تبیان، دستیار زندگی

ایستگاه سوم «سفر به ۶۱ هجری» در اراسباران

سلسله نمایشگاه نقاشی‌های دیجیتال تبیان با عنوان «سفر به ۶۱ هجری» در سومین ایستگاه به فرهنگسرای ارسباران رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نمایشگاه نقاشی‌های دیجیتال تبیان ، نمایشگاه سفر به ۶۱ هجری ، فرهنگسرای ارسباران ، اثر گرافیکی ، عاشورا ، عزاداری امام حسین علیه‌السلام  ، نقاشی‌های دیجیتالی عاشورای،
نمایشگاه نقاشی‌های دیجیتال تبیان با عنوان «سفر به ۶۱ هجری» شامل ۱۶ اثر گرافیکی از آنچه در عاشورای سال ۶۱ گذشته می‌شود و روایتی تصویری و بی‌پرده از شهدای قیام عاشورا در قالب نقاشی‌های دیجیتال را به تصویر می‌کشد.

به گزارش تبیان آنلاین، سومین نمایشگاه نقاشی‌های دیجیتال تبیان که با نام «سفر به ۶۱ هجری» برپا شده است، شنبه ۱۱ شهریور ماه با حضور شهرام کرمی مدیر فرهنگسرای ارسباران، حمیدرضا غلامزاده سرپرست معاونت بین الملل شهرداری، یاشار عبدالحسین‌زاده معاون تولید محتوا و رسانه موسسه تبیان و جمعی از هنرمندان و فرهیختگان در فرهنگسرای ارسباران افتتاح شد.

این نمایشگاه که شامل ۱۶ اثر گرافیکی درباره عاشورای ۶۱ هجری است که روایتی تصویری و بی‌پرده از شهدای قیام عاشورا در قالب نقاشی‌های دیجیتال به تصویر کشیده است.

موسسه فرهنگی هنری تبیان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و آغاز عزاداری امام حسین علیه‌السلام در دهه اول محرم اقدام طراحی و انتشار پوستر‌هایی به صورت بومرنگ با موضوع شهدای عاشورا کرده بود که در این نمایشگاه می‌توانیم آثار را ببینیم.

این سومین نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» است که طی یکماه گذشته برگزار شده است.

اولین نمایشگاه در فرهنگسرای خانواده برگزار شد که حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، شیوا مقدم رییس فرهنگسرای خانواده ،سیدرضا کاظمی مدیرعامل موسسه تبیان و یاشار عبدالحسین‌زاده، معاون تولید محتوا و رسانه موسسه تبیان در مراسم افتتاحیه آن حضور داشتند.

دومین نمایشگاه هم در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد و با استقبال از این نقاشی‌های دیجیتالی عاشورایی سومین نمایشگاه هم در فرهنگسرای ارسباران کلید خورد.

فرناز شمیمی، فرشاد خسروی و آذین خسروی طراحان گرافیک این نمایشگاه هستند.

علاقه‌مندان برای بازدید از آثار نمایشگاه یاد شده می‌توانند از 11 شهریور ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.