تبیان، دستیار زندگی

خرید بلیط هواپیما تهران در چه روزهای گران‌تر است؟

برای خرید بلیط هواپیما تهران باید زمان‌بندی مناسبی را در نظر داشته باشید، چون با توجه به ساعت و روز پرواز قیمت بلیط هواپیما متفاوت خواهد بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
خرید بلیط هواپیما تهران در چه روزهای گران‌تر است؟






تهران پایتخت ایران است و در همه روزهای سال از جمله ایام عید و تابستان و حتی تعطیلات زمستانی گردشگران و مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند. روش‌های مختلفی برای سفر به تهران وجود دارد و هر کدام از مسافران با توجه به نیازشان و بودجه که دارند برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی می‌کنند.
یکی از روش‌های سفر به تهران خرید بلیط هواپیما است. با خرید بلیط هواپیما تهران می‌توانید سفرتان را در کمترین زمان انجام دهید و فرصت بیشتری برای گشت زنی شهری و تماشای دیدنی‌های تهران خواهید داشت.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران

بلیط هواپیما در روزهای خاصی از سال گران‌تر از بقیه مواقع است؛ بنابراین حتماً باید ابتدا بهترین زمان سفر به تهران را بررسی کرده و سپس با خرید نهایی بلیط هواپیما تهران عازم این شهر بزرگ و همیشه بیدار شوید.

بهترین روز هفته برای خرید بلیط هواپیما تهران

روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه به طور معمول بهترین زمان خرید بلیط هواپیما برای سفر به تهران محسوب می‌شوند. در صورتی که قصد دارید که سفرتان را برای تاریخ دیگری در نظر بگیرید، باید این موضوع را حتماً در نظر داشته باشید که بین روزهای چهارشنبه تا جمعه به طور معمول قیمت بلیط هواپیمای تهران گران‌تر می‌شود و باید بودجه بیشتری برای سفرتان به این شهر در نظر داشته باشید.

بهترین ساعت خرید بلیط هواپیما تهران

با توجه به اینکه بلیط هواپیما برای چه ساعتی در نظر گرفته شده، مبلغی که باید برای خرید بلیط در نظر داشته باشید متفاوت خواهد بود. به طور کلی بلیط‌هایی که برای ساعت‌های اولیه روز در نظر گرفته می‌شوند و هواپیماها در ساعت‌های بین 3 تا 6 صبح فرود می‌آیند قیمت مناسب‌تری خواهند داشت.

بهترین فصل برای خرید بلیط هواپیما تهران

بهترین فصل برای خرید بلیط هواپیما تهران

به طور معمول تهران در تمام فصل‌های سال میزبان گردشگران و افرادی است که با هدف کار و تحصیل عازم این شهر می‌شوند؛ بنابراین نمی‌تواند زمان ثابتی را برای ورود و خروج گردشگران متعدد به این شهر در نظر گرفت.
با این وجود در ایام عید و روزهای تعطیل یا در فصل زمستان میزان سفرهای هوایی به سمت تهران محدودتر است و شانس بیشتری برای خرید بلیط هواپیما ارزان‌تر خواهید داشت.

تفاوت قیمت بلیط چارتری و سیستمی تهران

خرید بلیط چارتری برای سفر به تهران برای کسانی که نیاز به سفر ارزان دارند و بودجه‌بندی سفرشان به تهران محدود است گزینه مناسبی خواهد بود. این بلیط ها را چارت کنندگان به خاطر پر شدن ظرفیت هواپیما و پرواز آن عرضه می‌کنند.
اگر در روزهای میانی هفته عازم تهران هستید، با خرید بلیط چارتری یا لحظه آخری می‌توانید سفر هوایی خودتان را با مبلغی برابر با نصف قیمت تعیین شده انجام دهید.
البته در شرایطی که هزینه سفر برایتان مهم نیست و صرفاً قصد دارید که طبق برنامه‌ای که دارید به تهران سفر کنید، بلیط هواپیما سیستمی برایتان گزینه مناسب‌تری خواهد بود. مبلغ این بلیط مشخص است و ایرلاین های مختلف تنها بلیط های هواپیما سیستمی را با زمان‌بندی‌های مختلف ارائه می‌کنند.

قیمت بلیط چارتری و سیستمی تهران

سخن پایانی

سفر به تهران باید طبق برنامه‌ریزی باشد تا بتوانید از روزهای حضورتان در این شهر نهایت استفاده را ببرید. اگر سفرتان به تهران برای تحصیل یا کار است و بارها و بارها لازم است بلیط هواپیما را تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که بلیط های چارتری یا لحظه آخری که قیمت ارزان‌تری دارند را در نظر داشته باشید.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .