به‌صورت ۹ طبقه منحصربه فرد، یکی از مراکز اقامتی محبوب کیش محسوب می‌شود. این هتل دارای ۲۴۳ اتاق و ۷۰۰ تخت برای پذیرایی از مهمانان است. اتاق‌های هتل ارم کیش دارای بالکن بسیار بزرگی هستند و در انواع مختلف کابانا گاردن ۲ تخته و سه تخته، دو نفره باغ، چهار تخته و دو نفره و سه نفره رو به دریا و باغ هستند. قیمت این اتاق‌ها در فرودین 1402 از شبی 1.440.000 تومان شروع می‌شو‌د.

این هتل امکاناتی نظیر رستوران با ظرفیت ۸۰۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو، سالن آمفی تئاتر بزرگ، آتلیه و آرایشگاه و چشم انداز رو به دریا را دارد. یکی از مزایای هتل ارم دسترسی به نقاط دیدنی دیگر کیش مانند قلعه وحشت، مرکز خرید میکامال، اسکله قدیمی کیش، پارک هنگام و بوستان آبشار است.

بهترین هتل های 5 ستاره کیش

هتل‌های 5 ستاره کیش، هتل‌هایی هستند که علاوه‌بر امکانات عمومی که در هتل‌های دیگر وجود دارد، دارای امکانات تفریحی نیز هستند. اغلب این هتل‌ها سرویس صبحانه، ناهار و شام را به‌طور رایگان برای مهمانان مقیم در هتل ارائه می‌دهند. هتل‌های 5 ستاره کیش دارای معماری مجلل و لوکسی هستند که لذت یک اقامت اشرافی را برای مهمانان رقم می‌زنند. از جمله هتل‌های 5 ستاره کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نام هتل                  آدرس
هتل ترنج کیش       میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج
هتل ویدا کیش        میدان سنایی، بلوار موج
هتل پالاس کیش     مابین میدان سیری و میدان داریوش
هتل آرامیس کیش   میدان پردیس
هتل ایران کیش        میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )

هتل ویدا کیش

هتل 10 طبقه ویدا، با داشتن 144 اتاق و 250 تخت یکی از هتل‌های بزرگ کیش محسوب می‌شود. این هتل دارای ساختمان نوساز بوده و در سال 1396 بنا شده است. این هتل امکاناتی از قبیل رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر، استخر، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، سالن بیلیارد و سالن همایش دارد.

اتاق‌های هتل ویدا در کیش به‌صورت دو تخته رو به دریا و محوطه هتل، سه تخته رو به دریا و هتل و سوئیت یکخوابه سه نفره رو به دریا و هتل هستند. قیمت این اتاق‌ها در هتل ویدا در نوروز 1403 از شبی 4،500،000 تومان شروع می شود. هتل ویدا دسترسی مناسبی به بازار مریم، تله کابین میکامال، پاراسل کیش، پارک برفی پنگوئن و اسکله بزرگ تفریحی دارد.
هتل ویدا

هتل ترنج کیش

این هتل در سال 1394 در دو فاز ساختمان طبقاتی و روی آب احداث شده است. هتل ترنج یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های روی آب خاورمیانه محسوب می‌شود که در ساخت آن همه استانداردهای محیط زیستی رعایت شده است. یکی از مزایای بزرگ هتل ترنج، نزدیکی به فرودگاه بین المللی کیش است.

این هتل دارای 100 اتاق و 300 تخت برای پذیرایی از مهمانان است. هتل ترنج کیش دارای اتاق‌هایی شامل دو تخته (دبل،توئین) روبه ترنج و روبه دریا، دو تخته ، سوییت رویال روبه دریا، سوییت رویال روبه غروب و سوئیت امپریال برای چهار نفر هستند که از کف همه‌ی آن‌ها می‌توان دریچه‌ی شیشه‌ای برای دیدن امواج آبی دریا را دید. امکانات لوکس این هتل شامل رستوران با ظرفیت 300 نفر، پارکینگ با ظرفیت 50 خودرو، استخر، سالن بیلیارد، سونا و فروشگاه‌های متنوع هستند. قیمت اتاق‌های هتل ترنج از شبی 5،000،000 تومان در اسفند 1402 شروع می‌شود. رزرو هتل ترنج کیش از طریق وبسایت‌های معتبر اینترنتی امکان‌پذیر است. هتل ترنج به اماکن گردشگری کیش که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم، فاصله کمی دارد:

. بازار مروارید
. بازار زیتون
. بلوار ساحلی
. کوه نور
. گذرگاه هنرمندان

بهترین هتل های 4 ستاره و 5 ستاره کیش به همراه قیمت - هتل ترنج کیش

هتل پالاس کیش

این هتل ۵ ستاره، در سال 1400 افتتاح شد و به‌دلیل مساحت 10500 متر مربعی خود یکی از وسیع‌ترین هتل‌های کیش به‌شمار می‌رود. هتل پالاس به‌صورت 15 طبقه بنا شده و دارای 233 اتاق و 600 تخت برای مسافران کیش است. در این هتل کیش، امکان اجاره خودروهای خارجی برای مسافران وجود دارد و شما می‌توانید به‌وسیله این سرویس لوکس، در بلوارهای ساحلی و جزیره زیبای کیش دور بزنید. اتاق‌های هتل پالاس کیش عبارتند از :
. دوتخته جزیره و دریا
. سه تخته دریا

قیمت اتاق‌های هتل پالاس کیش از شبی 4،500،000 تومان در فروردین 1403 شروع می‌شود. هتل پالاس امکاناتی نظیر رستوران با ظرفیت 300 نفر، استخر، پارکینگ رایگان، سوئیت، بیلیارد و کافی شاپ را در خود دارد. هتل پالاس کیش به‌دلیل موقعیت مکانی و نزدیکی به ساحل خلیج فارس گزینه بسیار ایده‌آلی است. جاهای دیدنی کیش که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، کمتر از 1 کیلومتر با هتل پالاس فاصله دارند.

. مرکز خرید میکامال
. تله کابین میکامال
. پارک هنگام
. قلعه وحشت
. صخره خرچنگ‌ها

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل 5 ستاره آرامیس پلاس کیش دارای 14 طبقه و 171 اتاق و 600 تخت، برای پذیرایی از مهمانان است. این هتل در سال 1399 افتتاح شد و دارای امکانات لوکسی نظیر رستورانی سنتی با ویو بسیار زیبا، لابی مجلل،‌ پارکینگ، اجاره خودرو خارجی، کافی شاپ و فروشگاه‌های شیک است.

قیمت اتاق‌های آرامیس پلاس کیش از 3،000،000 تومان در نوروز 1403 شروع می‌شود و شامل دو تخته و سه‌ تخته روبه‌ دریا و جزیره و سوئیت جونیور هستند. جالب است بدانید که ۳ طبقه این هتل به‌صورت منفی و ۹ طبقه آن به‌صورت مثبت هستند. توانایی رزرو هتل آرامیس پلاس کیش برای مهمانان عرب زبان وجود ندارد. این هتل دسترسی مناسبی با ساحل دریا، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، برج ایفل کیش، پارک هنگام و مرکز خرید میکامال دارد.

هتل ایران کیش

این هتل در سال 1393 به‌صورت دو برج مجزا ساخته شده است. هر کدام از ساختمان‌های این هتل دارای 7 طبقه و 128 اتاق هستند که ویو روبه جزیره و دریا دارند. هتل ایران کیش از جمله هتل‌های 5 ستاره ارزان محسوب می‌شود و قیمت اتاق‌های آن در فرودین 1403 از 2.500.000 تومان شروع می‌شود، که از برخی هتل‌های 4 ستاره کیش نیز کمتر است.

هتل ایران اتاق‌های متنوعی از قبیل  دوتخته دبل و توئین رو به دریا، اتاق vip دو تخته و سه تخته، سوئیت استاندارد یک خوابه و سوئیت یک خوابه VIPدارد. از جمله امکانات مجلل این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، استقبال فرودگاهی، استخر، سونا و رستوران با ظرفیت 250 نفر اشاره کرد.