تبیان، دستیار زندگی

تجربه لذت‌بخش آشپزی با محصولات میس گلس

میس‌گلس به عنوان برند جدیدی از هلدینگ باسابقه نیلوفر، در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کند و در این راستا محصولات متنوعی شامل ست‌های جهیزیه عروس، بانکه ها، ست‌های جا ادویه‌ای، لوازم پخت‌وپز، سبدهای بافت و ... را ارائه می‌دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مصاحبه با مدیرعامل میس گلس





آقای محمدجواد سالاریان زاده، مدیرعامل میس گلس، در مصاحبه‌ای تاکید کرد که میس گلس با نگاهی جدید و مدرن و با تکیه بر دانش متخصصین، در تلاش است چهره‌ای متفاوت از نیلوفر را به نمایش گذاشته و محصولات خود را با کیفیت بالا و ظاهر زیبا و مدرن، به خانواده‌های ایرانی ارائه کند.
ایشان در ادامه افزودند فعالیت خود را از سال 1365 شروع کرده و با نام نیلوفر محصولات خود را روانه بازار کرده‌اند. پس از آن، با بهره‌گیری از استراتژی‌ و ایده‌های جدید، برند نوپای میس گلس را  معرفی کرده تا هم‌پای سلیقه‌ مدرن و امروزی، لوازم آشپزخانه جدیدی تولید کنند.

تنوع محصولات میس گلس، متناسب با هر سلیقه‌ای

به گفته آقای سالاریان زاده، این برند جدید، علاوه بر تنوع محصولاتی که دارد، از مواد اولیه مختلفی برای تولید انواع لوازم آشپزخانه استفاده می‌کند تا فضایی دلنشین در آشپزخانه‌ها ایجاد نماید. در این راستا مطابق با نیاز و سلیقه‌های متفاوت، دسته‌بندی‌های متنوع چوبی، شیشه‌ای، فلزی، بافت و سیلیکونی را مورداستفاده قرار می‌دهد.

بانکه های شیشه ای میس گلس

به عنوان مثال می‌توان به بانکه‌ های شیشه ‌ای میس گلس اشاره نمود که با طرح‌های مدرن و مینیمال در انواع مختلف بانکه‌های راش، هرا، رومی، کاج، مارمالاد و ... موجود هستند.

ست جهیزیه میس گلس

آقای سالاریان زاده در پاسخ به این سوال که محبوب‌ترین محصول میس گلس کدام است، محصولات چوبی و شیشه‌ای و ست‌های جهیزیه را نام برد. اجناس چوبی میس گلس از چوب‌های وارداتی باکیفیت ساخته شده و طراحی شیک و مینیمالی دارند. همچنین ست‌های جهیزیه این برند، در دو مدل چوبی و قیطونی موجود هستند.
ست جهیزیه چوبی میس گلس از اجناس مختلفی مانند بانکه های درب چوبی، جا ادویه‌ای، بطری شیشه‌ای با درب چوبی، تخته گوشت، عسل خوری، کفگیرهای چوبی و ... تشکیل شده است و ست جهیزیه قیطونی میس گلس شامل سبدهای بافتی می‌باشد که از جنس قیطان نخ پنبه هستند و به دلیل استفاده از الیاف طبیعی، جایگزین مناسبی برای سبدهای پلاستیکی به‌شمار می‌روند.
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصولات میس گلس می‌توانید اینجا کلیک کنید و به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایید.

میس‌گلس در مقایسه با سایر محصولات و برندها

آقای سالاریان زاده در ادامه مصاحبه خود، بیان می‌کند باتوجه به اینکه سال‌ها در زمینه شیشه تخصص داشته، همواره در تلاش بوده محصولات باکیفیتی تولید کند. همچنین محصولات براساس طرح‌های به‌روز و مدرن، ساخته می‌شوند و از نظر طراحی و ساخت، قابلیت رقابت با اجناس خارجی را دارند.
علاوه‌براین میس‌گلس یک کارخانه مجزا برای محصولات فلزی و آلومینیوم خود دارد و در تلاش است، محصولات خود را در تمامی بخش‌ها مطابق با نیاز روز، گسترش دهد.

لوازم آشپزخانه میس گلس

چطور محصولات Miss Glass را بخریم؟

آقای کیارش حیدری، مدیر فروش میس گلس، در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توانیم محصولات میس گلس را بخریم، بیان می‌کند باتوجه به اینکه هنوز به یک سالگی میس گلس نرسیده‌ایم، همچنان زمان می‌برد تا به گستردگی شبکه پخش نیلوفر برسیم. با این حال محصولات Miss Glass در ابرشهرها، شهرستان‌های بزرگ و اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای موجود می‌باشند.
علاوه‌بر‌این از طریق سایت این مجموعه می‌توانید به اطلاعات تمامی محصولات دسترسی داشته و به صورت اینترنتی خرید کنید. برای این منظور می‌توانید به آدرس miss-glass.com مراجعه کرده یا میس گلس را در گوگل جستجو کنید.
در رابطه با پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصولات، آقای حیدری تاکید می‌کند بدون هیچ استثنایی هر جنس شکسته و معیوبی را برای مشتریان عوض می‌کنیم. همچنین در ادامه برنامه‌‌ای برای تعویض بانکه‌های قدیمی نیلوفر با بانکه های جدید میس گلس داریم.
در پایان آقای سالاریان زاده به این موضوع اشاره می‌کنند که همواره رضایت مشتریان را مدنظر قرار داده و در این راستا تلاش می‌کنند حرکت روبه‌جلویی داشته و محصولات خود را با بهترین کیفیت، متناسب با سلیقه‌ روز بازار، عرضه کنند.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .