تبیان، دستیار زندگی

بهترین مارک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب

در مطلب زیر، نمونه هایی از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و با قیمتی باورنکردنی را به شما عزیزان معرفی نماییم تا کمتر در تصمیم گیری برای خرید دچار مشکل شوید. لطفا با ما همراه شوید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهترین مارک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب





یکی از مهم‌ترین سوالات پر تکرار در زمینه خرید عطر و ادکلن ، مقدار ماندگاری و همچنین قدرت پخش بوی آن می‌باشد. اما بحث ماندگاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به‌طوری‌که چنانچه عطری خوشبو و دلنشین باشد و همچنین پراکندگی خوبی نیز داشته باشد اما ماندگاری آن کم باشد، ارزش خرید بالایی ندارد. در نظر عموم مردم، عطری بیشتر مورد پسند است که بوی خوش آن بتواند ساعت‌ها بر روی پوست و لباس باقی بماند اما انتخاب یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب در میان انبوه محصولات از برندهای مختلف یک چالش اساسی است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم 6 نمونه از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و با قیمتی باورنکردنی را به شما عزیزان معرفی نماییم تا کمتر در تصمیم گیری برای خرید دچار مشکل شوید. پس تا انتهای مطلب، ما را همراهی کنید.

خصوصیات یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

ماندگاری ادکلن‌ها به عوامل مختلفی همچون طبع و رایحه، غلظت اسانس‌ها، گروه بویایی و حتی روش استفاده از آن بستگی دارد. ولی یکی از کلیدی‌ترین فاکتورها در ماندگاری ادکلن، غلظت آن است. در واقع هرچه غلظت روغن عطر بیشتر باشد ماندگاری آن بیشتر است. به طور مثال میزان اسانس استفاده شده در غلظت ادوپرفیوم از ادوتویلت بیشتر است پس ماندگاری آن ادکلن نیز بالاتر می‌باشد.

دسته بندی‌ ادکلن‌ها از لحاظ غلظت
● پرفیوم
● ادو پرفیوم
● ادو تویلت
● ادوکلن
● اوفرش
همانطور که مشاهده می‌کنید غلظت پرفیوم و ادوپرفیوم بسیار بیشتر از بقیه غلظت‌هاست و اوفرش کمترین غلظت و طبیعتا کمترین ماندگاری را دارد. البته همان گونه که اشاره کردیم این موضوع تنها دلیل ماندگاری یک ادکلن نیست و بعضا ادو تویلت هایی را میبینیم که از یک ادو پرفیوم دیگر ماندگارترند. اما به‌طور‌کلی معمولا ادکلن‌هایی با مانایی بالا قیمت بسیار بالایی نیز دارند. به همین دلیل اکثر افراد توانایی پرداخت هزینه‌ خرید آن ها را ندارند. راه حل این مشکل استفاده از بهترین ادکلن‌های شرکتی مانند محصولات برند فراگرنس ورد است که دو ویژگی ماندگاری بالا و قیمت مناسب را یکجا دارند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می نماییم:

ادکلن زنانه ادیکتو نویر Adicto Noir

ادکلن ادیکتو نویر فراگرنس ورد Adicto Noir Eau de Parfum در واقع همان دیور ادیکت شرکتی است که با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بی‌نظیر به دست مشتریان می‌رسد. این عطر گرم و شیرین است و مناسب استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان می‌باشد. بطری خوش دست و مشکی رنگ این ادو پرفیوم نشان از طراحی فوق‌العاده آن دارد. ادیکتو نویر یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب است که خانم‌های زیبا و شیک‌پوش می‌توانند به صورت شبانه روزی در مهمانی‌ها و مجالس مختلف استفاده کرده و از آن لذت ببرند.

ادکلن زنانه اوفیلیا فراگرنس وردOphylia

ادکلن اوفیلیا فراگرنس ورد زنانه 80 میل Fragrance world Ophylia Eau de Parfum یکی دیگر از محصولات جذاب و دلنشین است که به نسخه اقتصادی ادکلن المپیا زنانه پاکو رابان Olympéa Paco Rabanne معروف است. اوفیلیا عطری با غلظت ادو پرفیوم و گروه بویایی شرقی گلی است که با رایحه‌ای گرم و شیرین می‌تواند در روزهای سرد زمستان گرمابخش تک تک لحظات زندگی شما باشد. بطری این عطر به صورت استوانه‌ای شفاف طراحی شده که دو سوم انتهایی آن خالی است و در قسمت بالا اسانس صورتی رنگ عطر قابل مشاهده است.

ادکلن زنانه دیوا گلاموروس گرل Diva Glamorous Girl

ادکلن دیوا گلاموروس گرل فراگرانس نسخه مشابه ادکلن جذاب و فوق‌العاده گود گرل کارولینا هررا زنانه است. اسانس‌های مورد استفاده در ادکلن GLAMOROUS GIRL بسیار باکیفیت و درجه 1 هستند و تقریبا عطر و بوی آن خیلی نزدیک به نسخه اورجینال این ادکلن می‌باشد.
طراحی فریبنده و بسیار زیبای این ادوپرفیوم به رنگ مشکی که نام ادکلن با زمینه‌ای طلایی رنگ بر روی آن مشاهده می‌شود، می‌تواند در نگاه اول شما را مجذوب خود کند. دیوا گلاموروس گرل با رایحه گرم و شیرین خود موجی از احساسات زنانه را در وجودتان شکوفا می‌کند. شما می‌توانید با قیمتی باورنکردنی و ارزان این عطر را در بازار ایران خریداری نمایید. خرید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و قیمتی مناسب از برند فراگرنس ورد تجربه‌ای لذت بخش و دلنشینی را برای شما رقم می‌زند؛ چراکه شما می‌توانید به اندازه هزینه گران قیمت یک ادکلن اورجینال چندین ادکلن باکیفیت بالا را از این برند تهیه نمایید.

ادکلن کازاموراندو رویال casamorando royale

ادکلن کازاموراندو رویال Casamorando Royale

یکی دیگر از ادکلن‌های زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب، کازاموراندو رویال می‌باشد که رایحه‌ای مشابه ادکلن کازاموراتی لیرا از برند لوکس زرجوف ایتالیا دارد. گروه بویایی این عطر از برند فراگرنس ورد، شرقی گلی است که اکثر بانوان استقبال بسیار خوبی از عطرهای این گروه به عمل می‌آورند.
طراحی بطری طلایی رنگ کازاموراندو رویال، فوق‌العاده بی‌نظیر و چشمگیر می‌باشد و چهره بانویی زیبا که لباسی سبز رنگ برتن دارد بر روی آن مشاهده می‌شود که زنانه بودن کازاموراندو رویال را به خوبی به تصویر می‌کشد. رایحه مطبوع این ادوپرفیوم شما را به شبی اسرارآمیز در سرمای زمستان دعوت می‌کند و این ادکلن با ماندگاری بسیار خوب خود می‌تواند ساعت‌ها شما را همراهی کند.

ادکلن لیدی لازورد فراگرنس ورد Lady Lazurde

لیدی لازورد Lady Lazurde Fragrance world یک عطر پرفروش از برند فراگرنس ورد است که رایحه ای مشابه با ادکلن لیدی گاگا فیم بلک فلوید Lady Gaga Fame Black Fluid دارد. لیدی گاگا خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی است که حدود 10 سال پیش یعنی درست زمانی که در اوج شهرت خود قرار داشت، عطری با نام خود را تولید و روانه بازار کرد.
گروه بویایی این ادکلن از نت‌های شرقی گلی تشکیل می‌شود که این خانواده بویایی در عطرهای نسخه زنانه برند فراگرنس ورلد بیشترین استفاده را دارد. بطری زیبای لیدی لازورد طراحی خاص و برجسته‌ای را به نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید محتویات طلایی رنگ این عطر را از پشت شیشه شفاف آن به‌خوبی مشاهده نمایید.

ادکلن لاویدا اس بلا la vida es bella

ادکلن لاویدا اس بلا La Vida es Bella

ادکلن لاویدا اس بلا با نام Fragrance World La Vida Es Bella توسط شرکت فراگرنس ورد در سال 2016 میلادی به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. این ادکلن فریبنده و اغواگر برای بانوانی که به زیبایی و خوشبو بودن اهمیت می‌دهند خلق شده است و می‌تواند شادابی و سرزندگی را در وجودتان شکوفا کند.
لاویدا اس بلا که نسخه مشابه ادکلن لانکوم لاویه است بله زنانه La Vie Est Belle Lancôme است، در دسته گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد. بوی خوش طراوت و تازگی، پس از اسپری این ادوپرفیوم به روحتان القا می‌شود. لاویدا اس بلا در فرانسوی یعنی "زندگی زیباست" به نظر می رسد قصد عطرسازان آن هم القای زیبایی زندگی با ایجاد لحظاتی خوشبو برای مشتریان این ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی بوده است. شما می‌توانید این عطر را از فروشگاه های اینترنتی معتبر در کشور تهیه نمایید.

سخن آخر

این مقاله با معرفی 6 ادکلن‌ برتر از برند فراگرنس ورد، خرید یک ادکلن باکیفیت و ارزان قیمت را برای شما آسان می‌کند. همانطور که گفته شد شما می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار پایین کلکسیونی از عطر و ادکلن‌های جذاب و خوشبو با ماندگاری بالا را در اختیار داشته باشید. ادکلن‌های برند فراگرنس ورد برای همه افراد به‌خصوص اقشار متوسط جامعه تولید می‌شوند. به‌طوری‌که می‌توانید به راحتی و با اطمینان خاطر کامل آن‌ها را برای خود خرید نمایید و یا به عزیزانتان هدیه دهید.