تبیان، دستیار زندگی

معرفی هتل داریوش کیش

این هتل پنج ستاره دارای ساحل اختصاصی با امکانات تفریحات آبی و غواصی بی‌نظیر است. بنابراین در این مجموعه همه چیز برای داشتن سفری هیجان‌انگیز به کیش فراهم است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
هتل داریوش کیش
یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر به کیش رزرو یک اقامتگاه مناسب است که پس از گشت‌وگذار در شهر بتوانید ساعاتی را به استراحت بپردازید. در این جزیره توریستی هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی با امکانات ویژه وجود دارد. یکی از خاص‌ترین هتل‌های جزیره که به‌خوبی تاریخ و قدمت این کشور را به تصویر‌ می‌کشد هتل داریوش کیش است که بزرگ‌ترین و معتبرترین هتل ۵ ستاره کیش محسوب‌ می‌شود. این هتل زیبا و با شکوه که در میدان داریوش کیش واقع شده از معماری منحصربه‌فرد و امکانات و خدمات ویژه‌ای برخوردار است و گردشگران با اقامت در آن‌ می‌توانند به‌یادماندنی‌ترین سفر به جزیره را تجربه کنند.

اگر‌ می‌خواهید در مورد هتل داریوش کیش اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش هتلی مجلل و ۵ ستاره است که در سال ۱۳۸۵ ساخته شد. این هتل زیبا و مجلل ساختمانی ۳ طبقه با ۱۶۸ واحد اقامتی دارد. این واحدها به ویلاهای ساحلی یا کابانا، سوئیت رویال لوکس و اتاق‌های اکونومی تقسیم بندی‌ می‌شوند؛ اما در این میان سوئیت رویال لوکس بهترین اتاق این هتل محسوب‌ می‌شود.

این هتل ۵ ستاره با معماری خاص و منحصربه فردی که دارد و ارائه امکانات و خدمات بسیار عالی و متنوع توانسته نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب کند. از این رو اقامت در این مکان‌ می‌تواند بسیار لذت‌بخش و خاطره‌انگیز باشد.

مطلب پیشنهادی: از اقامت در تهران تا سفری جذاب به شمال

اتاق‌های هتل داریوش کیش

هتل ۵ ستاره داریوش کیش از ۱۶۸ اتاق برخوردار است که هر یک دارای چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به باغ و دریا هستند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این هتل تنوع بالای اتاق‌های آن و لوکس و مجهز بودن این اتاق‌ها است. لازم به ذکر است که تمامی این اتاق‌ها امکانات یکسانی دارند و تنها از لحاظ متراژ و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. از دیگر دلایل محبوبیت این هتل ویوی رو به باغ و ویوی رو به دریا آن است.

انواع اتاق‌های هتل داریوش شامل اتاق ۲ نفره لوکس (رو به باغ و دریا)، سوئیت استودیو لوکس (رو به باغ و دریا)، سوئیت آتوسا لوکس (رو به باغ و دریا)، اتاق ۲ نفره استاندارد (رو به باغ و دریا)، سوئیت رویال لوکس ۴ نفره (رو به باغ و دریا)، کابانا حمام سانروف و کابانا معمولی‌ می‌شود.

سوئیت رویال لوکس 4 نفره

سوئیت رویال لوکس ۴ نفره شیک‌ترین و گران‌ترین واحد اقامتی این هتل است که با متراژ ۶۰ متر مربع از امکانات رفاهی بی‌نظیری برخوردار است. از جمله امکانات و تجهیزات موجود در این واحد اقامتی‌ می‌توان به قفسه لباس، سیستم تهویه مطبوع، کمد دیواری، جاکفشی، سرویس بیدار باش، حمام، وان جکوزی، دوش، تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، چای ساز و قهوه‌ساز، یخچال، سشوار، ملافه، مبل، میز غذاخوری و... اشاره نمود.
هتل داریوش کیش

رستوران و کافی شاپ‌های هتل

هتل داریوش کیش مجهز به ۲ رستوران و ۳ کافی شاپ مجلل و لوکس است. رستوران‌های این هتل پنج ستاره رستوران آپادانا و رستوران پاسارگاد نام دارند که نام آن‌ها برگرفته از تخت جمشید است.

رستوران آپادانا

معماری و طراحی داخلی این رستوران و سبک چیدمان میز و صندلی‌های آن الهام گرفته از دوران هخامنشی است و فضایی دلنشین را برای صرف غذای مهمانان هتل فراهم نموده است. رستوران آپادانا در کنار محیط عالی خود منویی متنوع از غذاهای لذیذ و با طعمی بی‌نظیر را ارائه‌ می‌دهد. از این رو میل نمودن غذا در چنین فضایی هم‌زمان با گوش دادن به موسیقی‌های سنتی‌ می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

رستوران پاسارگاد

از دیگر رستوران‌های این هتل‌ می‌توان به رستوران پاسارگاد اشاره نمود. این رستوران ارائه دهنده انواع غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی با بهترین طعم و کیفیت است. از این رو پیشنهاد‌ می‌کنیم که برای صرف وعده‌های ناهار یا شام حتما به این رستوران با صفا مراجعه کنید و غذاهای متنوع آن را امتحان کنید.

کافی شاپ

کافی‌شاپ این هتل پنج ستاره مکانی دنج و بی‌نظیر برای سپری کردن ساعاتی مملو از آرامش است. در این مجموعه انواع نوشیدنی‌های سردوگرم، دسرهای متنوع و... سرو‌ می‌شود و‌ می‌تواند محل مناسبی برای قرارهای دوستانه و جشن تولد باشد.

سالن تشریفات ویژه (لانژ)

در سالن تشریفات لانژ هتل داریوش انواع شیرینی‌ها، نوشیدنی‌های سردوگرم، دسر، میوه و... از ساعت 16:30 تا 19:30 سرو‌ می‌شود و‌ می‌توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید.
هتل داریوش کیش

امکانات ورزشی هتل داریوش

هتل داریوش کیش علاوه بر تمامی امکانات و خدمات رفاهی از امکانات ورزشی بی‌نظیری نیز برخوردار است که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به سالن وزشی، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، بیلیارد، پینت بال، غواصی، استخر روباز برای آقایان و بانوان و ماساژ اشاره نمود. همچنین در محوطه هتل نیز زمین تنیس و کلوپ تفریحات دریایی وجود دارد که‌ می‌توانید با مراجعه به آن بلیط پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان کیش را با تخفیفات ویژه‌ای تهیه کنید.

هتل داریوش کیش در راستای جلب رضایت مهمانان خود و فراهم نمودن شرایط یک اقامت رویایی در هتل برای آن‌ها امکانات دیگری نیز ارائه‌ می‌دهد. از جمله این امکانات‌ می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، لاندری، صندوق امانات، امکانات معلولین، روم سرویس، مینی بار، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، فضای سبز، خدمات باربری و... اشاره نمود. این هتل پنج ستاره دارای ساحل اختصاصی با امکانات تفریحات آبی و غواصی بی‌نظیر است. بنابراین در این مجموعه همه چیز برای داشتن سفری هیجان‌انگیز به کیش فراهم است.

آدرس هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش در جزیره کیش، میدان داریوش واقع شده است. از این رو دارای دسترسی بسیار خوبی به بازارها و مراکز تفریحی و خرید کیش و همچنین فرودگاه آن است.

رزرو هتل داریوش کیش با اسنپ تریپ

برای رزرو هر یک از اتاق‌های این هتل مجلل و لوکس و سایر هتل‌ها و اقامتگاه‌های کیش به‌صورت آنلاین کافی است به وب‌سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. در این سایت برترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های کیش معرفی شده‌اند و‌ می‌توانید با انتخاب زمان و تاریخ سفر خود به‌راحتی و با هزینه‌ای مناسب برای رزرو هتل مورد نظر خود اقدام کنید و دیگر دغدغه‌ای بابت محل سکونت خود در سفر به جزیره کیش نداشته باشید.