تبیان، دستیار زندگی

معروف‌ترین هتل‌های شمال

در مقاله‌ی زیر قصد داریم هتل‌های معروف رامسر، بابلسر و ویژگی‌های منحصربه‌فردشان را ذکر نماییم لطفا با ما همراه باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
معروف‌ترین هتل‌های شمال





شمال همیشه یکی از منطقه‌های گردشگری پرطرفدار بوده و همچنان نیز است. از همین رو آشنایی با هتل‌های معروف این منطقه از کشور سبب می‌شود تا شما بتوانید بهترین‌ها را برای خود فراهم ‌سازید. رزرو هتل در رامسر را اینترنتی انجام دهید تا از تخفیف‌های متنوعی برخوردار شوید.
هتل‌های که راه‌های دسترسی آن به دریا، مرکز خرید و مرکز شهر نزدیک باشد و نیاز به رفت‌وآمد زیاد در سطح شهر برای گشت‌وگذار نداشته باشید انتخاب‌های است که ما در مقاله پیش رو به آن خواهیم پرداخت. از همین رو در ادامه سعی بر آن داریم هتل بام سبز رامسر، هتل میزبان بابلسر و هتل در رامسر را به‌صورت مختصر برای ساختن یک سفر خاطره‌انگیز به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر با هتل در رامسر و بابلسر آشنایی کافی ندارید تا پایان با ما همراه باشید.

هتل بام سبز رامسر

اگر می‌خواهید به یکی از خوش آب‌وهوا ترین بخش‌های شهر رامسر برای اقامت بروید به شما هتل بام سبز رامسر را توصیه می‌کنیم. این هتل در فاصله ۷۰۰ متری از سطح دریا و در بالای تله‌کابین رامسر قرار دارد. دیگر در این منطقه خبری از صدای بوق ماشین و سروصدا نیست. تنها چیزی که در پیش روی شما است آرامش دنج کوهستانی است.

از همین رو یک ساعت پیش از به پایان رسیدن کار تله‌کابین برای برگشت باید در این محل حاضر شوید. در غیر این صورت با خودروهای مخصوص و البته با هزینه‌ای بیشتر شما به شهر بر می‌گردید. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح‌شده است و با استفاده از تله‌کابین رامسر مهمان‌های این هتل رفت‌وآمد می‌کنند. این هتل در ۴ طبقه و با ۸ سوئیت اختصاصی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

خدمات هتل بام سبز چیست؟

شما می‌توانید ساعت‌ها در این هتل به بازی و سرگرمی مشغول شوید. سالن ورزشی، باشگاه بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال دستی و ده‌ها بازی سرگرم‌کننده دیگر در طبقه پنجم این هتل به‌صورت اختصاصی برای شما در نظر گرفته‌شده است.

خدمات هتل بام سبز

البته که رستوران و کافی‌شاپ در این هتل نیز مهیا است تا بتوانید در کنار خانواده لحظات خوشی را سپری کنید. تالار پذیرایی، زمین‌بازی پینت بال، پیست کارتینگ، پیست باگی، بانک‌های تجارت و پست بانگ در کنار فروشگاه‌های معتبر و واحدهای تجاری بخش‌های دیگری از خدمات این منطقه به شمار می‌آید.

دهکده جنگلی هتل بام سبز را می‌شناسید

یکی از جاذبه‌های گردشگری که شما در گوشه و کنار هتل می‌توانید شاهد آن باشید. یک دهکده جنگلی است که ۳۲ اتاق به سبکی بسیار متمایز برای آن در نظر گرفته‌شده است. در یک مسیر سنگ‌فرش شده می‌توانید مسیر رسیدن به این اتاق‌ها را طی کنید و برای اتاق‌های بخش‌های پایین‌تر نیز می‌توانید با خودروهای که در این مکان قرار دارد رفت‌وآمد کنید.
بدون شک صدای ملایم باد در میان انبوهی از مه در دل جنگل باوجود خانه‌های جنگلی اوقات خوشی را برای شما خواهد ساخت. یک ساختمان دوطبقه که بانام سوئیت ماه‌عسل است بافاصله ۱۰ دقیقه‌ای از ساختمان اصلی ساخته‌شده است که مسیر رسیدن به آن به‌صورت پله‌ای است و امکان رفت‌وآمد ماشین نیز وجود ندارد. شما برای رفتن به هتل فوق باید به مازندران، رامسر، کیلومتر ۵ غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز و تله‌کابین رامسر بروید.

هتل میزبان بابلسر

اگر می‌خواهید یک اقامت خاطره‌انگیز را در بابلسر تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم به هتل میزبان بابلسر سری بزنید. این هتل ۵ ستاره در بابلسر، كیلومتر ۳ كمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین (ع) و میدان معلم واقع‌شده است. تعداد طبقات هتل ۱۳ طبقه است و ۱۶۶ اتاق و سوئیت برای خدمت‌رسانی به شما عزیزان مهیا است.
در سال ۱۳۹۹ هتل میزبان فعالیت خود را آغاز کرده است از همین رو در رده هتل‌های نوساز و لوکس بابلسر در حال حاضر جای دارد. اگر بخواهیم از موقعیت مکانی این هتل برای شما بگویم درست در کنار رشته‌کوه‌های البرز و در میان دشت‌های شالیزار این هتل زیبا برای اقامت خاطره‌انگیز شما جای گرفته است. اتاق‌های این هتل با تنوع بسیاری زیادی ازجمله اتاق‌های پانوراما، کانکت، سوئیت های یک خوابه و دوخوابه لوکس و پرزیدنت آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

هتل میزبان بابلسر

امکانات رفاهی هتل میزبان

با حضور در این هتل دیگر نمی‌خواهید برای رفع نیاز خود به سطح شهر بروید. وجود هفت رستوران مختلف با سرو غذاهای بسیار متنوع تمامی نیازهای شمارا مرتفع کرده است. طبخ انواع غذاهای ایرانی و محلی در کنارغذاهای بین‌المللی و فرنگی بدون شک نیاز شمارا پاسخگو خواهد بود.
اگر می‌خواهید غذاهای ایتالیایی نوش جان‌کنید یا اینکه از منوی باز صبحانه کاملی را نوش جان‌کنید حتماً به این هتل سری بزنید. نمای رو به شالیزار بدون شک سرو غذا را برای مهمان‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. از مزیت‌های دیگر این هتل دسترسی ده‌دقیقه‌ای با دریا است که از پارامترهای مهم ان به شمار می‌آید.

خدمات ویژه هتل میزبان

اگر شما در طبقات ۱۱ تا ۱۳ در این هتل اقامت داشته باشید می‌توانید از خدمات ویژه این هتل نیز بهره‌مند شوید. استفاده از استخر، سونا، جکوزی در کنار سالن بدن‌سازی، انواع ماساژ، حمام ترکی، رستوران لانژ در طبقه سیزده هم در تمام مدت اقامت در این هتل برای شما رایگان خواهد بود.

کلام آخر

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید هتل‌های معروف در رامسر و بابلسر هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود رادارند. هتل بام سبز رامسر درست در پشت تله‌کابین‌های رامسر قرار دارد تا شما فارغ از ترافیک و شلوغی شهر به آرامش برسید. از سوی دیگر در فاصله ده‌دقیقه‌ای با دریای بابلسر هتل میزبان بابلسر آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان با خدمت بسیار ویژه و استثنایی است.
این دیگر به انتخاب شما است که از کدام‌یک برای سفر تفریحی خود به شمال بهره بگیرید. این را به یاد داشته باشید که اگر شرایط دسترسی به بام سبز با تله‌کابین برای شما دشوار است باید به سایر هتل در رامسر مراجعه کنید.