تبیان، دستیار زندگی

خرید و فروش تتر با کمترین کارمزد بازار در صرافی بیت 24

USDT یکی از شناخته‌شده‌ترین استیبل کوین‌های موجود در بازار ارز دیجیتال است که بسیاری از سرمایه‌گذاران به منظور در امان ماندن از نوسانات شدید و جلوگیری از کاهش ارزش دارایی‌ها، آن را خریداری می‌کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریپتوکارنسی‌ها را می‌توان یکی از پرنوسان‌ترین بازارهای مالی در جهان دانست. برای برطرف کردن این دغدغه سرمایه‌گذارن، توسعه‌دهندگانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، اقدامات متعددی انجام دادند که یکی از آن‌ها طراحی استیبل کوین‌ها بود. شما می‌توانید با خرید تتر یا دارایی‌های مشابه، ریسک‌ها را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهید.

البته در نظر داشته باشید که قیمت لحظه ای تتر ممکن است به دلیل برخی از عوامل، دستخوش تغییراتی جزئی شود که در ادامه این مقاله آن‌ها را بررسی می‌کنیم. اگر به خرید تتر علاقه‌مند هستید، به شما توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی انجام این کار در اختیار شما قرار دهیم.
تتر

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لحظه ای تتر

به‌طورکلی استیبل کوین‌هایی مثل USDT در محدوده‌ای مشخص نوسان می‌کنند. در این بخش قصد داریم مهم‌ترین عواملی که موجب ایجاد تغییرات گفته‌شده می‌شوند را بررسی کنیم.

نوسانات قیمت ارز

نوسانات قیمت ارز را می‌توان یکی از مهم‌ترین دلایل تغییر قیمت تتر در ایران دانست. از آنجایی که ارزش ریال ایران در سال‌های اخیر شاهد کاهش چشمگیری بوده و پشتوانه استیبل کوین گفته‌شده دلار آمریکاست، نرخ خرید و فروش آن در بازار داخل، تغییر محسوس داشته است.

 شاید بتوان اصلی‌ترین دلایل چنین اتفاقی را تحریم‌های بین‌المللی دانست که موجب کسری بودجه و چاپ پول بدون پشتوانه شده است.
.   سرمایه‌گذاری روی Theter یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توان با کمک آن از کاهش قدرت خرید جلوگیری کرد.

اخبار مثبت و منفی

یکی از عواملی که می‌تواند قیمت لحظه ای تتر را تحت تاثیر قرار دهد، اخباری است که در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود. این داده‌ها را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد که در ادامه توضیحاتی پیرامون هرکدام از آن‌ها به شما ارائه می‌دهیم:

.   اخبار دروغی که برخی از سرمایه‌گذاران برای دستکاری بازار منتشر می‌کنند تا بتوانند با ایجاد نوسان، سود مورد نظرشان را کسب کنند.
.   انتشار خبر در مورد چالش‌ها و مشکلاتی که برای شبکه یا صرافی خاص ایجاد شده است. به‌طورمثال اگر هکرها موفق به سرقت دارایی از کیف پول‌های مختلف شده باشند، جو منفی در بازار ایجاد می‌شود.

کارمزد صرافی‌ها

همانطور که گفتیم قیمت تتر به دلیل وابسته بودن آن به ارزش دلار تغییر چندانی نمی‌کند. یکی از پارامترهایی که موجب تغییر میزان توکن خریداری شده توسط شما کم و زیاد می‌شود، کارمزدی است که به صرافی‌ها پرداخت می‌کنید. به‌همین‌دلیل به شما توصیه می‌کنیم به سراغ اکسچنج‌هایی بروید که حجم معاملات روزانه آن‌ها بالا باشد تا مجبور نشوید هزینه زیادی برای انجام معاملات بدهید. بیت 24 یکی از بهترین پلتفرم‌هایی است که می‌توانید خرید و فروش خود را به راحتی انجام داده و دغدغه‌ای از بابت پرداخت کامزد گزاف نداشته باشید.

سیاست‌های دولت

یکی دیگر از عوامل مهمی که امکان دارد موجب تغییر قیمت لحظه ای تتر شود، سیاست‌های اتخاذ شده توسط دولت‌هاست. به‌طورمثال اگر قانونی در کشورهایی که اقتصاد قدرتمندی دارند، وضع شود که معامله این دارایی را ممنوع کند، به‌احتمال فراوان نرخ آن نوساناتی را تجربه می‌کند. عکس این قضیه نیز صادق است و وضع قوانین حمایت‌کننده می‌تواند موجب افزایش استقبال سرمایه‌گذاران شود.
تتر

روش‌های خرید تتر

پس از اینکه با عوامل تاثیرگذار بر قیمت تتر آشنا شده‌اید و می‌توانید به خوبی روندهای این دارایی را پیش‌بینی کنید، در این بخش قصد داریم روش‌هایی که می‌توان با استفاده از آن‌ها، دارایی گفته‌شده را خریداری کرد، به شما معرفی کنیم.

صرافی‌های بین‌المللی

یکی از راه‌های بررسی قیمت لحظه ای تتر و سرمایه‌گذاری روی این دارایی، مراجعه به صرافی‌های بین‌المللی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند. برای این منظور، ابتدا باید حساب اختصاصی خود را ایجاد کنید. در نظر داشته باشید که به دلیل تحریم ایران توسط ایالات، بسیاری از پلتفرم‌ها حاضر به ارائه خدمات به افراد ساکن ایران نیستند. البته در حال حاضر بسیاری از کاربران داخل کشور با کمک روش‌های مختلف، اقدام به دور زدن تحریم‌های گفته‌شده می‌کنند. البته درصورتی‌که اکسچنج گفته‌شده متوجه شود، دسترسی شما به حساب را محدود کرده و دارایی که در کیف پولتان است را مسدود می‌کند.

بیت 24

ثبت‌نام در صرافی معتبر ایرانی مثل بیت 24 یکی از روش‌هایی است که می‌توان قیمت لحظه ای تتر را بررسی کرد. شما می‌توانید با ثبت‌نام در این اکسچنج و انجام مراحل احراز هویت خود، حسابتان را با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب شارژ کرده و خرید و فروش خود را انجام دهید. برخی از ویژگی‌های این پلتفرم عبارت هستند از:

. پشتیبانی از رمز ارزهای شناخته‌شده
. پشتیبانی قوی
. امینت بالا
. امکان واریز و برداشت ریالی
. تخفیف کارمزد به مشتریان براساس سطح کاربری

خرید از سایر فعالان بازار

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان پس از بررسی قیمت لحظه ای تتر اقدام به خرید و فروش این دارایی کرد، معامله با سایر سرمایه‌گذاران است. به‌دلیل غیر متمرکز بودن کریپتوکارنسی‌ها، شما می‌توانید به‌راحتی با در اختیار داشتن یک کیف پول معتبر، توکن گفته‌شده را از سایر افراد تهیه کنید. البته به شما توصیه می‌کنیم تنها زمانی از این متد استفاده کنید که طرف مقابل را به‌طورکامل بشناسید. در غیر این صورت، ممکن است دارایی خود را از دست بدهید.
تتر

کلام پایانی

USDT یکی از شناخته‌شده‌ترین استیبل کوین‌های موجود در بازار ارز دیجیتال است که بسیاری از سرمایه‌گذاران به منظور در امان ماندن از نوسانات شدید و جلوگیری از کاهش ارزش دارایی‌ها، آن را خریداری می‌کنند. به‌همین‌دلیل تصمیم گرفتیم عواملی که روی قیمت لحظه ای تتر اثرگذار هستند را بررسی کرده و روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری روی این توکن را به شما آموزش دهیم. بهتر است قبل از وارد شدن به این بازار و استفاده از خدمات صرافی بیت 24، بخش‌های مختلف این مطلب را بادقت مطالعه کنید تا ریسک‌ها را به حداقل برسانید.