تبیان، دستیار زندگی

جذب و ثبت‌نام هنرجوهای مستعد در حوزه پویانمایی در هنرستان دخترانه «نسیم محبت»

از امتیازات این هنرستان بهرمنده ی از مراکز و موسسه های وابسته به سازمان صدا و سیما جهت استفاده از خدمات آموزشی، کارورزی، کارآموزی و برگزاری کارگاه های تخصصی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جذب و ثبت‌نام هنرجو ، هنرستان دخترانه نسیم محبت،
هنرستان دخترانه نسیم محبت هنرستانی مذهبی با هدف تربیت آینده سازانی «هنرمند، متعهد، و جریان ساز» در چهار رشته "تولید برنامه تلویزیونی، پویا نمایی(انیمیشن)، فتوگرافیک و طراحی دوخت" اقدام به جذب و ثبت نام هنرجوی مستعد می نماید.

رویکرد آموزشیِ تربیت محورِ هنرستان، برمبنای «خودآگاهی، کارآمدی و مسئولیت پذیری اجتماعی» می­ باشد و برای این مقصود از روش ­های آموزشی و تربیتی اثربخش بهره می­گیرد.

از امتیازات این هنرستان بهرمنده ی از مراکز و موسسه های وابسته به سازمان صدا و سیما جهت استفاده از خدمات آموزشی، کارورزی، کارآموزی و برگزاری کارگاه های تخصصی است.

حمایت از فارغ التحصیلان هنرستان جهت همکاری در تولیدات مرکز و موسسه های مختلف سازمان صدا و سیما براساس ضوابط و‌مقررات میسر می‌باشد.

فارغ التحصیلان هنرستان در صورت دارا بودن شرایط جهت تحصیل در دانشگاه صدا و سیما در مرحله مصاحبه از اولویت پذیرش برخوردار خواهند بود.

هنرستان نسیم محبت مجهز به "آتلیه عکاسی، استودیوی پویا نمایی، کارگاه عروسک سازی، طراحی، چاپ، پلاتو و سالن اجرای نمایش" می باشد.

اساتید هنرستان نسیم محبت با توجه به تحصیلات مرتبط و سابقه کار حرفه‌ای، زمینه اشتغال را برای هنرجویان فراهم می‌آورند.

راه‌های ارتباطی و مشاوره رایگان:
02122984293
02122984295

تارنما جهت پیش ثبت نام و کسب اطلاعات:
nasimmohabat.ir

آدرس فضای مجازی؛
اینستا:
honarestan_nasim_mohabat@
بله:
https://ble.ir/honarestan_nasim_mohabat
ایتا:
https://eitaa.com/honarestan_nasim_mohabat
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .