تبیان، دستیار زندگی

بورس لوازم اداری دست دوم در تهران

اغلب افراد در هنگام تجهیز دفتر اداری خود، خرید لوازم اداری دست دوم را ترجیح می دهند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، این مطلب را از دست ندهید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بورس لوازم اداری دست دوم در تهران



معرفی بورس تجهیزات اداری دست دوم در تهران

برای خرید تجهیزات اداری و تجهیز دفتر کار گزینه های مختلفی پیش رو دارید. یکی از این گزینه های خرید دست دوم است. اگر انجام خرید تجهیزات نو و کارنکرده برای شما مقدور نیست، می توانید این گزینه را در اولویت قرار دهید. پیشنهاد می کنیم در خرید خود سراغ بورس اصلی تجهیزات دست دوم اداری بروید.
در معرفی مراکز اصلی فروش لوازم اداری دست دوم، می توانید به دو مرکز معروف در تهران اشاره کرد:

مرکز فروش لوازم اداری خلازیر

خلازیر، یکی از اصلی ترین مراکز فروش اجناس دست دوم است. می توانید در این خیابان طیف متنوعی از تجهیزات دست دوم را خریداری کنید. در بورس تجهیزات دست دوم، انواع لوازم اداری با کارکردهای مختلف عرضه می شوند. برخی از آن ها به جهت استفاده محدود، هنوز هم کارآیی و زیبایی ظاهری خود را حفظ کرده اند. اما برخی دیگر عملاً کارآیی چندانی ندارند. برای پیدا کردن اجناس با کیفیت، باید زمان زیادی را به گشت و گذار در این خیابان بگذرانید.
پیشنهاد می کنیم در خرید اجناس دست دوم، حتماً سراغ بورس اصلی بروید. چرا که با خرید از فروشنده های عادی، دیگر تنوعی از محصول را پیش رو ندارید. این در حالیست که در بورس خلازیر، انواع مختلف مبلمان اداری مدرن، کلاسیک، ساده، ارگونومیک و ... عرضه می شود.

مرکز فروش لوازم اداری نعمت آباد

مرکز فروش لوازم اداری نعمت آباد

در مجاورت پاسگاه نعمت آباد نیز می توانید سراغ خرید اجناس دست دوم اداری بروید. پیشنهاد می کنیم با توجه به تنوع قابل توجهی از محصولات دست دوم در این مرکز، کارآیی مبلمان را به دقت بسنجید. برای اینکار باید جنس و متریال اولیه مبلمان را ارزیابی کنید. بسیاری از افراد تصور می کنند اجناس قدیمی نسبت به نمونه های جدید از متریال یا مقاومت بیشتری برخوردار هستند.
در این خصوص باید بدانید متریال به کار رفته در بسیاری از لوازم اداری دست دوم، تحت تأثیر استفاده مستمر مستهلک شده و عملاً کارآیی چندانی نخواهند داشت. پس خودتان را با این حرف ها، گول نزنید و به دقت مشخصات مبلمان را ارزیابی کنید. در این مرکز انواع مبلمان با قیمت های مختلف عرضه می شوند. دست شما برای خرید و انتخاب کاملاً باز خواهد بود. یادآوری می کنیم، مبلمان اداری از جمله تجهیزات پر کاربرد است که به طور مستمر مورد استفاده قرار می گیرد. پس هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید.

نکات مهم در خرید تجهیزات اداری دست دوم

خرید کالاس کارکرده، همواره ریسک آمیز بوده است. این مسئله در خصوص تجهیزات اداری، ریسک آمیز تر است. چرا که میزان کارآیی کارمندان در یک محیط اداری، به مشخصات تجهیزات اداری گره خورده است. واقعیت این است که با خرید تجهیزات اداری کارکرده، سود نمی کنید! بلکه برعکس، گاهی ضررهای زیادی را متحمل می شوید.
چرا که خرابی در تجهیزاتی همچون صندلی و میز اداری چیزی نیست که در همان نگاه اول متوجه شوید. ممکن است استراکچر اصلی میز و صندلی که در لایه هایی از پارچه و چرم پوشانده شده اند، آسیب دیدده یا فرسوده شده باشید. در این حالت، در یک مدت کوتاه پس از مصرف میز و صندلی، با نواقص زیادی در کارکرد آن ها روبرو می شوید.
این در حالیست که ضمانت نامه و گارانتی محصول نیز به پایان رسیده و دیگر راهی برای جبران خسارت باقی نمی ماند. پیشنهاد می کنیم در خرید تجهیزات اداری که مهم ترین عناصر در دفتر کار شما هستند، حتماً سراغ کالای نو و دست اول بروید و از ده ها مزیت آن بهره مند شوید.

مقایسه خرید تجهیزات اداری دست دوم و تجهیزات نو

مقایسه خرید تجهیزات اداری دست دوم و تجهیزات نو
ممکن است با مطالعه بخش قبل در خصوص خرید لوازم اداری دست دوم، کمی مردد شده باشید. تصمیم داریم تا با مقایسه منطقی این دو روش خرید، شما را در انتخاب بهترین روش خرید لوازم اداری، راهنمایی کنیم.

ضمانت نامه و گارانتی
با خرید لوازم کارکرده، شانسی برای دریافت ضمانت نامه و گارانتی نخواهید داشت. چرا که اغلب افراد مبلمان اداری خود را پس از اتمام گارانتی و کم شدن میزان کارآیی آن به فروش می رسانند. این در حالیست که با خرید از فروشندگان معتبر ایرانی، همچون faramin.com ، می توانید از گارانتی و ضمانت چند ساله بهره مند شوید.

قیمت خرید لوازم اداری
مهم ترین فاکتور در خرید لوازم اداری، قیمت آن است. مشخصاً با خرید کالای دست دوم، مبلغ کمتری را برای خرید لوازم اداری ارگونومیک، می پردازید. اما اگر منطقی فکر کنیم، خرید کالای دست اول نه تنها گران از آب در نمی آید، بلکه مقرون به صرفه نیز می باشد.

کارآیی لوازم اداری
در خصوص میزان کارآیی، هیچ مقایسه ای نمی توان انجام داد. مسلماً میزان کارآیی لوازم اداری نو و تازه در مقایسه با نمونه های دست دوم و قدیمی بیشتر است.

نتیجه گیری
خرید لوازم اداری دست دوم از بورس اصلی آن در تهران، یکی از گزینه های پیش روی شما در تجهیز دفتر کار خواهد بود. می توانید از بورس خلازیر و پاسگاه نعمت آباد، انواع لوازم اداری کارکرده را خریداری کنید. اما پیشنهاد ما خرید لوازم اداری نو، به جهت کارکرد بیشتر، قیمت بهتر و همچنین ضمانت فروش آن است.